Far away Beyond the Moon



 

Krásny večer 

Dnes by som Vám chcela predstaviť novinku z dielne Avon. Je ňou nova voňavka z kolekcie Far Away 

Far away Beyond The Moon 

Záchyťte záhadu mesiaca s bohatou dlhotrvajúcou a kvetinovo orientálnou vôňou. Základnou zložkou parfemu je Belle de Nuit nočný kvet ktorý kvitne zasadne za mesačného svitu. Intenzita vôňa je naozaj prekvapujúca, môžem pivedať že vydrží aj 8 hodín počas celého dňa. Vôňa je výrazná, intenzívna a postupne dosť kvetinová. 


Zloženie vône 

Hlava : divoká čerešňa 

Srdce : kvet Belle de Nuit

Základ : austrálske santalové drevo 

Vôňu môžete kúpiť v darčekom balení spolu s malým parfumom do kabelky a telový mliekom.  Vôňa je ženská, intenzívna, vhodná skôr na jeseň zimu. Počas dňa nemusíte vôňu opakovane reaplikovať keďže je silná a naozaj vďaka zloženiu vydrží dlho. 

Mojim tipom je aplikovať vôňu na pulzné body aby vám vôňa čo najdlhšie vydržala. 


Telovým mliekom môžete podporiť intenzitu vône a celodennú vydrž. Je príjemne hydratačne, ľahko vstrebatelné, nezanecháva mastný pocit na pleti a oblečení. 

Cele darčekové balenie môžete zakúpiť na stránkach Avon.sk zs výhodnú cenu. 


Cena za darčekové balenie je 23€ čo je podľa mňa veľmi priateľna suma za cele balenie. 

Ja by som vôňu odporučila skôr dáme v strednom veku no možno si ju obľúbia aj mladšie ročníky. Ja vôňu budem používať skôr v jesenných dňoch kvôli jej intenzite a vydrži. 

Dajte mi vedieť či používate nejaký parfem z dielne Avon. 


Krásny večer 


Tatiana 



Článok vyšiel v spolupráci so značkou Avon.sk a stránkou trnd.sk


Komentáre