Garnier Ambre Solaire

 Zdravím Vás v tento upršaný piatkový deň. 

Značka Garnier je ďalšou rodinou firmou značky Loreal a ja mám niekoľko skvelých produktov, ktoré používam veľmi rada a nie sú to len produkty na pleť či dekoratívna kozmetika. V lete som si obľúbila niekoľko kúskov ktoré používam aj teraz a určite tieto produkty budem používať aj ďalšie leto a zabalím si ich do kufra na dovolenku. Áno čítate dobre, aj letné produkty sa dajú používať teraz. Predsa nemôžme zabuúdať na správnu ochranu pleti. 

Kolekcia Ambre Solaire zahŕňa produkty skôr na leto, na letnú starostlivosť, poväčšine SPF alebo oleje na opaľovanie či ochranu pokožky. V kolekcii sú produkty starostlivosti po opaľovaní alebo samoopaľovanie. Ja som produkty skúšala ešte počas leta a zabudla som sa Vám o nich zmieniť tak o musím napraviť. 

GARNIER AMBRE SOLAIRE IDEAL BRONZE SPF 30


Najobľúbenejším produktom leta pre mňa, keďže sa rada opaľujem je olej na opaľovanie. Vybrala som si tento vodeodolný ochranný olej zvýrazňujúci opálenie a musím povedať, že moja očakávania aj splnil. Zvýraznil opálenie, pokožka nebola spálená, takže ju aj dostatočne chránil i napriek neopakovaným reaplikáciám. Tieto reaplikácie som potom samozrejme robila keď som vyšla z vody, ale jednoducho som produkt chcela vyskúšať aj takto. Pokožka s ním bola prijemne hydratovaná, nebola vysušená a počas opaľovania som mala jednoznačne pocit, že je pokožka hnedá aj po krátkej chvíli. Olej má veľmi príjemnú vôňu mne to veľmi pripomínalo detstvo, primomínalo mi to 

Výhody oleja

  • chráni pokožku pred UVA a UVB žiarením
  • udržiava pokožku vyživenú, vláčnu a pokojnú a to všetko vďaka bambuckému maslu
  • vodeodolné a nemastné zloženie
  • zlepšuje opálenie pokožky

Olej má 150ml a cena necelých 10€ je podľa mňa skvelá a určite sa olej oplatí. Ja som ten tip že mám na opaľovanie radšej oleje ale poznám ľudí, ktorý majú radšej mliečko. 


GARNIER AMBRE SOLAIRE IDEAL BRONZE BODY  OIL

Ďalším famóznym produktom je telový olej na výživu a zlepšenie opálenia pokožky. Ak milujete opaľovanie, voňavú, hnedú a hydratovanú pokožku toto je presne produkt pre Vás.  Extrémne podporuje opálenosť pokožky, zvýrazňuje ju a keď je krásne premastená vyzerá ešte intenzívnejšie opálená. 

Keď som prišla z dovolenky, vďaka oleju som si zabezpečila pretrvávanie hnedej, vyživenej pokožky bez nepríjemného šúpania a žmolkovania sa.  Kľúčovou ingredienciou je kokosový olej, ktorý je bohatý na mastné kyseliny bielkoviny a vitamín B, ktorý hydratuje a vyživuje pokožku. 

Telový olej Vám zabezpečí: 

  • pomáha dosiahnuť žiarivé opálenie pokožky
  • kombinuje výživný kokosový olej s hydratačným účinkom
  • ponúka príjemnú kokosovú vôňu 
NEOCHRAŇUJE POKOŽKU PRED UV ŽIARENÍM
Tento produkt si jednoznačne zaobstarám aj na druhý rok, pretože je famózny a mne osobne veľmi vyhovoval a môžem ho doporučovať. 

Posledný produkt využívam aj teraz, keď je von slniečko. 

GARNIER AMBRE SOLAIRE SENSITIVE ADVANCED INVISIBLE PROTECTION MIST 50



Vodeodolná opaľovacia hmla, bola v lete u nás doma používaná denno denne. A to nie len mnou, využívala som ju aj keď som niekde išla s deťmi. Mala som tak lepší pocit, že mi deti nespáli a budem mať ochranu stále so sebou. Používala som ho najma na aplikáciu na tvár a ramená. 

Opaľovaciu hmlu si obľúbite vďaka
  • ľahkej textúre, ktorá sa ľahko vstebáva ALE na pleti zanecháva jemný biely film takže treba buď menej stláčať strečku alebo doporučujem potom krém jemne povtláčať do pleti
  • ponúka vodeodolné zloženie 
  • umožňuje rýchlu a jednoduchú aplikáciu a aj reaplikáciu počas dňa, keď sa veľa potíte alebo kúpete
  • bez alkoholu, bez parfumácie, absolútne nedráždivá

Ak by som Vám ešte mala napísať o reaplikácií a makeupe, určite si treba dať pozor a nestriekať hmlu zblízka na pleť a neaplikovať hmlu v plnej dávke lebo Vám jednoznačne na pleti ostanú kvapky resp.biely film. Ja SPF používam vždy po makeup, pokožka neostáva veľmi mastná a zaťažená a keďže je mám skôr suchší typ pleti tent produkt mi veľmi vyhovuje. 

Používala som ho aj pre deti a ani jedno nemalo problém, že by sa mu vyhádzala pokožka alebo nejak na hmlu zareagovalo. Pre mňa je toto TOP produkt z kolekcie Ambre Solaire, ktorý som vyskúšala a ostanem mu verná. 





Prajem Vám aj keď je dnes škaredo pekný a pokojný deň




Tatiana




















Článok vyšiel v spolupráci  so stránkou ELNINO.SK 

Komentáre