Slovenská značka BIOFY


Ahojte, pekný stred týždňa 

Dnes som si pre vás po dlhej dobe prichystala recenziu na produkty pleťovej starostlivosti značky BIOFY. Značka Biofy je slovenská značka prírodnej kozmetiky, pričom každý jeden produkt je vyrobený z ekologických prírodných ingrediencií. 
Značka sa snaží chrániť pri výrobe ekosystém a tým nie len prírodu ale aj nás....spotrebiteľov. 

V zložení produktov nájdete kokosový, mandľový a konopný olej či bambucke maslo a ružový extrakt a mnoho ďalších. 
Značka ponúka nie len produkty na pleť ale aj vlasovú kozmetiku a momentálne krásne darčekové balíčky s vianočnými etiketami. 

Ja som vyskúšala dva produkty a môžem už na začiatku napísať, že som nesmierne spokojná. 

VÝŽIVNÝ KRÉM PRE NORMÁLNU A ZMIEŠANÚ PLEŤ 


Medzi produktami si nájde každá z vás. Pre každý typ pleti sú určité produkty a samozrejme ak máte problém a neviete si vybrať, milo a ochotne vám v Biofy poradia aby ste si vybrali správne a zbytočne nevyhodili peniaze.


Výživný krém je skvelým krokom ak potrebujete vašu normálnu pleť dostatočne hydratovať, rozžiariť  a vyživiť. Vďaka jeho zloženiu je však správnou voľbou aj pre komplikovanú zmiešanú pleť. 



V zložení nájdete mandarínku, ktorá pôsobí na činnosť mazových žliaz a má aj antibakteriálne účinky.  Spolu s listami pomarančovníka dodáva krému krásnu sviežu citrusovú vôňu, ktorá pleť osvieži a prevonia. V zložení nájdete aj vitamín E a harmanček, ktoré pomôžu s problémami na pleti. 

V oblasti priušníc a lícnych kosti sa mi začali robiť nepríjemne bolestivé vyrážky, nepekne zapálené, ktoré mi vytvárali škaredé červené fľaky na pleti. I napriek tomu, že si svedomito čistím pleť ráno aj večer sa to tvorilo stále. 
Na začiatku používania výživného  krému som po týždni ani dvoch výsledky nevidela. 
AVŠAK krém už používam mesiac a pol, alebo dva, a som nadšená. Začervenanie zmizlo, akné a bolestivé podkožné vyrážky sa už netvoria. Pleť je krásna, hebká, vyživená rozžiarená na pohľad zdravá.
SOM NADŠENÁ.
Vo svojej skincare som nemenila nič, len som prešla na prírodnejšou variantu a preto viem čo pomohlo. 


Krém je hustejší , žltkastej farby, ale na pleti je veľmi ľahký a svieži, absolútne nezaťažuje a neupcháva póry a rýchlo sa vpije. Pokožku príjemne premastí, ale bez mastného pocitu. Ja ho používam aj pod make-up a pekne na ňom drží, nehýbe sa. Tam kde bola pokožka suchšia ju krém  zmenil na hydratovanú a normálnu pričom v t-zóne kde bola mastnejšia sa už toľko nemastí. 
Tento krém je mojím novým obľúbencom. Nedám dopustiť. Na eshope Biofy nájdete krém tu 

RUŽOVÁ VODA 

Zdravá pleť je ten najkrajší make-up. 
Druhým krokom v starostlivosti o pleť, ktorý ja už nevynechávam je TONIZÁCIA.


Zharmonizovanie, upokojenie, hydratácia, osvieženie a vyrovnanie pH. Presne toto môžete dosiahnuť vďaka pleťovým hmlám tonikám a kvetovým vodám.

Momentálne nedám dopustiť na túto ružovú vodu ale mám rada aj mnohé ďalšie (asi ich spíšem do článku, ak áno napíšte mi dole). 

Ružová voda vďaka výťažkom z ruže pokožku pleť upokojí, krásne prevonia, zmierňuje prejavy akné, ktoré trápilo aj mňa. Má samozrejme ďalšie užitočné účinky na pleť. Dokáže zmierniť opuch, stimuluje prekrvenie.
Ak zbožňujete vôňu ruží oplatí sa ju vyskúšať. Krásna, jemná a príjemná. Rozprašovač je príjemný a vodu strieka jemne so širokým rozptylom. Pokožka je po nej hydratovaná, jemná, svieža, krasne voňavá. 


Budem rada ak mi napíšete či máte určité stereotypy vo vašej skincare, alebo radi produkty striedate.

Pekný večer 

Tatiana 




Za produkty na vyskúšanie ďakujem firme Biofy. 

Komentáre