Moja metalická jeseň 🍁🍂

Ahojte,
Už dlho som nepísala, no moja malá dcérka už začína byť čím ďalej tým viac aktívnejšia a ja nemám ani kedy písať.
Som rada že stíham aspoň trošku líčiť ❤️💅💄💄učiť sa a zdokonaľovať.


Najprv by som vám predstavila takéto fialovo ružové líčenie.  Trochu ma mrzí, že mi foťák pohltil farby keďže tam bolo viac čiernej a aj tej červenej ktorá ukázala tak ružovo 😊 avšak chcela som do každého líčenia vložiť niečo lesklé a metalické ❤️


Ďalšie líčenie som vytvorila pomocou úžasného tieňa od @mary Kay LAGOON, ktorý som len jemne prekryla ešte pudrovym tieňom tej istej farby opäť z palety revolution. Do zahybu oka som použila čierny tieň. Nabudúce ale skúsim dať o niečo viac toho čierneho ❤️
Čo hovoríte oslovilo vás toto líčenie.


Ako posledné som vytvorila toto líčenie pomocou blogerky a makeup artist Lenky❤️
Naozaj mi veľmi pomohla nasmerovala ma a dala mi mnoho cenných rád.


Do zahyby oka som použila malinovy odtieň a na celé pohyblivé viečko zlatú farbu z palety REVOLUTION, ktorá je teraz mojou najobľúbenejšou a ktorú sa snažím využiť naplno. Na okraj som použila hnedú a potom už len očná linka ako vidíte. Využila som makeup z avonu odtieň almond.
Na záver vám pridávam aj trošku crazy foto❤️

Ako sa líčite teraz vy? Aké farby preferujete na jeseň ?🍁 Ja ako som sa začala trošku tomuto venovať, určite začínam používať viac farieb a to nie len na oči ale aj na pery💄
Pekný večer

Tatiana ❤️

Komentáre

Zverejnenie komentára