Testovala som pre vás špirály!


 Ahojte!

Von to už vyzerá, že prichádza jar a ja sa strašne teším, že nebude treba toľko vrstiev oblečenia. Ale na čo sa teším najviac je, že môžem opäť ku Vám pristúpiť a zdieľať moje myšlienky a dojmy z testovania špirál, ktoré som si vybrala.

Dnes som si pre Vás pripravila článok o špirálach značky AVON, ale zapatrošila sa mi tam aj jedna špirála značky REVOLUTION tak som ich pre Vás testovala zaradom.
K tomuto článku som sa inšpirovala ostatnými blogerkami a keďže som mala to šťastie vyhrať špirály a samozrejme pár mám aj doma povedala som si "prečo nie?!"

Chcela by som zdôrazniť, že každej z Vás bude sedieť úplne niečo iné, iný typ špirály, iný typ kefky,  pretože každá máme rôznu dĺžku rias, tvar a každej vyhovuje niečo iné od objemu, cez vytočenie, zvýraznenie, vyživenie, kvalitu a cenu. Ja mám celkom dlhé riasy, ale vždy hľadám špirálu, ktorá mi riasy natočí a vytvorí objem. Tak poďme na to...

1. AVON LUXE VOLUME EXTRAVAGANCE, caviar brown, 7ml



Špirála Avon Luxe volume extravagance je riasenka určená pre objem. Ja mám odtieň caviar brown, ale je dosť tmavý, takže na riasách ani nevidno o akú farbu sa jedná. Špirála má rovnú hustú kefku s pravidelnými mäkkými štetinami, s ktorou sa veľmi dobre pracuje a riasy sa dajú vytočiť od korienkov. Kefka riasy rozdelí, nezlepí, rozprestrie a kvalitne zafarbí. Mne osobne špirála veľmi vyhovuje, veľmi rada ju používam, má dlhú výdrž, nedrobí sa a jednoducho sa odstráni pomocou odličovača.

2. AVON TRUE COLOUR SUPREME LENGTH NOURISHING, black, 7ml


Špirála Supreme Length Nourishing je maskara pre zdravšie a dlhšie vyzerajúce riasy. Je odolná voči rozmazaniu. Lash Rejuvenating complex v sebe ukrýva kokosový a argánový olej spolu s vitamínom E, ktorý riasy vyživí, posilní a upraví. Špirála má rovnú silikónovú kefku s krátkymi hustými štetinami. Ja takéto špirály nepreferujem, niekoľko krát som si s takou pichla do oka pri nanášaní. Avšak musím uznať riasy pekne rozdelí, nezlepí, predĺži a výhodou špirály je výživa. Možno si k nej postupne nájdem cestu, pretože po aplikácií vidíte, že vyzerá naozaj veľmi dobre.

3. MAKEUP REVOLUTION LONDON THE VIPER MASCARA WITH BITE, black, 7.6g



 Špirála The Viper je určená na zväčšenie objemu a vytočenie rias je veľmi zaujímavá na pohľad. Má krásny medený obal a hadiu potlač no o to zaujímavejšia je kefka vo vnútri, ktorá mňa osobne veľmi prekvapila tvarom. Jej tvar je ako telo hada - kobry, ktorá úplne vystihuje obal. S kefkou sa veľmi dobre pracuje, stred dokonale natočí, predĺži a zdvihne riasy a úzke kraje dokončia prácu špirály dokonale.
Kefka nezanecháva riasy príliš mokré a rýchlo schne. S touto špirálou som veľmi spokojná, používam ju najčastejšie. Páči sa mi jej dizajn, odlišnosť od ostatných špirál a efekt, ktorý vytvorí. Počas dňa sa neodlupuje a nedrobí, takže pre mňa je favoritom.

 4. AVON MARK BIG & STYLE VOLUME MASCARA, black, 10ml


Špirála Avon Mark je ďalšou, ktorá sa Vám postará o dokonalý objem a zabezpečí, že počas dňa sa budete cítiť dobre a krásne aj s niekoľkými vrstvami. Ponúka unikátny vzorec lash-flex, ktorý vytvára objem aj s niekoľkými vrstvami. Špirála je vodeodolná a má gélové zloženie.

Kefka ma dlhé štetiny je dosť veľká, mne takýto typ špirály vyhovuje, ktoré dostatočne oddelia, zdvihnú a natočia riasy. Neodtláča sa a vydrží celý deň bez drobenia. Jedinou nevýhodou je krátka tyčka na ktorej je kefka, neviem si predstaviť s ňou líčiť niekoho iného, pretože by som bola veľmi blízko pri oku.

5. AVON MARK SPECTRALASH MASCARA, black, 9ml



Mám pre Vás ďalšiu maskaru Avon mark Spectralash, ktorá sa postará o dokonalý objem. Táto špirála má 3 účinky a to vytvoriť objem rýchlo a jednoducho pomocou množstva maskary, ktoré ostane na kefke. Vďaka otočnému spodku sa mení priemer hrdla cez ktoré vyťahujete kefku. Ja som na testovanie použila ten najväčší priemer č.3, ale musím uznať, že riasy som mala viac polepené.

Veľmi ťažko sa manipulovalo s takou mokrou kefkou preto by som volila určite č.2, ktoré určite dodá riasam dokonalý objem. Pre mňa zaujímavá špirála, ktorú hodnotím veľmi pozitívne.
Kefka je opäť rovná s rovnako dlhými mäkkými štetinami.

Výhodou tejto špirály je to, že ju môžu nosiť aj ženy s citlivými očami, keď si nastavia stupeň 1, ktorý riasy zafarbí, ale natočí menej.

6.AVON TRUE COLOUR WIDE AWAKE MASCARA, black, 7ml



Dlhotrvácna špirála, ktorá Vám má zabezpečiť "široký pohľad." Je tým myslené zväčšiť objem, zdvihnúť a vytočiť riasy. Neviem posúďte sami. S kefkou sa mi pracovalo dobre. Má opäť dlhé štetiny, ktoré rotujú, maskara sa nanášala dobre neodtláčala sa, riasy mi vytočila, ale ten objem nie je to, na čo som zvyknutá. Ako veľké plus by som hodnotila dlhý aplikátor.



A som na konci. Toto testovanie hodnotím veľmi dobre, určite som si našla svojich favoritov.

Našli ste si ich aj vy? Presvedčila som Vás? Alebo máte iné maskary, ktoré by stáli za vyskúšanie? Dajte mi vedieť budem rada.

Pekný deň Vám prajem

Komentáre