HiPP, HiPP, Hurá


Ahojte,

Dnes by som sa chcela povenovať kozmetike HIPP

  • Všetky produkty sú bez obsahu minerálnych olejov, obsahujú prírodné, pre pokožku obzvlášť šetrné látky z mandlí a boli vyvinuté s cieľom minimalizovať potenciálne riziko vzniku alergií
  1. Bez parfumu
  2. Bez pridaných farbív a konzervačných látok 
  3. Bez mydla a iba s obzvlášť jemnými umývacími zložkami 
  4. Bez PEG neobsahuje syntetické emulgátory, ktoré sa v prírodnej kozmetike nenachádzajú
  5. Dermatologicky testované
BIO mandľový olej je hlavnou zložkou kozmetiky HIPP. Olej z mandlí, ktorý používa HiPP, pochádza zo stromov mandľovníka zo Španielska presnejšie zo stredozemného pobrežia "Costa Blanca". Tu sa mandľovníky pestujú a obohacujú sa organickým spôsobom.

Mandle sa oberajú v auguste v Španielsku a potom sa prevážajú do Nemecka, kde sa za studena lisujú a potom filtrujú.

BIO mandľový olej sa pokladá za najcennejší a najdrahší z olejov na ošetrovanie pokožky.

Kozmetiku HiPP som registrovala dlhšie ale akosi som sa nevedela odhodlať k tomu aby som ju začala používať. Potom jedného krásneho dňa fotka našej dcérky mala najviac like a k nám sa dostala VÝHRA

Dostali sme 2 kapsičky hiPPis, detský krém SENSITIVE na telo a tvár, vlhčený toaletný papier ULTRA SENSITIVE , kúpeľ pre celú rodinu a telové maslo.


  • Detský krém SENSITIVE tvár & telo


Jemný krém



Na tento krémik som sa tešila veľmi. Jeho jemné zloženie, ľahká roztierateľnosť a rýchle vstrebanie do pokožky ma presvedčili o tom, že je to kvalitný krém pre moju dcérku. Zo začiatku trpela výsypmi na tváričke ale po používaní jemného krému to zmizlo. Som veľmi SPOKOJNÁ.



Jemný krém má 75ml a detský krém telo a tvár má 100ml.
Detský krém používam aj na oblasť rúk, ramien , lakťov a kolienok kde mala dcérka najčastejšie suché ložiská kože. Teraz je pokožka čistá a jemná💚


Pleťový olej


Ďalším výborným produktom, ktorý príjemne vonia, rýchlo sa vstrebáva, zanecháva pokožku jemnú a nemastnú je tento úžasný pleťový olej.

Ja tento olej využívam každý deň po kúpaní na jemnú masáž chrbátika a končatín.



Pre mňa je tento olej veľkou pomôckou pri masáži telíčka. Dcérka sa pri masáži uvolní, je spokojnejšia a rýchlejšie zaspinká. 
výhodou je, že nepotrebujem pri masáži veľa olejčeku, pár kvapiek bohate postačí na celú večernú masáž.  

Kúpeľ pre celú rodinu


Tento produkt sme zatiaľ vyskúšali len raz. Výhodou je veľké balenie, pri kúpeli stačí malé množstvo a vytvorí sa bohatá pena, neobsahuje mydlo a je šetrný k očiam a má neutrálne pH.




Po naliatí gélu do vody bolo behom chvíle vo vaničke veľké množstvo peny, ktoré mne ako matke nevyhovovalo pri kúpaní pretože pena bola všade a aj po vybratí dcérky z vaničky bola celá openená. 
Avšak verím, že tento kúpeľ si dcérka obľúbi , keď už bude sedieť. Pre ňu je kúpanie ako posvätné, miluje ho a vie si ho naplno užívať.


Vlhčený toaletný papier ULTRA SENSITIVE


Ja som tento papier používala pri prebaľovaní počas dňa, keď som nepotrebovala utierať stolicu. Musím povedať veľmi príjemný, jemný k pokožke, príjemne mokrý nie moc a príjemná textúra utierky. Určite ostane máš verný kamarát. 

V balení bolo 50 kusov utierok. Boli neparfumované, jemné na dotyk akoby z jemnej bavlny. Sú bez pšeničnej bielkoviny, nebielené chlórom, bez alkoholu a mydla, bez farbív s neutrálnym pH.


Po použití pokožka neostávala vlhká. Dcérke vyhovujú a ja ich určite odporúčam ja pre staršie detičky ale aj mamičky, ktoré používajú takýto zázrak a majú veľmi citlivú pokožku. 



Niektoré informácie použité v článku sú zo stránky http://www.hipp.sk/kozmetika/produkty/produkty/


Dúfam, že sa vám článok páči

Tatiana💋

Komentáre