Parfém Mary Kay Eau So Daring


Ahojte!

Dnes by som prvý novembrový článok chcela venovať toaletnej vôni. Občas vám pridávam aj články zamerané na vône a parfémi a myslím si, že to oživí to čítanie recenzií, ktoré sú zamerané skôr na dekoratívku alebo pleťovú starostlivosť.

Moja zbierka sa postupne rozrastá o rôzne vône a aj táto je jedna z nich. Toaletná vôňa EAU SO DARING od MaryKay je pokračovateľom toaletnej vody Eau so cute, ktorá je tiež zabalená do prekrásneho mašličkového dizajnu. Vôňa patrí medzi letné novinky mary Kay a myslím si, že ostane aj medzi stálicami. Má naozaj nádherný dizajn, ktorý v skutku vyzerá veľmi žensky a romanticky. Veľmi sa mi páči, keď vôňa nie je len v rovnej fľaštičke, ale je to niečo iné, kreatívnejšie a zaujímavejšie. Samozrejme niekedy nie je dôležitý flakón, ale je to len čerešnička na torte, keď Vám vôňa vonia a páči sa Vám. Čo naň hovoríte vy? Páči sa Vám?


Ako prvé čo cítite keď ovoniate vôňu sú kvetiny a potom nasleduje orient a tie špecifické vône preň. Vôňa má 30 ml takže je to taký optimálny flakónik do kabelky.
Toaletná vôňa sa radí medzi zmyselné vône a je vhodná pre odvážne a živé ženy. Vôňa je veľmi príjemná, energická a nositeľná či už na večer alebo deň. Ak by som mala napísať presne kde by som vôňu zaradila tak je to KVETINOVÁ SLADKÁ.  
Zakúpite ju za necelých 40€ čo je teda za toaletnú vodu aj dosť ALE vôňa je veľmi kvalitná, veľmi zaujímavá a originálna a preto si myslím, že cena je optimálna. Nie je to však parfém, takže Vám nevydrží celý deň.


V zložení nájdete
Horné tóny: taliansky bergamot, zázvorová ľalia, červené jablko a marhuľa
Stredné tóny: konvalinka, ružová pivónia, kvety pomarančovníka
Spodné tóny: austrálske santalové drevo, madagaskarská vanilka, texaské cédrové drevo

Je to výraznejšia vôňa ako som už písala na večer aj deň, ale nie určite taká, že budete mať migrénu ešte ďalšie dva dni. Podľa mňa je vhodná aj pre mladé či staršie ženy, ktoré majú radi zmyselnosť, sladké a korenisté vône.
Vôňu veľmi rada nosím, stala sa mojou obľúbenou pretože ja osone vône s vanilkou a kvetinami môžem, no musia byť nositeľné. Má dobrý rozprašovač s dosť širokým rozptylom. 
Ak vôňu máte napíšte mi, či ju máte radi a ste spokojné.


Prajem Vám krásny večer alebo deň

Tatiana

Komentáre