Revlon Colorstay SuperFood Detox Blend

 


Ahojte, krásnu nedeľu

Revlon je moja obľúbená značka dekoratívnej kozmetiky nedám dopustit na ich úžasné hydratčné makeupy z rady Colorstay alebo úžasný sypký púder Revlon Candid a o rúžoch nebudem ani hoviť. Jednoducho Revlon patrí medzi značky ktoré odporúčam a aj požívam veľmi rada. 

Dnes som si pre Vás prichystala niekoľko úžasných produktov z novej kolekcie Revlon Colorstay SuperFood Detox Blend ktoré nájdete aj na strákach Fann parfumerie

Celá rada SuperFood je vegánska a obsahuje detox zmes citrusy+aloe vera a výťažok z brokolice ktorá chráni pokožku pred každodennými účinkami vonkajšieho prostredia vrátane modrého svetla a voľnými radikálmi obsiahnutými vo vzduchu. Celá rada je bez pridaných parabénov, sulfátov a minerálnych olejov. 

REVLON COLORSTAY GRIP MATTE PRIMER PODKLAD POD MAKE-UP


Zmatňujúca podkladová báza, ktorá má ľahkú textúru, nezaťažuje pleť, veľmi jemne vyhladí a prekryje póry. Na pleti nežmolkavie, dá sa dobre rozpracovať na pleti, nevonia a nijak nedráždi pleť. Nie je podľa mňa úplne zmatňujúca a vysušujúca, pôsobí tak zamatovo ale pleť pekne pripraví na makeup. 

Báza je taká krémová, bezparfumov, dávkuje sa z tubičky. Cena je okolo 15€ ale je podľa mňa fajn a naozaj podrží ten make-up aby vydržal dlhšie avšak cena je skutočne dosť vysoká. 

REVLON COLORSTAY BLOT MATTE SETTING POWDER PÚDER


Ja som Vám už ospevovala púder Candid ktorý je podľa mňa fantastický, krásne pleť vyhladí, dokonalo zafixuje make-up a vyzerá s ním skvelo. 

Tento púder je rovnako SKVELÝ ak máte radi sypké jemne telové púdre, ktoré skutočne dobre zafixujú make-up, vyhladia pleť a nezvýrazňujú vrásky musíte ho mať. Naozaj je fantastický. Pleť zmatňuje, ale nevysušuje, koriguje lesk a opticky zmenšuje póry a skutočne rozplýva chybičky krásy a pleť s ním nepôsobí staro. 

Skutočne vyzerá na pleti fantasticky. Cena púdru je 12€ a určite sa oplatí, myslím si že sa oplatí vyskúšať ho. Ja som sa len bála že neurobia náhradu a teda tento je skvostný. Používam ho aj na zákazníčky a zatiaľ je každá jedna spokojná. 

REVLON COLORSTAY LOCK SETTING MIST FIXÁTOR


Fixačná spŕška je príjemná a jemná na pleti, po stlačení nerobí fľaky a ma príjemný rozptyl. Mist je skôr mliečkovej farby nie je úplne priehľadný ale s makeupom nič neurobí (myslím ta farba). 

Mist má trojitý účinok a to pleť zmatňuje ale nie príliš a tak sa nemusí báť aj žena so suchšou pleťou, koriguje lesk a mal by opticky zmenšovať póry no toto som úplne nepostrehla. 

Fixačný sprej je obohatený o detoxikačnú zmes a perfektne fixuje makeup vďaka ktorému potom aj dlhšie vydrží a vyzerá naozaj skvelo.

Môžem ho len a len odporúčať rovnako ako aj puder. A ešte vám pridávam jedno líčenie s produktami. Musím vám napísať že pudru už mám len polovicu a fixačný sprej dopouživavam. Tieto dva produkty musíte mať. 


Peknú nedeľu vaša Tatiana 





Článok vyšiel v spolupráci s Revlon sk. 

#revlonmojaznacka #revlonsk #liveboldly #zivyraznesrevlon #revlonsuperfood 


Komentáre