Avon MARK a Avon TRUE


Ahojte!

Dnes som si  pre Vás pripravila recenziu na tieto produkty, špirálu a tri dlhotrvajúce očné tiene. 
Veľmi rada testujem produkty z Avonu, no najlepšie je testovať viacej produktov jedného druhu naraz pretože sa dajú skvelo porovnať či už farba alebo výdrž.

Dnes tu mám pre Vás tieto kúsky :

  • Avon True zhusťujúcu špirálu ULTRA VOLUME 
  • Avon Mark dlhotrvácny krémový očný tieň INFINITE TEAL                                                                                                                          TOTALLY TAUPE                                                                                                                        FOREVER BRONZE

Produkty som vybrala pretože ma zaujímala najmä výdrž, pigmentácia a práca so spomínanými tieňmi. Špirály testujem veľmi rada, pretože len takto dokážem objektívne napísať či špirála splní to, čo sľubuje a čo sa o nej napíše. Keďže ja používam pri líčeniach aj umelé riasy, tak mám tú spotrebu menšiu. Avšak ak nájdem dobrú špirálu využívam ju aj pri líčení klientiek.

Tiene som si vybrala kvôli sklenenému dizajnu, čo na mňa pôsobí veľmi kvalitne a predovšetkým aj cena bola skvelá. Keďže sa dosť líčim už mám vyskúšaných pár produktov na to, aby som mohla zhodnotiť a napísať Vám niečo o týchto tieňoch.

Tak poďme na to......


DLHOTRVÁCNY KRÉMOVÝ OČNÝ TIEŇ AVON MARK

Tieto tiene kúpite v piatich variantoch. Ja som si vybrala jeden taký výraznejší modrý (infinite teal) a dva také hnedasté. Dole naľavo sa nachádza ten bledší (totally taupe) a ten tmavší hnedý je (forever bronze). Tieto dva hnedé tiene sú si dosť podobné aj keď tieň totally taupe je podľa mňa taký chladnejší so šedastým podtónom.

Tiene majú 5g a nájdete ich momentálne v katalógu tu za skvelú cenu 2,99€.
Tiene vyzerajú na prvý pohľad veľmi dobre, trošku som sa zľakla keď som zbadala tie dva hnedé, že sú si dosť podobné, ale nižšie budete vidieť rozdiel na oku. 


Popravde som tiene skúšala aj spolu, chcela som vytvoriť nejaký pekný zemitý look a podčiarknuť to tou modrou avšak nie veľmi dobre sa mi s nimi pracovalo spolu takže ich používam len ako mono tieň. 
S tieňmi samostatne sa pracuje dobre, mne sa ľahko naberali na štetec, neopadávali, na to že stoja necelé 3€ sú pekne pigmentované. Ja ich využívam na bežne denné nosenie okrem toho modrého. Pridám ešte linku a hotovo.

Ešte aby som nezabudla majú veľmi divnú vôňu neviem k čomu by som to prirovnala. Mám ich aj teraz pri sebe a privoniavam aby som Vám mohla napísať.....je to niečo ako živica zo stromu alebo detský sliz ani neviem. Ak ich máte doma dajte mi vedieť čo to pripomína Vám.


Na fotke sú tiene teda na pravo forever bronze a dole naľavo totally taupe



V ľavo hore totally taupe, v pravo hore forever bronze a v ľavo dole infinite teal


Tak čo hovoríte na tiene? Páčia sa? Mňa osobne veľmi oslovil tieň Totally Taupe a veľmi rada ho používam. Keďže tiene sú dobre pigmentované nepotrebujete naberať veľa a tiene Vám vydržia dlho. Avšak aby ste predišli nejakej očnej reakcii tak sa odporúča používať ich len 12 mesiacov od otvorenia.
Výdrž tieňov je dobrá, keď si ráno tieň nanesiem vydrží až do večera bez toho aby sa mi dal do očnej vrásky. Pod tieň používam samozrejme bázu pod očne tiene alebo korektor, ktorý zapracujem a zafixujem púdrom.
Ak radi používate mono tiene tak vyskúšajte aj tieto a dajte mi vedieť či sa Vám páčia.

ZHUSŤUJÚCA ŠPIRÁLA ULTRA VOLUME, blackest black, 10ml



Ďalším produktom a vecou, ktorú využíva denno denne každá z nás je špirála. Ja mám celkom dlhé riasy a preto vždy siahnem po špirále, ktorá sa postará o objem a vytočenie rias. Chcem Vás upozorniť, že každá sme iná jedinečná a to čo sedí mne nemusí sedieť Vám.
Otestovala som túto špirálu, ktorá by sa Vám mala postarať o ultra objem, ultra znásobenie a ultra hustotu.
V špirále sa nachádzajú drobné čiastočky, ktoré sú tam na obalenie rias pričom zaručia objem a vyplnia prázdne miesta a tým znásobia pohľad.
 
Túto špirálu ja osobne používam veľmi rada, kúpili si ju aj kamarátky, ktoré si tiež pochvaľujú jej účinky najmä čo sa týka objemu.
Posúďte sami aký ma špirála účinok, no mne riasy pekne zdvihne a dodá im objem.


Chcela by som Vás ale upozorniť, že pri aplikácií viacerých vrstiev nevyzerá na očiach dobre, polepí mihalnice a s tým sa už ťažko niečo robí.

Kefka je dosť veľká a má typický mandľový tvar, ktorý Vám zabezpečí dokonalý objem a hustotu. Štetiny sú mäkké takže sa s kefkou veľmi dobre pracuje a dokonale Vám prečeše a oddelí Vaše riasy.
Veľkým plus je, že špirála je vodoodolná, neopadáva a nerozmazáva sa. Najlepšie sa odličuje dvojfázovým odličovačom. Skúšala som jej výdrž aj v sprche, neurobila na tvári stekance ale mala som pár žmoliek pod očami.

Mne špirála vyhovuje najmä teraz v tomto horúcom období kedy sa mi dosť potí tvár. Podľa mňa nedokáže urobiť ultra mega objem, ale postará sa o dokonalé vytočenie rias.


Budem rada ak mi dáte vedieť ak máte doma niektorú z týchto vecí ako ste s ňou spokojné.

Pekný večer
Tatiana❤

Komentáre