Makeup Revolution Wild Animal Integrity paletka


Krásny slnečný utorok,

dnes by som vám chcela ukázať paletku od známej anglickej značky Makeup Revolution.

Wild animal paletky nájdete v troch prevedeniach, všetky sú so zvieracím motívom a s rôznym farebným prevedením. Paletky od Makeup Revolution sú asi všetky známe skvelou pigmentáciou a kvalitou tieňov pričom ceny paletiek sú nízke a radia sa teda do "drogérkovej" kozmetiky. Rovnako je to aj pri tejto Wild Animal INTEGRITY.


Paletka je dosť veľká a aj pevná, obal je plastový, ale v celku super drží a je pevný. Paletka Integrity má motív zebry a tiene sú ladené do teplejších odtieňov no nájdete tam však aj tóny modrej a zelenej. Tiene majú na sebe ryhovanie podobne zebre a tak motív paletky veľmi pekne ladí s tieňmi.
V paletke Integrity je 18 vysokopigmentovaných tieňov, niektoré sú matné niektoré metalické. Tých matných tieňov je v paletke bohužiaľ LEN 7. Metalické tiene odporúčam z paletky nanášať prstom vtedy majú tú správnu intenzitu.
V paletke mi chýba možno nejaká neutrálna prechodová alebo matná farba a tak ju veľmi často kombinujem s ďalšou paletkou od Makeup Revolution a to Reloaded Marvellous mattes paletkou o ktorej som vám už písala tu

(swatche Wild Animal Integrity paletky) 

S tieňmi sa pracuje dobre, po oklepaní štetca opadáva veľmi málo, veľa pigmentu ostáva v štetci a popod oko vám toho nenapadá skoro nič. Ak budete nanášať metalické tiene prstom tak už vôbec.
Paletka ma skutočne široké spektrum farieb a tak môžete s ňou vytvoriť niekoľko crazy lookov, ale myslím, že by sa s ňou dalo aj držať na uzde.
Je to však skvelá paletka na farebné líčenia, avšak potrebovala by určite viac matnejších tieňov, pretože mne osobne sa trošku horšie pracuje s tieňmi keď sú metalické a mám ich používať do záhybu oka.

Pripravila som si pre vás niekoľko líčení kde môžete vidieť aj použitie a kombináciu už so spomínanou Marvellous mattes paletkou.

Prvé liečenie je skôr zemitejšie, smookey. Na stred viečka som prstom nanášala čierny tieň z paletky, ktorý má v sebe krásne ligôtky a dodal líčeniu glam efekt.
Celé líčenie som ešte doťukla výraznými riasami (ktoré sú mimochodom schopné len na fotku a to je všetko)



Druhé líčenie som ladila do zelených tónov, pričom som už používala Reloaded Marvellous mattes paletku. Ja farby zbožňujem takže toto je to práve orechové pre mňa. Na spodok viečka a kraj vonkajšieho kútika som ešte dávala striebornú linku aby som to jemne rozbila. 



V treťom líčení som sa odviazala a využila najmä moju obľúbenú modrú farbu. Viem, že mnoho ľudí povie, že modrá sa k modrým očiam nehodí, no treba ju použiť sofistikovane aby oči nezanikli práve naopak. Celý look som ešte zvýraznila bielou tekutou linkou.



Verím, že sa vám líčenia budú páčiť a budem rada keď mi napíšete, ktorý je ten váš favorit.

Cena paletky je teraz okolo 13€ pričom je to podľa mňa celkom dobrá cena. Ak máte doma nejakú matnú farebnú paletku určite skúste s ňou skombinovať aj túto. Samostatne je podľa mňa paletka menej použiteľná.

Pekný deň

Tatiana

Komentáre