Starostlivosť o pery a ružové tipy s Elnino.sk


Krásny pondelok

Tento článok tu už mal byť dávno, no som rada, že som sa k tomu už dostala a konečne vám napíšem moje top produkty ktoré som vďaka Elnino.sk objavila. 

KNEIPP LIP CARE CUPUACUNUT VANILLA


Toto je môj prvý produkt od značky  KNEIPP a hneď šťastný výber. Musím povedať, že hneď veľké prekvapenie a to som ja na balzami naozaj kritická. Vybrala som si tento vanilkový balzam na citlivé pery.


Na perách je jemný a vytvorí film, ktorý pery chráni pred  zimou ale aj hydratuje. Skutočne sa postará o hĺbkovú hydratáciu a výživenie. Počas toho ako ho používam mám pery skutočne hydratované, výživené a nepopraskané no ale najväčším ukazovateľom spokojnosti sú moje pery bez akékoľvek herpesu. 


Dizajn je lákavý a krásny, ten korok je tam úžasný. Myslím, že záujme nejednu z vás. Nájdete ho ešte v dvoch variantoch, za skvelú cenu úžasný balzam ktorý naozaj stojí za vyskúšanie. 

Q & A LIQUORICE 

Aj keď v popise nájdete hydratačný gél ja by som skôr napísala hydratačný olej na pery alebo skôr dokonalosť na pery. Tento zázrak musíte vyskúšať.


Na perách je úžasný, krásne ich zhydratuje a výživí a dokonalo chráni. Poradí si aj so suchšími či popraskanými perami. Skutočne skvelý pomocník v starostlivosti. 
Páči sa mi aj ten guličkový aplikátor je to taká príjemná zmena. Aplikátor dávluje olejčeku tak akurát a nemusíte sa báť nejakého stekania. 


Úžasné je, že produkty tejto značky sú bez silinkov, parfumácie a minerálnych olejov. Myslím že značka je pomerne neznáma ale za mňa úžasná a určite môžem odporúčať tento výživujúcu olejček. 

BOURJOIS PARIS ROUGE VELVET INK 

Tak dlho som ho chcela vyskúšať a konečne sa tak udialo. Lákal ma neskutočne jeho obal (veď uznajte vyzerá fakt úžasne) ale aj odtien. Značku Bourjois mám veľmi rada už som vám písala o pár produktoch tejto značky a to priamo o rade healthy mix


Nové rúže od Bourjois vyzerajú naozaj luxusne a kvalitne. Obal je skombinovaný do zlata pričom odtiene sú veľmi trendy a na výber máte naozaj dosť veľké množstvo. 

Každá si príde na svoje. 
Čo sa týka rúžu je to matný tekutý rúž ktorý teraz vyhľadáva stále viac a viac žien. 


Vďaka tenulinkému aplikátoru ktorý mňa veľmi prekvapil si nanesiete rúž precízne pričom si môžete vytvoriť aj jemné kontúry. Zdá sa mi však, že je to s ním aj trošku papračka. 
Sýtosť rúžu je skvelá dá sa vrstviť bez akýchkoľvek problémov a žmolkovania. Výdrž je fajn pitie a jedenie ľahkého jedla zvládne. Neobtláča sa čo je naozaj skvelé.


Dodáva perám pekný zamatovo matný vzhľad, nevysušuje a vyzerá naozaj trendy. Ja som si vybrala môj obľúbený mauve odtieň ktorý využívam asi najčastejšie. 
Odtieň 04 Mauve sweet mauve je zaradený do hnedej kategórie, ale je to za mňa ružová s kvapkou hnedej pričom odtieň je krásne studený. Cena necelých 7€ je za mňa super.
 
MAX FACTOR COLOUR ELIXIR SOFT MATTE

Ďalší rúž od ktorého som mala veľké očakávania. Príjemne hydratačný, zamatovo matný rúž s krásnou výraznou pigmentáciou a skvelým malým aplikátorom. 
Dodá perám plný vzhľad, prekrytie v jednej vrstve a krásny pigment. 


Tentokrát som zvolila trošku výraznejší hnedo bordový jesenný odtieň 035 Faded Red. Myslím, že toto je presne ten dokonalý odtieň červenej ktorá sa hodí každej žene. Krásna výrazná neutrálna červená. 


Ak však napíšem, že nevydrží úplne všetko klamať nebudem. To ma asi trošku zamrzelo lebo je na perách veľmi príjemný a komfortný. Verím, že i napriek tomu ho využijem. 

MAYBELLINE SUPERSTAY MATTE Ink LIQUID

Myslím, že Matte Ink nemusím predstavovať žiadnej z vás. Toto sú podľa mňa tekuté matné rúže, ktoré neprekoná nič. 


Nájdete ich v rôznych odtieňoch a teraz už aj dizajnoch. Ja som si vybrala asi najpredávanejšie odtieň, ktorý som už mala ale opäť som sa k nemu vrátila. 

Ďalšia skvostná mauve ružová farbička. 
15 lover


Ak ste ešte nemali ich rúže určite po vyskúšaní budete v jednom z dvoch táborov. 

Tie ktoré ho nenávidia a vadí im ťažší pocit na perách a lepenie alebo tie ktoré ho milujú a nevymenia za iný. Dlhotrvajúca výdrž, lepenie ktoré prejde po aplikácii púdru, fantastická pigmentácia, vôňa veľkosť apliaktora a množstvo odtieňov.
Asi tušíte ja som presne v tom tábore, ktoré ho zbožňujú. Slzičkový aplikátor s ktorým sa úžasne nanáša a dokonalo pracuje nechýba v žiadnom Matte Ink

Ale tu výdrž neprekoná nič, ani mastný obed!!

Posledný rúž je pre mňa obrovskom sklamaním. 

ELIZABETH ARDEN BEAUTIFUL COLOR

Vysoko intenzívny lesk, pre mňa neznáma značka, ktorú som proste chcela vyskúšať a rozšíriť si obzory o ďalšiu značku. Niekedy človek natrafí na skvelú značku so skvelými produktami. Tentokrát som ale asi nemala šťastnú ruku. 

Tekutý rúž alebo teda lesk bol pre mňa sklamaním. Odtieň 06 Fiery Red je odtieň divnej červenej v kombinácii s neónovo ružovou. Niečo čo sa mne za prvé ani veľmi nehodí a za druhé ani veľmi nepáči. Asi som si skôr mala vybrať niečo neutrálnejšie. 



Lesk má na konci hubku, do ktorej si vďaka klikátku natlačíte rúž a aplikujete. Má síce hydratačný efekt, ale mne pôsobí na perách veľmi ťažký, zaťažuje ich a ešte aj pôsobí tak lacno a nepekne. Popri tom strane lepí a keď si ho chcete odlíčiť pery ostanú zafarbené.


Ako som už spomenula vyššie je to výrazná neónovo ružová farba, dosť teplý odtieň. Mne veľmi prekáža, že na perách strašidelne lepí a rozpíja sa. Nepáči sa mi. 
Tento jediný kúsok, ktorý som som si vybrala odporúčať naozaj nemôžem. 

Zaujal vás. Nejaký produkt alebo ste už akýsi vyskúšali. Budem rada ak mi napíšete. 

Krásny deň Tatiana 













Za produkty ďakujem v práci spolupráce stránke Elnino.sk

Komentáre

Zverejnenie komentára