Dekoratívna kozmetika od Mary Kay



 Ahojte! Prajem pekný upršaný deň !

Dnes Vám prinášam pár skvelých tipov z dekoratívnej kozmetiky od firmy Mary Kay. Tak ako som testovala produkty pleťovej starostlivosti mám aj pár kúskov na skrášlenie. V balíku bolo toho naozaj veľa a preto som si to rozdelila takto. Viete, že dekoratívna kozmetika je môjmu srdcu bližšia a tak som ju vyskúšala a otestovala čo najviac ako sa dalo. Ak mám celkovo zhrnúť produkty som veľmi spokojná s každým z nich no najviac som si obľúbila rúže, linku a fixačný sprej.

Keď som rozbalila balíček myslela som si , že sú v ňom tri rovnaké špirály no mýlila som sa.

LASH LOVE MASKARA


Je čierna maskara so srdiečkovým obalom z limitovanej edície. Maskara je vhodná na tvarovanie a oddelenie rias a má tiež za úlohu dodať riasám objem. Kefka na špirále je ohybná, silikónová s kratučkými štetinkami rovného tvaru. Maskara je vodeodolná a obsahuje Pantenol-Pro Komplex a vitamín E, ktorý má riasy vyživiť, hydratovať a zabrániť lámaniu. Mne osobne maskary s takýmto typom kefiek veľmi nesedia a dosť zle sa mi s nimi pracuje. Avšak musím napísať že maskara síce riasy oddelí no mne s objemom neurobila nič. Myslím si, že tento typ nie je jednoducho pre mňa.


Ďalšími z tejto rady LASH LOVE mám farebné maskary.
Ja ich využívam najmä na crazy looky. Páči sa mi to! Je to svieže a zaujímavé! Špirály sú vodeodolné, nedrolia sa sú vhodné aj pre citlivé oči. Nemusia sa báť ani dámy s kontaktnými šošovkami. Ja som si v balíku našla modrú a zelenú. A čo vy používate farebné maskary? Maskary nežmolkujú a neodtláčajú,  no pri viacerých vrstvách riasy zlepia takže radšej treba menej.

 FIXAČNÝ SPREJ NA MAKE-UP

  
Každá žena, ktorá si líči by mala vedieť, že fixačný sprej je nenahraditeľný. Fixačný sprej pomáha zabrániť rozpíjaniu make-upu, udržuje ho na mieste a svieži počas celého dňa. Make-up zafixuje dokonale na niekoľko hodín a zabráni oterom. Fixačný sprej je vhodný pre všetky typy pleti. Rozprašovač je veľmi jemný so širokým rozptylom a na tvári sprej nevytvára stekance ani škvrny. Sprej príjemne sviežo vonia,necítiť v ňom alkohol, rýchlo schne a nedráždi oči ani pleť. 
Ja som ho využila už aj ako podklad pod make-up aj ako fixačný sprej a nedám naň dopustiť. Make-up s jeho aplikáciou vydržal do večera a vyzeral dokonale tak ako po dolíčení.
Odporúčam Vám ho všetkými desiatimi. Zabezpečí to, čo fixačný sprej urobiť má. 

AT PLAY MATNÝ TEKUTÝ RÚŽ


Popravde už som mala možnosť vyskúšať niekoľko matných tekutých rúžov, ale tieto radím medzi svoje kozmetické stálice a must have produkty. Naprosto som si ich obľúbila a odporúčam ich každému. Nájdete ich v šiestich odtieňoch a sú vhodné nie len na deň ale aj večer. Aj keď cena je možno trochu vyššia myslím si, že za kvalitu treba zaplatiť.


Aplikátor na rúžoch je menší a veľmi ľahko a precízne s ním dokážete naniesť krémovú farbu na pery a aj ich vykreslíte. Na perách máte pri nanášaní taký zvláštny mokrý pocit, ktorý po zaschnutí zmizne a farba zanechá krásny matný finiš na perách. Veľmi sa mi páči to jednoduché nanášanie farby a práca s ňou. Textúra je taká hustejšia krémovitá. Rúže voňajú veľmi príjemne tak sladkasto ale nie príliš vtieravo.


Ja mám dva odtiene, ktoré som Vám už predstavovala aj na Instagrame. Mám krásnu sviežu ružovú PINK SHOCK, ktorú keby som mohla nosím aj na spanie a sýtu studenú červenú  RED SIREN.
Rúže mi pery počas dňa vôbec nevysušili a boli veľmi ľahké nijak nezaťažovali pery. Výdrž je dosť dobrá. Rúže sa neodtláčajú a vydržia aj jedenie a pitie. Postupne sa strácajú zo stredu pier. Ja som ich používala aj s ceruzkou na pery a nemala som problém, že by sa mi rozpili do pokožky okolo pier.
Farby vám odporúčam vyskúšať ❤️


HUBKA NA MAKE-UP
 

Beauty blender alebo teda hubka na make-up zaistí bezchybné nanášanie Vášho make-upu na pleť. Zaistí, že make-up bude vyzerať ako od profesionála a dodá make-upu krásny finiš.
Hubkou make-up dokonale rozpracujete a zapracujete do pleti bez toho aby Vám vznikli škvrny alebo mapy a ak máte na pleti prebytok make-upu vsiakne ho a nevyzeráte ako vosková bábika.
Ja používam najčastejšie hubku potom ako make-up nanesiem štetcom aby som dosiahla pekný jednotný finiš na pleti. Hubka je taká tuhšia nedá sa stlačiť ako iné, ale pracuje sa s ňou dobre.

TEKUTÁ OČNÁ LINKA


Ak si chcete robiť linky a neviete ako jednoznačne Vám odporúčam skúsiť tekuté linky v pere. Je to skvelá kombinácia tekutejočnej linky a dokonalého aplikátora v pere.
Tekutú linku používam skoro tri týždne a musím napísať, že stále píše ako nová. Poskytuje presné a čisté línie, s ktorými budete spokojné. Podarí sa Vám vytvoriť nie len decentné ale aj dramatické linky veľmi rýchlo a jednoducho. Linka je vodeodolná, dlhotrvajúca a nemala som ani problém s rozpíjaním či odtláčaním.


Linka ma veľmi dobrý aplikátor, s ktorým vykreslíte jednoducho "chvostík" linky. Nie je veľmi poddajný takže na oku sa s ňou pracuje naozaj dobre. S linkou som veľmi spokojná a používam ju veľmi často.

Máte aj vy nejaké obľúbené produkty z dekoratívnej kozmetiky od Mary Kay? Napíšte mi dole budem rada.

Pekný deň

Tatiana❤

Komentáre