Two cosmetics - príroda na dosah


Ahojte

Dnes by som Vám veľmi rada predstavila ďalšie produkty od značky Two Cosmetics, ktoré som vďaka Modrému koníku mohla vyskúšať a otestovať. Ja som už mala príležitosť testovať niekoľko produktov tejto značky no vtedy ich meno bolo 2SIS. Recenziu na tieto produkty nájdete u mňa na blogu tu

Značka Two cosmetics je mladá značka, ktorá vznikla v roku 2016, všetky produkty sú 100% prírodné, vyrábané ručne, do ktorých vkladajú kus seba, lásky a oddanosti k prírode. Všetky produkty sú vegánske, bez palmového oleja a vhodné pre vegetariánov.

Nielen produkty, ale aj obaly sú 100% recyklovateľné, vyrábané so sušín orechov a obaly môžete vrátiť a budú opäť využiteľné.
V ponuke nájdete produkty na telo, tuhé šampóny, šumivky, produkty pre deti a venujú sa aj zero waste vďaka ktorému nájdete v ponuke prateľné odličovacie tampóny. Celu ponuku nájdete twocosmetics.sk
Tak sa poďte pozrieť na môj balíček.

Pre mňa novinkou boli tieto produkty značky MINIME.


Dva produkty testovala naša Alžbetka a jeden som si uchmatla ja s mojím bruškom.

MINIME KRÉM NA STRIE A BRADAVKY 
Krém má veľmi ľahkú konzistenciu, ktorá sa rýchlo vstrebe do pokožky brucha. Obsahuje mandľový olej, bambucké maslo a vitamíny, ktoré napomáhajú pokožku hydratovať a tak zabrániť vzniku nových strií a chrániť ju.


Má veľmi jemnú vôňu, pokožku premastí a celkovo pokožku chráni. Dá sa použiť aj na umyté osušené bradavky na ochranu pomedzi dojčenia. Ja som s krémom spokojná, keďže už strie na brušku mám, teraz premasťujem pokožku poctivo a zatiaľ je bez začervenaní a nových strií.

MINIME KRÉM NA ZAPARENINY
Krém na zapareniny obsahuje kvet nechtíka, ktorý pokožku chráni a hojí. Zároveň harmanček dezinfikuje poškodené miesta a k dokonalej hydratácii dopomôže bambucké maslo.


Krém je hustejší, na zadočku zanecháva jemný film a vďaka oxidu zinočnatému chráni pokožku. Krém je vhodný na každodenné používanie, vonia jemne takže bude aj pre citlivú pokožku dieťatka.

MINIME DETSKÝ KRÉM VÝŽIVNÝ
Detský krém je vhodný nie len pre deti ale aj dospelých. Veľmi dobre pokožku premastí, výživí a hydratuje. Po vstrebaní ostáva pokožka jemná a príjemná na dotyk bez mastného filmu čo ja uprednostňujem.


Aj keď si uvedomujem, že je to prírodná kozmetika pri tomto kréme na telo a tvár by som zmenila vôňu a pridala niečo voňavejšie, detskejšie avšak to nie je žiadne negatívum, len moja osobná preferencia.

(Alžbetka pri raňajšom krémovaní) 

Ďalšie dva produkty, ktoré by som Vám predstavila som mala už možnosť vyskúšať a len som sa utvrdila v tom, že sú skvelé.


TUHÝ ŠAMPÓN LEMONADE CITRUSY
Myslím, že väčšina z Vás sa bude pýtať ako sa s ním vlasy umývajú a či ich vôbec šampón umyje.
Môžem z vlastnej skúsenosti povedať, že je to síce trošku iné, ale zároveň úplne rovnaké ako s normálnym šampónom.


Šampón veľmi dobre pení a vonia úžasne. Keď ho otvoríte prevoniate celý byt.
Obsahuje vôňu citrusov a výťažky z Moringy olejodárnej. Veľkosť je taká akurát do ruky tak sa nemusíte obávať, že bude veľký. Vlasy veľmi dobre umyje, zanechá prevoňané a čisté, ja som ešte používala aj kondicionér inak by som vlasy nerozčesala, ale majú na stránkach aj kondicionér takej istej vône, ktorý si ja určite dokúpim.


