Maté dúšok energie


 Vitajte!

Príjemne sa usaďte a načerpajte energiu s čajom Maté, ktorý Vám dnes predstavím.


Dnes by som Vám rada napísala o tomto zaujímavom čaji MATÉ energia a povzbudenie, ktorý tiež patrí do skupiny wellness čajov od Popradské.

Prichádza jar a možno to už na niekom necháva poznať. Jarná únava, pocit, že všetkých povinností je priveľa, veľa práce a starostí.
Upokojte a naštartujte svoje telo i dušu dúškami čaju MATÉ energia a povzbudenie.

Tento čaj ma lahodnú chuť bylín v kombinácií s jablkom. Pri zaliatí cítite nádhernú vôňu citróna.
Pri popíjaní som cítila čierny čaj a jablko. Popravde tento čaj ma moc neoslovil, no v kategórií wellness čajov mám iných obľúbencov, ale samozrejme každému chutí niečo iné.


V čaji MATÉ energia a povzbudenie sa nachádza okrem maté a jablka aj čierny čaj, ibištek, mäta kučeravá, pražený koreň čakanky, šípka, orech kola, semeno guarany a listy černíc. Čo myslíte zaujímavá kombinácia však? 
Maté - zlato indiánov alebo cezmína paraguajská je posvätná rastlina z Južnej Ameriky. Nazýva sa zlatom indiánov, pretože ju odpradávna poznali a verili, že im dodáva zázračnú silu. 

Preto si nenechajte ujsť ani vy v šálke čaju Maté zázračnú silu a doprajte telu povzbudenie a energiu.


Maté energia a povzbudenie je čaj, ktorý Vám posilní myseľ, zlepší pamäť a dodá telu viac energie, čím spôsobí lepší výkon a zvýši aktivitu. Ako väčšina wellness čajov sa postará o povzbudenie a zlepšenie vašej imunity a pomôže odbúrať tukové zásoby. Vďaka účinkom maté pomáha pri detoxikácii a vyplavuje škodliviny z tela. Dodá Vášmu  telu mnoho antioxidantov, minerálov a vitamínov. 

Mám pre Vás tip ako si môžte vychutnať tento osviežujúci čaj a to jednoducho, že ho necháte trochu vychladiť, nakrájate si jabĺčko a citrón a to zalejete týmto čajom. Pre mňa fantastický, osviežujúci nápoj, v ktorom sa zvýrazní presne to čo treba. Ovocná chuť čaju a aróma. Ak si chcete vychutnať tento čajík kliknite TU a doprajte svojmu telu ten správny dúšok energie.

A nezabudnite povzbudiť svoje telo správnym dýchaním a pohybom. V tomto na Vás myslí aj popradské a vždy má pre Vás pripravené jednoduché cviky na opačnej strane škatuľky.

Tak do čajíčkovania.


Ako si dopĺňate energiu vy? Máte nejaké tipy? Budem rada ak mi napíšete.

Pekný deň
Tatiana

Komentáre