MeMeMe z Mysticandbeauty

Ahojte!

Prvýkrát som Vám predstavila značku mysticandbeauty v októbri kedy som mala možnosť vyskúšať ich produkty. Prešlo nejaké to obdobie a mne sa naskytla spolupráca s týmto úžasným e-shopom a príjemnými ľuďmi, ktorí ho vlastnia a tak som vstúpila do ich "miss beauty rodiny".

Dlho som nečakala a mňa opäť potešil balíček a ja som sa nesmierne potešila, že niečo pre Vás otestujem a napíšem Vám. Teším sa, že neostalo len pri písanom, ale natočila som pre Vás aj video, ktoré nájdete u mňa na Instagrame alebo facebooku.
Samozrejme produkty stále používam a písaním recenzie to nekončí, ale nastal deň, kedy by som Vám ich chcela predstaviť.

Mys beauty Eyeshadow primer


Primer pod očné tiene je podľa mňa nezbytným produktom, ktorý musíte používať aby Vám tiene nie len pekne držali ale aj pigmentácia bola skutočne krásna.

Novinkou v ponuke na stránkach Mystic&Beauty je aj tento primer pod očné tiene. Je to menšia tubička, ktorá má 8ml. Nájdete ju tu
Podkladová báza obsahuje vitamín E a je bez parabénov. Cena bázy je naozaj skvelá a zaručím Vám, že Vám vydrží dlho, pretože jej naozaj netreba veľa. Na viečko ju môžete nanášať prstom (tak zvyknem aj ja) alebo štetcom. 


Báza je hustejšia, myslím tým, že to nie je nič tekuté, má telovú farbu a počas roztierania je mastnejšia. Ja si ju nechám chvíľu "posedieť" na oku a potom ju jemne prepúdrujem aby sa nepohla. Keďže je trošku zafarbená a máte nedokonalosti na viečku všetko pekne prekryje.
Je to naozaj veľmi dobrý a kvalitný produkt, ktorý zabezpečí očným tieňom úžasný podklad pre úžasnú výdrž.

Ak máte problém, že Vám tiene zachádzajú do očnej ryhy skúste použiť práve bázu pod očné tiene. Za mňa je toto naozaj TOP produkt, ktorý stojí za vyskúšanie a mal by byť v každej kozmetickej taštičke.

Light me up Lip gloss

 V poslednej dobe na nás skáču odvšadiaľ matné rúže a pre mňa bola toto príjemná zmena. Lip gloss má naozaj vysoký lesk, ktorý upúta pozornosť a zvýrazní sexi pery. 


Veľmi jednoduché použitie Vám zabezpečí zrkadielko na boku balenia a Light-Up svietiaci aplikátor. Toto je podľa mňa neskutočne skvelý produkt, pretože v jednom balení máte všetky vychytávky, ktoré k nalíčeniu pier potrebujete.

Lip gloss má menší aplikátor, s ktorým sa pracuje dobre a bez problémov si môžete pery vykresliť. Má príjemnú mentolovú vôňu, nelepí a dobre sa nosí. Mentol pery chladí a pôsobí to mňa akoby mal zväčšujúci efekt.
V ponuke na mysticandbeauty.sk nájdete 7 rôznych odtieňov. Ja mám červený INTENSE, ktorý perfektne ladí s tieňmi, ktoré som dostala.
Keďže je to lip gloss nečakajte výdrž ako pri matných rúžoch no zmena na perách je príjemná.

Eye inspire Qoad Baked Eyeshadow


Toto quatro nájdete v šiestich prevedeniach. Ja som dostala quatro FIRE EYES. Všetky tiene sú metalické, dosť zapečené, ale pracovať sa s nimi dá.
Práve toto quatro je výraznejšie, ale ako ste si mohli všimnúť mne to vôbec nevadí, pretože ja sa rada hrám s farbami. Nájdete medzi nimi samozrejme aj jemnejšie a zemitejšie odtiene a môžete si ich prezrieť na stránke


Určite Vám odporúčam s tieňmi pracovať na mokro kedy z nich naozaj vyťažíte ich nádhernú farbu a pigmentáciu. Na swatchoch sú tiene použité na sucho takže tá pigmentácia je slabšia. Určite je dôležité pracovať s menším štetcom aby sa Vám tiene nemiešali a nabrali ste si ten správny. S prášením popod oko som problém nemala takže za mňa super balenie na cesty, samozrejme ale v iných odtieňoch.


Ja som s tieňmi spokojná. Dajú sa využiť a skombinovať či už samostatne alebo v kombinácií s nejakými matnými z inej paletky.

Kubiss volume Eyes mascara


V prvom rade Vám chcem napísať, že každá máme iný typ rias a preto to čo sedí mne nemusí Vám a naopak.
Kubiss je objemová špirála, ktorá Vám má zaručiť mega objem. Mne osobne špirála riasy trocha zdvihne ale objemu som sa od nej nedočkala. No i napriek tomu ju veľmi rada používam. A prečo?


Má úžasnú mäkkú kefku, kužeľovitého tvaru s mäkkými štetinami, ktoré nepichajú do oka. Ja osobne neznášam silikónové kefky a toto mi nesmierne sedí. So špirálou sa mi pracuje veľmi dobre, riasy nezlepuje, je tak primerane mokrá a môžem si s ňou nalíčiť aj spodné riasy. Neodtláča sa a vytvorí 

Arch Angel Brow Tint

A najlepšie na záver. Toto duo od MeMeMe som si nesmierne obľúbila. Tento produkt je vhodný na dokonale vyzerajúce prirodzene vyčesané obočie.


Skladá sa z gélu, ktorý modeluje, upraví a zafixuje chĺpky obočia do požadovaného tvaru. Gél nájdete v dvoch odtieňoch a to dark brown a light brown. Ja som dostala ten tmavší ale naozaj mi perfektne sedí. Keď si obočie nakreslím, jemne si ho potom prečešem gélom a naozaj vyzerá upravene a veľmi prirodzene, najmä ten začiatok obočia. V géli sú aj drobné chĺpky takže obočie bude pôsobiť naozaj prirodzene.

Druhou časťou je rozjasňovač, ktorý má nádhernú smotanovú farbu a krásne odlesky. Môžete ho použiť pod obočie, do vnútorného kútika. Avšak keď som videla aký krásny finiš a odlesky rozjasňovač má použila som ho nad lícne kosti a teda bolo to najlepšie rozhodnutie. Všetko to môžete vidieť vo videu tu

Je to veľmi dobré duo a ak máte hustejšie obočie, ktoré netreba dokresľovať tak toto je presne pre Vás. Krásne uhladené a upravené obočie s perfektným rozjasnením.
Tento produkt som si nesmierne obľúbila a ak by ste ho hľadali stačí kliknúť tu


Ďalšia vec, ktorá ma veľmi oslovila je aj dizajn produktu. Ja zbožňujem takéto ornamenty a keby som mohla svoj kufrík zaplním práve takýmito produktami.

Na záver Vám pridávam líčenie s produktami, ktoré sú v tomto článku. Samozrejme nemohla som to nechať len také a oživila som to bielou linkou. Predsa experimentovať treba. Budem rada ak mi napíšete, ktorý produkt Vás oslovil.


Prajem Vám ešte krásny aj keď chladný deň

Tatiana❤

Komentáre