Today Tomorow Always


Ahojte,

dnes som si pre Vás pripravila opäť jeden voňavý článok.

Každá z nás má rada iné vône. Ja osobne preferujem skôr jemnejšie na leto a výraznejšie na zimu. Nie som však zástanca nejakých silných parfumov pretože som dosť citlivá. Ak mi vôňa nesadne začne ma bolieť hlava a vtedy mi je jasné, že vôňa nie je pre mňa. Vône si vyberám opatrne a vždy radšej viackrát vyskúšam až potom kupujem.Občas sa mi však dostanú do rúk vône, ktoré som pred tým neskúšala, ako aj táto a je len otázne či mi vôňa sadne alebo nie.
Ako si vyberáte vône vy?

Veľmi rada by som Vám predstavila túto parfémovanú vodu od Avon Slovensko
TODAY TOMORROV ALWAYS

Vždy som premýšľala prečo majú tieto vône také názvy, ale nikde som sa nedočítala prečo tomu tak je. Ak máte nejaké informácie určite mi napíšte ja budem len rada, že si rozšírim obzory.


Láska, ktorá trvá teraz a navždy. Veľkolepá a moderná vôňa bielych kvetín s krémovými tónmi drevín v pozadí. Zmes, ktorá v sebe skrýva optimistický pocit budúcnosti a zároveň hrejivý, príjemný pocit, ktorý trvá. Takto krásne opisujú vôňu na škatuľke.

Vôňa je po otvorení púdrová, cítiť v nej silné kvetové tóny. Jej zložením je vhodná skôr na večer, keďže je to výrazná, preniká vôňa avšak nevydrží veľmi dlho. Páči sa mi jej pudrový podtón. Nikdy som nevlastnila takúto vôňu a som rada že som na ňu narazila. Mnohokrát som po týchto parfemovaných vodách pokukovala a  chcela ju a teraz som prišla do fázy kedy by som vyskúšala aj ostatné. Parfém má 50ml a krásny sklenený flakón.


V ponuke máte aj rôzne iné vône tejto kolekcie Today Tomorow nie len pre dámy ale aj pánov. Manžel má doma parfém tejto značky a páči sa nie len jemu ale aj mne a okoliu. Flakóniky sú vždy iné, veľmi zaujímavé a dokonale elegantné. Ku parfémom si môžte dokúpiť telové mlieka alebo cestovné vône. Ako vždy pred Vianocami nájdete v katalógu celé darčekové kazety s týmito parfémovanými vodami alebo parfémami.


V zložení nájdete:

Horné zložky: kvet pomarančovníka, italský bergamot, bluma
Srdce vône: kvet mandarínky, biela pivónia a ruža
Spodné tóny: marhuľa, santálové drevo, vanilka


Oslovila Vás táto vôňa? Používate ju?
Pekný večer

Tatiana 🖤

Komentáre