Moja vlasová premena


Ahojte,

dnes mám pre Vás opäť jeden článok, ktorý píšem s odstupom 4 mesiacov. Je to podľa mňa dosť dlhá doba na to aby som Vám mohla objektívne zhodnotiť, čo mi pomohlo a čo sa stalo mojou bežnou rutinou.

Nejakú dobu po pôrode mi začali neúnosne padať vlasy. Ak ma sledujete alebo poznáte viete, že mám dlhé vlasy a vždy som aj mala a teda vypadávanie bolo nepríjemné nie len pre mňa ale aj náš byt, pretože všade bolo toľko vlasov, že som si povedala, že to musí skončiť.

Ako prvé som zmenila životosprávu. Čo-to som schudla a samozrejme upravila stravovanie a pitný režim čo bol podľa mňa základ. Výživa zvnútra je veľmi dôležitá a netreba na to zabúdať. Dostatočný pitný režim, vitamíny vo forme zdravej stravy, zelenina a ovocie. Vhodné minerály a samozrejme aj pohyb.


Ďalšou veľkou zmenou bolo používanie našej známej značky a to značku DIXI. Značku, ktorú pozná podľa mňa každá z Vás.
Šampóny Dixi nájdete teraz v novej produktovej rade a aj rade pre mužov.  Samozrejme starajú sa aj o naše telo sprchovými gélmy, mydlami a krémami.

Značka Dixi je jednotkou na trhu podľa prieskumu spoločnosti z roku 2017. Tento šampón nám mnohým pripomína detstvo a časy keď sme si celá rodina umývali vlasy jedným šampónom. Jednoznačne táto značka držala rodinu pohromade😀


Keďže som mala naozaj veľké problémy rozhodla som sa siahnuť práve po originálnom šampóne. A viete čo? Pomohol. Vlasy vypadávajú veľmi málo, sú silné a rastú nesmierne rýchlo.

K šampónu ešte používam kondicionér alebo masku len značky Garnier aby som ich jednoducho rozčesala a zbytočne mechanicky nepoškodzovala, nelámala a nevytrhávala.

Keďže som si chcela byť 100 % istá, že vlasy budem mať opäť husté, silné a krásne siahla som ešte po VLASOVOM TONIKU tiež značky DIXI.

Pamätám si ešte ako malá, ako mi mamina dávala do vlasov vitamín tejto značky (vtedy sa to volalo len Arvit) a ja som zbožňovala tú vôňu. A viete čo, práve s týmto tonikom sa občas presuniem do detstva a spomínam.


Vlasové tonikum je vhodné pre všetky typy vlasov so sklonom k vypadávaniu.
Tonikum zabezpečí vlasom dokonalú hydratáciu, výživu a posilní ich od korienkov.
V škatuľke nájdete šesť desaťmililitrových ampuliek, odlamovací kryt a aplikátor. Klobúk dole, za odlamovací kryt, pretože keď si spomeniem ako mala mama občas problém odlomiť vrch ampulky alebo sa jej zlomil v rukách teraz sa toho obávať nemusím.

Ampulky obsahujú extrakt z vňate žihľavy, extrakt z koreňa lopúcha, privítaní B5 (D-Panthenol), phytantriol, vitamín F a kofeín.

Ďalším pre mňa výnimočným krokom bolo užívanie Brillianhair vitamínov, ktoré som dostala v rámci spolupráce a ostala som im verná.
Všetko o nich sa dozviete v mojom článku tu


Myslím, že nemusím popisovať fotky, ktoré som Vám pridala nakoniec. Zmena je jednoducho viditeľná a ja som nesmierne šťastná a spokojná, že šampón a vitamíny zmenili moju korunu krásy.
Som šťastná, že nemusím chodiť s metlou od rána do večera a zmena je naozaj viditeľná. Nezmenila sa len dĺžka vlasov, ale aj ich lesk, pevnosť a štruktúra. Od vtedy ako užívam vitamíny a používam značku DIXI sa mi končeky vlasov neštiepia.

 Jednoducho došlo k úžasnej premene.

(september-október)
(október-november)

(september-december)

Ak máte nejaké typy proti vypadávaniu vlasov, napíšte mi pod článok budem len rada, že aj ostatné ženy si budú môcť prečítať naše rady.

Tatiana 🖤

Komentáre