Testovanie s chinínshopom


Vitajte,

Dnešný článok budem venovať vlasovej, pleťovej a telovej kozmetike od známeho eshopu  chininshop ktorú som dostala na testovanie už celkom dávno. Jedna sa o e-shop, v ktorom sa predáva známa značka MILVA, ktorá má bezkonkurenčné produkty na vlasy. 

Balíček bol bohatý na produkty a preto vám ich idem hneď predstaviť. 

MILVA ŠAMPÓN S ARGÁNOVÝM OLEJOM A BIOKERATÍNOM


Šampón som používala počas vlasovej kúry, spolu s chinínovou radou od Klorane, ktorá vlasy jemne vysušovala.
Vďaka kombinácii s týmto šampónom som nemala vlasy krepovité, suché, s rozštiepenými končekmi, tvrdé a nepekne vyzerajúce - suché ako slama. 

Biokeratín v šampóne upevňuje štruktúru vlasu a obnovuje hladinu keratínu čím zabráni lámavosti.

Šampón má príjemnú jemnú vôňu, mne vonia veľmi podobné ako šampóny s brezou či žihľavou. Má oranžovú farbu a redšiu konzistenciu ako sme u šampónov zvyknuté. Ja som s ním bola veľmi spokojná, jediná nevýhoda bola že som ho rýchlejšie minula keďže je redší.
Cena je 7€ a na stránke ho nájdete tu

MILVA CHINÍNOVÁ VODA S ROZPRAŠOVAČOM


Chinínová voda obsahuje optimálne množstvo chinínu, ktoré preniká do pokožky hlavy pritom stimuluje krvný obeh v pokožke a spevňuje vlasové folikuky. Chinín je vhodný pri reakčnom vypadávaní vlasov, napomáha vypadávaniu alebo ho úplne zastavuje.

Vodička je skvelá najmä v tom, že nemá vôňu, vlasy nelepí ani nemastí pri pokožke hlavy. Denno denné používanie zabezpečí rýchlejšie účinky, silné, lesklé vlasy, ktoré menej vypadávajú. Samozrejme podporíte aj rast vlasov, jedine čo po kúre spozorujete je väčšie množstvo vlasov, rast nových baby vláskov a pevné vlasy.
Aplikácia rozprašovačom je rýchla a jednoduchá.
Cena chinínovej vody je 3€ a na stránke ju nájdete tu

MILVA CHINÍNOVÁ MASKA FORTE


Chinínova maska je vhodná pre poškodené vlasy, mala by pomôcť s vypadávaním vlasov, s ich regeneráciou a výživou.
Maska vlasy hydratuje, po nanesení sa vlasy ľahko a jednoducho rozčesávajú a pôsobia zdravo, sú lesklé a pevné.


Maska je celkom riedka, ale dá sa s ňou pracovať. Nejak nezaťažuje vlasy, ale nedávam si ju od korienkov aby som predišla masteniu. Vlasy scelý v celej dĺžke a sú silné a chránené. Má príjemne jemnú vôňu a smotanovú farbu.

KRISTA- G TELOVÝ PEELING S EXTRAKTOM Z LESNÝCH JAHÔD


Výrazne žltý jemne penivý telový peeling, ktorý primerane obrúsi, vyhladí a prekrví pokožku, s vôňou lesných jahôd som síce použila len niekoľkokrát, ale akosi sme si k sebe cestu nenašli. Skôr ide len o preferenciu vône, nie o účinky. 

Má skvelé zloženie obohatené o jojobový olej, ktorý pokožku výživí a hydratuje, hroznový olej a aj harmanček, ktoré pokožku upokoja a majú protizápalové účinky. Má celkom veľké balenie takže vám aj vydrží dosť dlho.


Peeling má pieskovú konzistenciu, po namočení je celkom dosť riedky, ale svoju úlohu peelingu si splní a pokožku pekne vyhladí a zbaví šupiniek. Po umytí mám potrebu si pokožku nakrémovať, takže ta hydratačná schopnosť je taka priemerná. 

Peeling stojí 15€ čo je celkom dosť vysoká suma a nájdete ho na stránke tu

BILKA AQUA NATURA


Rada Aqua Natura, je vhodná na hydratáciu pokožky a je naozaj skvelá.
Úžasné produkty na leto s prekrásnou sviežou vôňou po melóne, ktorá mne prípomína detské žuvačky. Produkty majú úžasnú ľahkú konzistenciou, ktorá je teraz pre pleť veľmi vhodná a mnou v takomto teple vyhľadávaná.

Hydratačný krém


Obsahuje vodu z uhorky a prírodný extrakt z uhorky a melóna, ktoré zabezpečia pleti dostatočnú hydratáciu, vlhkosť a tým šťavnato a zdravo vyzerajúcu pleť.

Páči sa mi jeho ľahká gélovo krémová konzistencia, ktorá keď je ráno schladená nie len pleť zhydratuje, ale aj osvieži a napomôže jej odpuchnúť. Teraz v týchto teplách je to vykúpenie. Rýchlo sa do pleti vstrebe, nezanecháva nepríjemný mastný pocit a vôňa netrvá dlho takže ak niekomu bude výrazná nemusí sa báť. Na pleti sa nežmolkuje, takže môžete kľudne pokračovať makeup rutinou.
Cena je 5,10€ a krém nájdete TU

Hydratačná telová emulzia


 Pokožku po kúpeli zhydratuje, prevonia a krásne výživí vďaka extraktu z uhorky a melóna, bambuckému maslu a pantehonolu. Pôsobí veľmi osviežujúco a to nie len na položku tela, ale aj  na opalenú, slnkom podráždenú pokožku.

Má ľahkú konzistenciu, ktorá sa jednoducho rozotiera a aj rýchlo vsiakne pričom nezanecháva zaťazený a mastný pocit. Pre suchú pokožku emulzia asi nebude dostačujúca, ale je naozaj veľmi príjemná a ľahká na pokožke.
Táto rada sedí aj mojej maminke a to ma teda už zrelšiu pleť. Nijak pokožku nedráždi, nezaťažuje, ba práve naopak výživí, zhydratuje.
Cena emulzie je 3,25€ čo je skutočne skvelá cena a nájdete ju na stránke tu

Produkty som si veľmi obľúbila a ďakujem @chininshop za zaslanie a možnosť vyskúšať ich.

Zaujalo vás niečo? Vyskúšali ste už značku Milva?

Pekný večer Tatiana 

Komentáre

  1. Ahoj, maska na vlasy mne velmi zaujala, nedávno jsem na ni koukala na e-shopu spolu se šamponem. Peeling je také velmi lákavý. Pěkný den přeji. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maska je skutočne fajn, aj šampón som rada že som nemala mega suché vlasy ako to po chinínovych býva

      Odstrániť
  2. Milvy som skúšala sampon s chinínom a nebol to moja šálka kávy bohuťial

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Milvy som ešte nikdy nič neskúšala ale chcela som nejaký šampón.

    ČO OBSAHUJE MOJA TAŠKA DO PÔRODNICE?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára