Vonia, sviečky z pravého včelieho vosku


Dnešný prví aprílový deň by som chcela venovať relaxu, prírodným a ručným produktom, láske a snahe urobiť niečo pre nás. Niečo čo nezaťaží a nevyčerpá prírodu, ba práve naopak privedie ju ku Vám domov, do Vašej obývačky.

Keď mi dorazil balíček zo stránky vonia.sk
nevedela som sa dočkať keď balíček rozbalím. Milujem balíčky plné prírody, ručnej práce a lásky, ktorá sa za tým skrýva.
Nádherne zabalená voňavá krabička prináša so sebou tajomné a čarovné okamihy.

 V balíčku som si našla zerowaste krabičku  čajových sviečok z včelieho vosku so svietnikom. Pri nej bola ešte nádherná ručne vyrobená sviečka z včelieho vosku so srdiečkom. Keď som otvorila krabičku prvé čo mi napadlo: " tak toto ani nezapálim". Tá vôňa, dokonalosť, jednoduchosť a množstvo práce čo z balíčka vyžaruje bola neskutočná.


 Šikovní tím Babičkinej záhrady tvorí sviečky z pravého včelieho vosku už niekoľko rokov. Rozhodli sa dať svojmu dielu meno a to VONIA. Je to slovenská značka, ktorá vyrába sviečky bez umelých farbív a voní, s použitím byliniek a 100% prirodných éterických olejov.


Na výrobu sviečok používajú bavlnený knôt a pravý včelí vosk bez prímesí. Sviečky sú bez hliníkových obalov a v balíčku nájdete aj sklenený svietnik.
Na webe www.vonia.sk nájdete množstvo produktov, čajové sviečky, zero waste čajové sviečky, čajové sviečky v tvare srdiečka, vonné vosky, ale aj samotný včelí vosk. Krabičky kúpite buď s piatimi alebo s deviatimi sviečkami.


Sviečky nádherne voňajú už aj bez zapálenia. Po zapálení jemne prevoňajú miestnosť a necítite nepríjemný umelý zápach. Sviečka horí okolo 5 hodín a v svietniku Vám zhorí úplne do dna takže po nej neostane ani stopy. 
Sviečku so srdiečkom som použila ako dekoráciu, pretože mi je ľúto ju zapáliť veď uznajte sami.


 Myslím, že je dôležité podporovať našich výrobcov, podporovať ich v tom čo robia, robia to pre nás, Vás a našu prírodu.
Do každého výrobku vkladajú veľké množstvo lásky, nádeje, kreativity a kúsok svojej duše.

Teraz Vám už len prajem nádherný večer plný vône a relaxu.

Tatiana 🖤

Komentáre

  1. To je nádherný balíček :-) mám ráda ručně vyráběné produkty, třeba i kosmetiku. Není z toho cítit ta komerčnost a velkovýroba :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára