Tekuté rúže s matným efektom Avon Mark


Ahojte!

Dnes mám pre Vás článoček s týmito už nie novinkami, ale predsa Vám ich prinášam. Každá žena používa nejaký rúž či už je to niečo výrazné alebo nude farby, ligotavé alebo matné, ktoré sú teraz trendy. 
Avon ponúka dve varianty tekutého rúžu Avon Mark a to s matným a lesklým efektom. K rúžom s matným efektom pribudli aj 3 odtiene so shimmerom, ktoré majú naozaj krásne farby. 
V každej variante týchto rúžov nájdete desať odtieňov, takže máte naozaj na výber rôzne farby rúžov, ktoré Vám budú sedieť. 
Keďže máte možnosť vybrať si rôzne odtiene ja som zvolila také nositelnejšie na bežný deň aj keď s tým červeným trošku pouvažujem :)
Balenia rúžov nie sú ničím špeciálne, pekné jednoduché menšie spratnejšie do kabelky. Cez obal vidno aj odtieň takže sa hneď môžte rozhodnúť či áno alebo nie. 

Ja som si na testovanie vybrala dva odtiene rúžov s matným efektom a potom tri so shimmerom. 


Takže idem Vám predstaviť tieto tri Avon Mark tekutú matné rúže so shimmerom. S pigmentáciou som spokojná, farby sú naozaj krásne a sýte ako v obaloch. Nejak som ich neporovnávala s katalógom, ale preto Vám teda prinášam aj tento článok. Ja som rúže aplikovala na pery a tak som Vám ukázala ich farbu, bez toho aby som si ešte kreslila aj po ruke.

Tieto tri matné rúže nájdete v odtieňoch Mystique a Kissy Face a červený Rock Star.



Tekutý matný rúž KISSY FACE 

Tento odtieň je skôr jemnejší, vhodný na deň. Má takú jemnú hnedo-ružovú farbu, ktorá je ešte doplnená trblietkami. Rúž sa príjemne nosí cez deň, počas vychádzky kedy nepotrebujete nič výrazné. Tento odtieň som si veľmi obľúbila, pretože sa naozaj hodí ku všetkému a na bežný deň je naozaj ako stvorený.


Na fotke vidno, že je tieň jemný, ružovkastý s ligôtkami. K jemným líčeniam a na leto ako stvorený. Na perách je veľmi príjemný, nevysúša. Plní svoju hydratačnú funkciu aj keď nevýhoda je, že dlhšie schne a nikdy nezaschne úplne takže prebytok si treba otrieť do servítky alebo natierať veľmi jemne.


Tekutý matný rúž MYSTIQUE

Odtieň Mystique je už výraznejší, má hnedú farbu v kombinácií s tehlovou. Tento odtieň aj napriek tomu, že je to hnedá som si veľmi obľúbila a nosím ho rada. Nie je to nejak extra tmavý odtieň takže ho môžte nosiť aj cez deň. 






Treba si však dať pozor na hnedé rúže pretože môžu narobiť šarapatu a to najmä pri úsmeve kedy môžu zuby vyzerať oveľa žltšie ako v skutočnosti sú. 
Jediné čo by som vytkla farbe je, že trošku nerovnomerne aplikátor nanáša farbu a preto vyzerá akoby fľakatil. 



Tekutý matný rúž ROCK STAR

Posledným odtieňom z kategórie matných so shimmerom je tento neónovo červený. Mne sa táto farba veľmi páči a rúž by podľa mňa vyzeral ešte lepšie bez tých trblietok. Na leto je tento odtieň naozaj ako stvorený. Viem si ho predstaviť k nejakým krásnym kvetovaným šatám. Ak máte radi takéto pekné teplé farby tak určite stojí za vyskúšanie. 


















Tento odtieň sa nijak nerozpíjal ani nezachádzal do vrások. Nefľakatí avšak bez ligôtok by bol podľa mňa krajsí. 

 

Teraz prejdem len k matným, ktoré využívam oveľa častejšie. Tieto s trblietkami skôr používam k líčeniam na instagrame, von ich nosím zriedka. Ako prvý bude tento cukríkovo ružový.

Tekutý rúž s matným efektom PINKING ABOUT YOU

Tento odtieň je taký cukríčkový ak si ho nanesiete veľa pôsobí na perách dosť bledo a nevyzerá to veľmi dobre.  Ak ste však brunetka toto naozaj nie takéto odtiene nepristanú tmavovlasým ženám a podľa mňa to bude ako pes na oko a ešte ak ho bude moc tak to bude dosť zlé.


Odtieň je naozaj taký cukríkový, svetlejší, dosť nude ako aj vidíte na fotke. Tieto dva matné rúže, ktoré mám naozaj pekne zaschnú a nevytvárajú na perách nepríjemnú krustu. Po zaschnutí sú príjemné, pery sú také vláčne hydratované nepôsobia sucho a so šupinami. 


Tento tieň naozaj vyzerá na perách dosť bledučko takže si treba dosť pozor ak po ňom siahnete.


posledným je
Tekutý rúž s matným efektom FLUSHED

Tento odtieň je naozaj veľmi vydarený. Je to veľmi pekná farba, ktorá podľa mňa sekne každej žene. Ak sa bojíte zvoliť červenú tak práve takéto fuchsiové odtiene sú skvelou variantov.



Ak ho zvolíte pri jemnom líčení tak ako aj ja naozaj dodá líčeniu taký šmrnc ako čerešnička na torte.
Taktiež ani tento odtieň nezachádza a vytvorí pekný matný finiš.




Prišla časť kde musím napísať aj negatíva rúžov


KONZISTENCIA
Rúž je ako taká našľahaná pena, na perách je krémový a to najmä odtiene so shimmerom. Tieto dva odtiene, ktoré sú len s matným efektom na perách zaschnú, sú ľahké, príjemne hydratujú a nevysušujú, na perách nevytvoria nepríjmnú vrstvu.
Odtiene so shimmerom sa mi odtláčajú aj na zuby a nezaschnú úplne. Prebytok rúžu je vhodné si utrieť.
Rúž má sladkastú vôňu, nejak extra mi to nevadilo.
Táto konzistencia veľmi súvisí aj s výdržou rúžu.

VÝDRŽ
Výdrž rúžu je dosť slabá a veľa toho nevydrží. Nielen že sa odtláča na zuby, ale zanechá po sebe aj odtlačky na príbore a šálke či pohári. Vydrží na perách pár hodín ak naozaj nejete niečo mastné stačí aj polievka. Jedným plus je ale že sa odtiera postupne a nie naraz. Mne rúže vydržali na perách tak maximálne 4 hodiny aj to som nejak nejedla a nepila.

APLIKÁCIA
Rúž sa vzhľadom k tvaru aplikátora nanáša dobre dá sa sním pekne vykresliť línia pier ale  jeho materiál nie je veľmi dobrý pretože je to celé polepené a nevyzerá to dobre. Na všetkých fotkách to vidno aj keď som sa pokúšala rúž stierať.
Odtiene veľmi nefľakatejú okrem toho Mystique, ktorý sa mi teda nanášal horšie, avšak to skôr pripisujem tomu aplikátoru.

Takto komplexne keď zhodnotím rúž tak cena = kvalite. Ja som s rúžmi spokojná bodovo 5/10 najmä kvôli jeho výdrži. Odtieňov na výber je naozaj dosť čo je veľkým plus. Určite by som ale rada vyskúšala ešte odtiene s lesklým efektom. Ak ich máte budem rada ak mi dáte vedieť ako ste spokojné vy??

Pekný slnečný deň Tatiana

Komentáre

  1. Moc krásné rtěnky a odstíny, mě se nejvíce líbí odstín Kissy Face a Rock Star :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakuje krásne👍ja som skôr viac zaťažená len na tie matné....ale hľadám lepšie 👍

      Odstrániť

Zverejnenie komentára