Trendy s Revlonom

 


Ahojte, krásny sobotný večer, 

dlho som vám nepriniesla recenziu na kúsky dekoratívnej kozmetiky tak tu je. 
Samotná značka Revlon je môjmu srdcu blízka a používam produkty veľmi rada a to nie len pre seba. Povedzme si hneď na začiatok, že kvalita produktov je naozaj úžasná a aj cenovo sú naozaj prijateľné. Jednotnou nevýhodou je možno len nákup v parfumérii alebo len online. 
Posledný balíček, ktorý som dostala ešte v lete bol naozaj plný zaujímavých a trendy produktov na leto aj jeseň. 

Tak sa poďme na ne pozrieť.....

REVLON COLORSTAY MICRO HYPER PRECISION



Už v názve vidíte, že sa bude jednať o linky na oči, ktoré sú naozaj micro, tenké a precízne. Linka má tenký hrot, gelovú textúru a tak s ňou vytvoríte krásne precízne linky, avšak veľkým problémom, ktorý s nimi mám ja, že sa neskutočne lámu, ale naozaj stále. Z čiernej linky už nemám skoro nič keďže pri každom priložení na oko sa zlomila.


Linky sú však skvelé pre základ dymového líčenia a líčenia cateyes očí.
Veľmi dobre sa s nimi vykresľuje vodná linka aj keď tá telová je tvrdšia a nekreslí mi tak sýto akoby som si predstavovala. Používam ju skôr na spodnú časť obočia. Takéto linky sú naozaj všestranné a môžete ich využiť rôzne.
Čo sa týka farieb nájdete ju v 3 farebných prevedeniach a to čiernej, tmavo hnedej a telovej.


Na opačnej strane linky je na môj vkus veľmi tvrdý penový aplikátor, avšak zvládnem s ním urobiť rozmazané očné linky. 

Pri väčšom tlaku na linku a oko však zotiera  linku takže zltreba pracovať hneď po nanesení a najmä jemne.
Tento produkt vám nemôžem odporúčať akosi sme si spolu nesadli. Linky nájdete na stránkach fann parfumérie a stojí okolo 8€.


REVLON COLORSTAY FULL COVER FOUNDATION 

Plné matné krytie bez nepríjemnej masky na pleti. 


I napriek tomu, že je makeup zmatňujúci, na pleti je ľahký, kryje a neupcháva póry. Vydrží celý deň a poviem, vám že keď ho dobre zapúdrujete nepohne sa vôbec. Ja ho nanášam hubkou a pre mňa a môj typ pleti je to jedna báseň. 
Má takú našľahanu textúru, absolútne ho na pleti nie je treba veľa, ale keď budete potrebovať dá sa pekne vrstviť. Nezvýrazňuje vrásky, ani sa v nich neukladá a na pleti je veľmi pekne prirodzený aj keď zmatňuje a úžasné je že neoxiduje. 

Toto je asi prvý make-up ktorý používam aj na kontúrovanie a naozaj to s ním vyzerá fantasticky. Pleťovka je celistvá a drží. 


Nájdete ho v tube, je dosť hustý tak sa nemusíte báť že vytlačíte veľa. U nás je dostupný v 6tich odtieňoch pričom ja vám ukážem 3.

Odtieň 150 je svetlý, neutrálny odtieň 
Odtieň 210 je tmavší, na opalenú pokožku so žltým podtónom 
Odtieň 330 je tmavý, karamelový odtieň takže so žltým podtónom. 


Make-up používam aj ja s hydratačnou bázou a krásne na pleti počas dňa sedí, vôbec ju nevysušuje a netvoria sa mi šupiny. Nie je nijak parfumovaný a tak bude sedieť aj pleti normálnej a mastnej. Toto je prvý makeup ktorý umatnuje a nevysušuje. 

(Použitý aj pri tomto líčení spolu s kontúrovaním) 

Aké rúže máte radšej tekuté alebo klasické, matné alebo lesklé. Ja som teda zástanca všetkých aj tých výraznejších. A teraz vám pár nových odtieňov ukážem. 

REVLON THE LUSCIOUS MATTES 


Matné. 

Tak dokonalé odtiene nie len na leto, ale aj jeseň. Teraz ich určite využijem. Sú príjemné a komfortné na perách, absolútne ich nevysušujú a tie odtiene úplne zbožňujem. I napriek tomu že sú matné a klasické majú prijateľnú výdrž, pekne zaschnú, ale nevytvoria krustu. Trošku sa obtláčajú, ale mne to vôbec neprekáže pretože mi vyhovuje ten komfort na perách to je pre mňa dôležité.
Majú zamatovo matný finiš a mikropigmenty zaručia intenzívne a plné krytie už v jednom ťahu. Strácajú sa postupne, nedrolia sa. 
Krémové zloženie je obohatené o rastlinný komplex s olejmi z agáve, moringy a cupuacu maslom pre zvláčnenie pier.
 
(Odtiene z vrchu dole 003, 004, 017)

Odtieň 003 Pick me up je hnedý nude odtieň, v krásnej studenej farbe. 
Odtieň 004 wild thoughts krásny mauve studený odtieň s kvapkou ružovej
Odtieň 017 Crushed Rubies toto je tak nádherná červená, úžasný teplý výrazný odtieň. 



Odtiene vám ešte ukážem aj na perách aby ste si vedeli predstaviť aké približne sú.
Prvé dva sú pre mňa úplne dokonalé aj na jeseň, červený je skôr odložený na špeciálnu udalosť, ale je úžasný a dokonale sýty myslím, že ho využijem aj na jeseň. 
Rúže majú vo fann parfumériach a momentálne je ich cena 8€.

REVLON SUPER LUSTROUS LIPSTICK

A teraz sa pozrieme na tieto krásne žiarivé odtiene. 


Ak skôr vyhľadávate lesklejšie, hodvábne, hladké, krémové a hydratačné rúže tak skúste práve tieto Super lustrous krémové

Sú obohatené o aloe vera, vitamín C a E, krásne pery hydratujú, ošetrujú a poskytujú antioxidačnú ochranu. Rovnako ako aj tie matné obsahujú výrazné a sýte pigmenty, ktoré vám zaručia že pery budú mať sýtu farbu už v jednej vrstve.
Ak ste už skúšali tieto rúže, viete že krémové sa rýchlejšie strácajú z pier.
Odtiene sú veľmi podobné tým matným tak poďme sa na ne pozrieť z bližšia. 

Odtiene z vrchu dole 755, 773 a 775)

Odtieň 755 Bare It All jemná, hnedá nude farba, veľmi pekný neutrálny studený odtieň.
Odtieň 773 I Got Chills výrazná neonóva červeno ružová farba vhodná na leto. 
Odtieň 775 Super Red už samotný názov vám napovie, že odtieň je krásne výrazne červený skoro podobný tomu matnému, ale tento je lesklý a najväčším rozdielom je, že je to studený odtieň skôr do malinova. 




Tak čo, ktorý je ten pre vás, červené sú podľa mňa riadne výrazné a sýte. 

Ja osobne mám rúže veľmi rada takže pre mňa sú veľmi obľúbené. V podstate iné rúže ani nepoužívam len tieto od Revlon.
Momentálne pre vás pripravujem aj video s novými odtieňmi rúžov tak sa môžete tešiť na ďalší príspevok a článok na blogu. Čo hovoríte na posledné produkty z dielne Revlon?

Krásny večer

Tatiana






Za produkty ďakujem Revlon.sk v rámci dlhodobej spolupráce. 

Komentáre