Salónová kozmetika Tomas Arsov


Krásny piatok  

Dnes som si pre vás prichystala jednu neznámu značku vlasovej ale aj pleťovej starostlivosti. Značka Tomas Arsov  využíva silu prírody v luxusnej značke a tak zaisťuje starostlivosť na vysokej úrovni. Pre mňa je to dosť neznáma značka, vôbec som o nej ešte nepočula.


V prvom rade ma zaujali tie obaly ktoré sú podľa mňa skvostné. Vyzerajú veľmi minimalistické, ale napriek tomu luxusné a kvalitné. Na druhej strane ma zaujalo zloženie bez silikonov, farbív, sulfátov, ktoré zbytočne zaťažujú vlasy a ničia ich. 
Poďme sa teda pozrieť na produkty. 

Tomáš Arsov Marula oil


Olej na vlasy, pre niekoho nezmyselný produkt, pre niekoho kto má suché mdlé vlasy zázrak v tekutej forme. Marulový olej vyživuje vlasy po celý deň , môžete si ho dať aj ako zábal pred umývaním do dĺžok alebo aj na pokožku hlavy, no môžete si ho dávať aj na končeky. Vlasy pekne vyživí, hydratuje a ošetruje. 


Vlasy chráni aj pred ďalšou tepelnou úpravou alebo česaním. Nie sú absolútne polepené, mastné. Nemá vôňu, čo mne veľmi vyhovuje. Nemám pocit zaťažených a ťažkých mastných vlasov.


Pravidelným používaním som si všimla, že sú vlasy určite lesklejšie, zdravšie, nie sú vysušené, pôsobia akoby stále čerstvé, hydratované a plné sily. Menej aj vypadávajú keďže olej používam aj na pokožku vlasov. Fľaštička má kvapátko za mňa super využitie. 
 
Pokračujme s dokonalou starostlivosťou o vlasy so silou prírody. 

 
Tomas Arsov Bonfire šampón 
 
Na začiatok musím napísať, že celý dizajn vlasovej kozmetiky je krásny, pôsobí decentne a žensky. 

Šampón nájdete pod číslom 1, páči sa mi toto rozdelenie je to fakt také smart.
Čo sa týka konzistencie je redší, pení menej ale vlasy dostatočne umyje, rovnako aj pokožku vlasov. Nemusíte sa báť keď šampón pení menej pretože má v sebe len menej penivých a dráždivých zložiek. Mám však trošku pocit, že po umytí sú vlasy tvrdé. Je vhodný pre všetky typy vlasov. Zlepšuje a skvalitňuje vitalitu vlasov. 
V zložení nájdete rastlinný glycerín pre lesk a výživu. 

Cena šampónu je okolo 10€, ale balenie je dostatočne veľké a podľa mňa vydrží naozaj dlho.


Tomas Arsov Bonfire oplachový kondicionér
 
Starostlivosť pokračuje produktom číslo 2 kondicionérom. Kondicionér je hustejšej konzistencie, avšak je príjemne hutný a krásne vlasy zjemní a za celý pričom ani korienky nie sú suché a rozštiepené. Vlasy sa dajú jednoducho rozčesávať a po vysušeni upraviť. Obsahuje Vanila Butyl Ether, ktorý navyše podporuje rast vlasov. 

Ceena za 250ml je okolo 10€. 


Jedinou nevýhodou je divná pánska vôňa, čo je podľa mňa veľká škoda. Ja proste zbožňujem keď mam čerstvo umyté vlasy a krásne sviežo voňajú.

(Kondicionér je biely, hustejší, našľahaný a šampón je nižšie dlhšia čiarka trošku redší.)
 
Tomas Arsov pleťová voda Cucumber water

Používate tonikum alebo teda pleťové vody (ružovú, levanduľový, ovocnú...) na tvár ak nie podla mňa je to chyba. Práve tento produkt dokáže pleti dodať ďalšiu dávku hydratácie. 

Práve uhorková voda pomáha udržiavat pokožku hydratovanú, upokojuje ju (môžete využiť aj po opaľovaní). 
Strečka je jemná veľmi sa mi páči a aj rozptyl je veľmi príjemný a ponožka neostáva príliš mokrá na jednom mieste. 


Uhorková voda je na pleti príjemná, nedráždi a ani nejak špeciálne nevonia. Ja ju rada používam aj ráno aj večer ako časť skincare ale samozrejme nezabúdam aj na vlasy a začiatok hlavy (lokálna dernatitida) 

Ja môžem vodu len a len odporúčať. Naozaj je pokožka s ňou prijme hydratovaná. 

Tak čo ktorý produkt vás najviac zaujal??


Tatiana







Za produkty ďakujem @arome.cz v rámci dlhodobej spolupráce 

Komentáre