Bourjois Healthy mix


Vitajte, pekný večer 

Dnes by som vám veľmi rada ukázala mojich obľúbencov značky Bourjois, na ktoré nedám dopustiť a používam stále. Produkty som si skutočne veľmi obľúbila a používam denno denne. 
Značku Bourjois pozná určite každá z vás, je to francúzska značka kozmetiky, ktorá má kvalitné produkty za skvelé ceny a radí sa do skupiny drogériovej kozmetiky. 

Produkty rady Healthy mix obsahujú kombináciu vitamínov C, E a B5, ktoré by mali pleti dodať zdravý, šťavnatý a žiarivý vzhľad. 
A tak vám zabezpečia nie len krásny makeup, ale zároveň sa o pleť postarajú a vyživia ju. 

V rade nájdete niekoľko produktov, vrátane make-upu, ja mám však pre vás tieto tri. 
Produkty by som skôr odporučila ženám s normálnou, suchou a zrelšou pleťou. 
Ženám alebo dievčatám, ktoré preferujú skôr ľahšie krytie a šťavnato vyzerajúcu pleť. 

PODKLADOVÁ BÁZA HEALTHY MIX ANTI FATIGUE 

Nanášanie make-upu si neviem predstaviť bez toho aby som mala pleť pripravenú bázou alebo krémom. Pri líčení volím skôr hydratačné, rozjasňújuce bázy. Na bázu od Bourjois som narazila náhodne. A vďaka. 


Podkladová báza pleť výživí a dodá jej vitamíny pričom ju prípravu na nanášanie make-upu. Má veľmi príjemnú ľahkú krémovú konzistenciu, telovej farby, ktorá sa postará o hydratáciu, výživu a zjednotenie tónu pleti. 
Báza  je na pleti ľahká, rýchlo sa vsiakne a nezanecháva mastný ani lepkavý pocit. 


Vďaka jej ľahkej konzistencii neupcháva póry, krásne pleť zjednotí, vyhladí, jemne zmatní aj keď na pleti ostáva krásny rozjasneny finiš.

Pleť je po zapracovaní zamatovo jemná, s úžasnou nie vtieravou vôňou. Vďaka báze make-up ale aj BB krém vydrží oveľa dlhšie na pleti, je krajší, počas dňa svieži. S BB krémom vyzerá skvelo, podporí jeho výdrž a vďaka jeho farbe podporí aj zjednotenie. Mne sa počas dňa pleť nemastí, make-up drží, nehýbe sa, nekĺže. 

Báza je skutočne skvelá a stojí za vyskúšanie. 

 HEALTHY MIX ANTI FATIGUE BB KRÉM

Áno áno áno. Toto musíte vyskúšať. BB krém má veľmi príjemne prekvapil. Okamžite sa postará o krásny svieži vzhľad pleti, pričom pleť vyživuje a hydratuje. 


BB krém má príjemnú konzistenciu s prekvapivo dobrým krytím (vyrovná sa aj niektorým make-upom) a skvelou schopnosťou zjednotiť pleť, bez efektu masky. Pleť nevysušuje, krásne s ňou splynie, neupcháva póry, nezalieza do vrások a eliminuje prejavy suchej, unavenej a mdlej pleti. 
Pleť je svieža, hladká, zjednotená a krásne prevoňaná. 


 BB krém nájdete v troch odtieňoch ja mám ten najbledší 01 Light. Dodá pleti príjemnú farbu, zjednotenie a absolútne neoxiduje.
Spolu s bázou a púdrom mám vystarané na celý deň. 

Nájdete ho v troch odtieňoch a veľkosť má ako väčšina makupov 30ml.

HEALTHY MIX KOMPAKTNÝ PÚDER 

S týmto púdrom neurobíte krok vedľa. Perfektne zafixovaný make-up, s dokonale vyzerajúcou pleťou so zamatovým finišom a krásnou kvetinovou vôňou. 

Jednoducho úžasný!

Mám najbledší odtieň, ktorý aj jemne farbí a zjednotí tón pleti. Na pleti nerobí fľaky, nezvýrazňuje póry, vrásky, práve naopak pleť je svieža, ale krásne zmatnená. Vďaka jeho jemnej konzistencii premení makeupom ale aj bbčkom zjednotenú pleť na pleť s dokonalým výsledkom. Pod púdrom je ešte jedno poschodie v ktorom je jemnulinká labutienka a zrkadlo. A to nie je všetko, na spodku sú dierky a tak sa vám labutienka vetrá. Niečo skvelé. Najlepší púder aký som kedy mala.

Celá táto rada ma baví. Nie len jej skvelými produktami ale aj červeným dizajnom. O cene písať nebudem, pretože produkty sú na vysokej úrovni za skvelú cenu.

Skúšali ste už niektorý z produktov, alebo som vás práve na nejaký nalákala.


Pekný večer 

Tatiana 

Komentáre

  1. Ahoj, tuto řadu znám, uvažovala jsem právě o make-upu, ale zkusím okouknout to BBčko. ☺ Navíc zrovna se chystám do drogérie. Prima den přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé verím ze si nasla a budeš spokojná, ja sa tiež chystám na makeup ale musím najprv pomíňať čo mám otvorené

      Odstrániť

Zverejnenie komentára