Ja som so šampón veľmi spokojná rovnako ako aj s tým pred tým. Za mňa skvelá vec aj na cesty, malý a spratný.

PURE MYDLO NECHTÍK LEKÁRSKY
Tuhé mydlo sme používali obe. Alžbetku som s ním občas umyla (teda umyla sa sama) a ja som ho použila pri čistení pleti, najmä ráno kedy som nemala pleť veľmi znečistenú. Po umytí som nemala nikdy pocit pnutia pokožky a nebola suchá. 


Obsahuje množstvo významných olejov, ako napríklad olivový, ktorý pleť hydratuje a výživý, kokosový, ktorý pomáha pri liečbe ekzému.
Má protizápalové, zvláčňujúce a zvlhčujúce vlastnosti. Mydlo môžete použiť aj na tvár, či celé telo. 

Ďalšie produkty, ktoré by som Vám rada predstavila sú vhodné na starostlivosť o pleť. 



NOČNÉ REGENERAČNÉ SÉRUM S AHA KYSELINAMI A ANTIOXIDANTAMI
Sérum s AHA kyselinami chráni pred degradáciou kolagénu, stimuluje obnovu buniek, vyhladzuje a znižuje začervenanie kože, či pigmentáciu. Je vhodným produktom na doplnenie večernej rutiny starostlivosti o pleť a zabránenie predčasného starnutia pokožky. Pôsobí najmä proti vzniku nových vrások, pleť pripravuje na použitie a vstrebanie ďalších aktívnych zložiek. 



Veľkým plusom je kvapatkový aplikátor, príjemná jemná vôňa a ľahká konzistencia séra. Po nanesení sa rýchlo vstrebe do pleti a zanechá ju vláčnu. Po noci je pleť po nanesení dosť mastná a tak sérum využívam aj počas dňa pod makeup. 

PLEŤOVÝ NEVÄDZOVÝ HYDROLÁT 
Musím napísať, že so slovom hydrolát som sa ešte nestretla. Trošku ma to prekvapilo, ale teda pustila som sa do testovania.
Môžete ho využiť pri starostlivosti o pleť a vlasy.


Hydrolát z nevädze upokojuje unavené, podráždené oči a redukuje opuchy. Osvieži, upokojí a zregeneruje pokožku. Pôsobí veľmi príjemne na unavenú pleť a osvieži ju v horúcich dňoch.
Môžete ho využiť pri boji proti akné a pomôže pri pigmentových škvrnách.
Hydrolát je vhodný pre všetky typy pleti aj pre citlivú.
Pozitívom je, že je v sklenenej fľaštičke aj keď na jednej strane je to fajn no na cesty to vhodné nie je. 



Ja som produkty na pleť využila aj ako podklad pod makeup a vyzeral skutočne dobre, sviežo a prejasnene. Čo ma však dosť prekvapilo bola vôňa hydrolátu, ktorá teda nebola veľmi príjemná avšak po vstrebaní a nanesení séra vôňa zmizla, vyprchala.

Opäť som sa presvedčila, že prírodná kozmetika dokáže telu ponúknuť veľa od úžasných vôní po zázračné účinky. Kozmetika Two Cosmetics je a aj bola jednou z kvalitných značiek prírodnej a hlavne našej slovenskej kozmetiky.

Používate prírodné produkty? Zaujali vás tieto?

Pekný večer Tatiana 🖤🖤

Komentáre

  1. Značku vůbec neznám, ale vypadá dobře a líbí se mi i ty obaly😍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj sú niektoré produkty skvelé 👍a niektoré naozaj nádherné voňajú

      Odstrániť
  2. I když dost často pokukuji po dětské kosmetice, tady mě nejvíc zaujalo sérum a hydrolát, to musí být božské :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len ten hydrolat ma skiticne veľmi zaujímavú vôňu tak akosi si neviem naň zvyknúť ale sérum je perfektne

      Odstrániť

Zverejnenie komentára