Paletka Arabian Nigts

 Ahojte,
dlho som nepísala, ale akosi sa môj čas napĺňa zabávaním a venovaním mojej dcérke.
Aj keď som teraz testovala zdravé potraviny, nenašla som si čas na líčenie.


 Konečne som si ale našla čas. Vrátila som sa k mojej najobľúbenejšej paletke W7 naughty nine ARABIAN NIGHTS. 
Momentálne je táto krásna paletka v akcii a to len za 4,22€ na stránke Krasotika.sk
https://www.krasotika.sk/palety-ocnych-tienov/paleta-ocnych-tienov-w7-naughty-nine-eyeshadow-palette.html


V paletke som používala podkladovú farbu hneď prvý odtieň z ľava.
Zlatý tieň som použila na celé pohyblivé viečko a do záhybu som vpracovala hnedú. Nikdy som si neuvedomila ako takéto krásne teplé jarné farby zvýraznia farbu môjho oka☺


Čo hovoríte môže byť?

Tiene s bázou na oko vydržia aj celkom dlho dá sa s nimi tieňovať vymýšľat a byť kreatívny, čo v mojom prípade musím vyskúšať...niečo výrazne a farebné☺
Za takúto skvelú cenu máte skvelé tiene. Čiže cena sa rovná kvalite.

Pekny večer

Tatiana

Komentáre