Hodvábne krémové trio na ruky Artistry


Krásny večer 

najkrajšie sviatky roka sú už za nami, rovnako ako aj rozbaľovanie darčekov a užívanie si sviatočného jedla, no a ten nový nám klope na dvere. 
Myslím, že tento rok Vianoce neboli o darčekoch, ale skôr o okamihoch s rodinou. O spoločných chvíľach v zdraví, láske, o rodine a priateľoch. Avšak myslím, že každého niečo príjemne prekvapilo a potešilo. 

Mňa pod stromčekom čakalo toto nádherné trio krémov od ARTISTRY ktoré som dostala od Janky, ktorá ma takto milo prekvapila. Je to človek s veľkým ❤️ a ja ďakujem, že som ju mohla aj keď len takto virtuálne spoznať, že vďaka nej som vyskúšala značku Artistry na vlastnej koži a našla si tak mnoho TOP produktov. Ak ju budete hľadať a budete potrebovať poradiť s produktami na Instagrame ju nádeje tu

Tak a poďme sa na darček pozrieť. 

HODVÁBNE JEMNÝ KRÉM NA RUKY ARTISTRY SHANGHAI EDITION 


V rade hodvábne ruky nájdete tri krémy, s rôznymi vôňami a pridanými zložkami v krásnej škatuľke s čínskymi ženami. Celá táto rada krémov je z edície Shanghai, ktorá je inšpirovaná shanghaiským duchom a štýlom. 
Škatuľka je nádherná , prepracovaná, krémy v nej pekne držia a vyzerá veľmi žensky. 

Krémové balzami sa ľahko vstrebávajú do pokožky, zanechávajú ju len príjemne hladkú, jemnú a hydratovanú s nádhernou vôňou. Zloženie dodáva pokožke rúk bohaté výživné látky vďaka ktorým sú ruky ošetrené, hodvábne mäkké a hydratované. Nezanechávajú ťažký a mastný film na rukách a veľmi rýchlo sa vsiaknu. 


Krémy na ruky chránia pokožku pred vonkajšími vplyvmi vďaka zloženiu obohatenému o granátové jablko. 
V každom balení nájdete 3 krémy a to :
Vanilla, Lotus Bloosom a Pomelo, ktorých vône sú inšpirované roll-on výrobkami so Shanghai edície. 


Vanilla pre mňa zatiaľ najobľúbenejší krém s jemnou vôňou, ktorá je podľa mňa veľmi ženská, jemná, sladká a moc príjemná. J proste vanilku zbožňujem. 


Pomelo má síce príjemnú sviežu ovocnú vôňu ale nie je to nič výrazne a neprijmé, vhodné na leto. 


Lotus Bloosom je už výraznejšia, krásne ženská vôňa, mne to vonia ako nejaký letný kvetový parfém. Vôňa je už silnejšia ale stále je to veľmi príjemné, nič extra výrazne nečakajte, ale v porovnaní s ostatnými je tento s najvýraznejšou vôňou. 


Ja som s nimi veľmi spokojná. Zmestia sa do každej kabelky a podľa nálady si môžem vybrať aj vôňu.
Rýchlo a šetrne sa postarajú o pokožku rúk, je jemná a hydratovaná bez mastného filtra. 
Samotný dizajn krémov je úžasný, lákavý a zaujímavý ako aj všetky produkty tejto značky. 
Každá žena sa poteší takémuto kúsku v jej kabelke. 

Ja by som chcela Janke ešte raz poďakovať❤️ a prajem Vám krásny predsilvestrovský večer. 



Tatiana 

 

Komentáre

Zverejnenie komentára