Decembrový Arome balíček


Ahojte,

 už máme za sebou vyše polovicu januára a ja vám len teraz postupne pridávam ešte vianočné balíčky. 
Keďže som teraz doma (karanténa vitaj) chcela som to trošku dobehnúť. 
Vianočný balíček bol od dievčat z @aromecz skutočne božský a preto som sa rozhodla ukázať vám ho. 

 Ja som na svoj Instagram dávala aj video, v ktorom som vám už balíček predstavila. Keďže som ale už produkty skoro spotrebovala chcela som vám o nich napísať. 
Takéto darčekové sady nepotešia len pod vianočným stromčekom. 

RITUALS COSMETICS DARČEKOVÁ SADA 

Myslím, že značku predstavovať nemusím, Rituals má však produkty ktoré sa človeku dostanú pod kožu a neviete sa ich vzdať. Rovnako to bolo aj s touto darčekovou sadou

Môže byť ako pre ženy aj mužov, priateľku alebo člena rodiny. Rada Karma ma nádhernú jemnú, ale aj intenzívnu kvetinovú vôňu, ktorá prevonia nie len vašu pokožku, ale aj celú kúpeľňu. Všetky produkty, ktoré som z tejto rady mala boli úžasné takže o dokonalosti týchto som nepochybovala. 


V Celej rade nájdete nielko produktov a do tejto sady podľa mňa vybrali tie najlepšie. 

Sprchová pena 
Jemný peeling
Telový krém 
A trblietavý olej na telo 

Teraz trošku v skratke o každom z produktov. 

KARMA FOAMING SHOWER GEL

Takúto hustú a bohatú penu som ešte nevidela. Na ruky si dávate akoby tekutý gélik ktorý po kontakte s vlhkou pokožkou a vzduchom naberie na intenzite a objeme. 


Dokonalo vonia, pokožku jemne umyje a nezanecháva ju suchú a napnutú. Takéto pidi balenie my určite stačiť nebude. Vôňa je skutočne božská. Táto rada je naozaj famózna. 

KARMA BODY CREAM

Dokonalo voňavá, hebká a jemná pokožka. 


Ľahunké telové mlieko so sviežou vôňou lotosu a bieleho čaju, ktoré sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva mastný pocit na pokožke. Stačí vám naozaj máličko a pokožka je krásne voňavá a hydratovaná. Ak chcete len zvýrazniť túto vôňu odporúčam použiť pred olejom alebo parfumovanou vodou potom sa na voňavý zážitok môžete tešiť po celý deň. 

KARMA MILD BODY SCRUB CLAY 

Jemný ílovy krémový telový peeling na telo. 


Ak nemáte radi peeling s veľkými abrazívnymi čiastočkami tak presne tento jemnulinký bude ako pre vás. Mne pripomína pieskovú konzistenciu, veľmi jemný a príjemný a inapriek tomu premasíruje pokožku a zbaví ju odumretých buniek. Keďže je jemný môžete ho používať aj viackrát v týždni. A samozrejme dokonale vonia pričom pokožka neostáva mastná, ale krásne jemná a hladká. 

KARMA BODY SHIMMER OIL 

O tomto skvostom suchom oleji som vám už písala v jednom staršom článku
Suchý olej má v sebe čiastočky ktoré sa vstrebajú a dokonale pokožku prejasní, vyživia a zanechajú jemnú a hebkú. 


Toto malé balenie je ako stvorené na dovolenky, opálená pokožka ostane skvostne jemná s úžasnými odleskami pričom bude na pohľad ešte hnedšia ako je.
Tento olej musíte mať už ako aj pred tým aj teraz som názoru, že je naozaj úžasný a stoji za to. 

Tak čo hovoríte na posledný minuloročný Arome balíček? Máte radi takéto sady, mne to veľmi vyhovuje lebo si vždy v nich nájdeme niečo bez čoho už nechcem aby boli moje kúpeľňové rituály.



Krásny večer 
Tatiana 





Ďakujem @aromecz za krásny balíček ktorý som dostala v rámci dlhobej spolupráce. 

Komentáre

Zverejnenie komentára