Novembrový Arome balíček


Krásnu prvú adventnú nedeľu, 

Ďalší mesiac uletel ako voda a ja vám prinášam opäť recenziu produktov, ktoré som našla v novembrovom Arome balíčku.

Myslím, že tento mesiac bol balíček opäť veľmi štedrý, voňavý, vkusný a plný noviniek.
Tak poďme na to..... 

THE RITUALS AMSTERDAM COLLECTION


Takto nádherné produkty som dlho nemala v rukách. Božský dizajn inšpirovaný keramikou Delft Blue Ming zo 17.storočia a vôňou tulipánov a japonského yuzu. 

Celý dizajn je doplnený o zlaté detaily, ktoré dopĺňajú celý dizajn a posúvajú ho na vysokú úroveň. Písmenká sú na povrchu zlatého lemu, ktorý je akoby z kovu a na mňa to pôsobí veľmi luxusne. 


Celá kolekcia obsahuje množstvo produktov na ruky, telo ale aj doplnky do bytu ako sviečku a vonné tyčinky. 
Dokonalý dizajn kolekcie Amsterdam, bude skvostne zdobiť vašu kúpeľňu, ale poteší aj nejednu ženu. Samozrejme cena produktov je vyššia, ale tak treba si uvedomiť kvalitu produktov. 

THE RITUALS AMSTERDAM COLLECTION HAND WASH 


Umývanie rúk a mydlo od The Rituals je niečím iné. Samotné mydlo má ľahkú textúru, pokožku rúk absolútne nevysušuje a umývanie je priam relaxom. 
Vďaka príjemnej citrusovej a krásnej kvetinovej vôni tulipánov spríjemní mydlo každú chvíľku v kúpeľni. Mydlo skvelo pení a stačí ho naozaj máličko. Veľkým plusom je pumpička a veľkosť 300ml.

Jediným mínusom, ktorý som našla je cena. Na oficiálnej stránke nájdete mydlo za cenu 11€.

THE RITUALS AMSTERDAM COLLECTION HAND CREAM 



Oba produkty kolekcie Amsterdam sú podľa mňa úžasné. Krém na ruky ma ľahučkú krémovú konzistenciu, ktorá sa okamžite vstrebe do pokožky rúk a zanecháva ich hodvábne jemné a príjemne voňavé. Hlavnými ingredienciami krému  je holandský tulipán, ktorý dokonale prevonia pokožku rúk a japonské yuzu, ktoré mu dodá príjemné citrusové osvieženie. 

Ruky sú hydratované, výživené bez mastného filmu. Pre mňa sa krémovanie stalo akýmsi večerným rituálom pred spaním.
Krém si dávkujete pumpičkou čo je skvelé a má 175ml. Cena je rovnaká ako pri mydle.

Ďalšou veľkou novinkou je momentálne najvyhľadávanejší vitamín a to vitamín C, ktorý do svojich produktov pridala aj značka NIVEA a tak predstavila svoju novú radu ENERGY Q10, ktorá by mala úspešne bojovať proti vráskam a starnutiu pokožky vďaka zloženiu obohatenému o vitamín E, C a koenzým Q10. 


Ja som si našla v balíčku dva produkty, tak poďme na ne. 

INTENZÍVNA ENERGIZUJÚCA 7 DŇOVÁ KÚRA Q10 


7 ampuliek, 7 dní pre dokonalú hydratáciu, vypnutie a rozžiarenie pleti. Tak krásnu pleť som dlho nemala. 
Každý jeden deň bola pleť krajšia a pocit stále trvá. 
Vďaka vitamínom C a E je pleť vyživená bez známok únavy, hydratovaná a mladistvo vyzerajúca.  
Krásne prirodzene fresh a glow. 
Po týždni používania som mala pocit stiahnutejších pórov, pokožka bola bez vyrážok a začervení. 
Booster chráni pokožku pleti pred vonkajšími radikálmi a vďaka pomarančovému extraktu jemne prevonia J pokožku. 


V jednej ampulke je dostatočné množstvo séra na celú pokožku tváre a aj krku. Po vklepaní občas sérum akoby penilo, ale ako sa vsiaklo pokožka ostala jemná, nelepila. Sérum má oranžovú farbu a takú riedkejšiu konzistenciu, nie ako úplná voda. 
V balení nájdete silikónu ochranu na odlamovanie čo je skutočne skvelé, ale ampulku otvoríte aj bez. 
Pre mňa je táto kúra veľké prekvapenie a určite ju budem používať raz mesačne na oživenie, prebratie, hydratáciu a omladenie pleti. 
Cena kúry je 14€ ale skutočne sa oplatí vyskúšať. 

ENERGIZUJÚCE PERLOVÉ SERUM PROTI VRÁSKAM Q10



Veľmi dlho som chcela vyskúšať takéto perličkové sérum. Lákalo ma. Vďaka unikátnej technológií perál aktivuje účinné látky hneď po aplikácii. Obsahuje vitamín C a E, koenzým  Q10, ktorý pôsobí proti úbytku toho vlastného. 
Vďaka pumpičke a piestu dostanete z balenie celé sérum a nič nevyhodíte. 
Jedno stlačenie stačí na celú pokožku tváre avšak sérum vyzerá veľmi zaujímavo, niekomu môže byť nepríjemné, keďže má zdrcnutú konzistenciu. Po vklepaní a vmasírovaní však na pleti neostáva nič. 


Pleti dodáva príjemný vypnutý pocit, pleť je na dotyk hladšia, jemnejšia a hydratovaná, pôsobí mladistvejšie, sviežo a farebne zjednotená. 
Zmeny na pleti čo sa týka vrások sa nedajú takto skoro zhodnotiť. Možno po vypoužívaní. 
(Sérum nepoužívam ja, ale moja svokra, ktorá mi poskytla všetky informácie) 
Cena je 14€. 

Zaujalo vás niečo z balíčka. Za mňa jednoznačne stoja produkty za vyskúšanie. 

Pekný večer 

Tatiana 


Ďakujem Arome.cz za poskytnutie produktov na otestovanie. 




Komentáre