Júnový Arome balíček


Krásnu letnú stredu, 

 Nemôžem ani sama uveriť, že tento mesiac vám prinášam včas recenziu na júnový Arome balíček.

Tento mesiac bol opäť krásne voňavý a veľmi zaujímavý. A ešte mám aj pre vás malý darček vo forme zľavového kódu. Produkty som testovala každý jeden deň, keďže slniečko naozaj intenzívne svieti a tak som sa snažila využívať produkty čo najviac. 

Ako prvý vám predstavím nový parfém. Poviem vám keď som zistila privonaním o ktorú vôňu ide bola som nadšená. Už dlho mám na originál zálusk.

SAPHIR OUI DE SAPHIR 


Ako prvú vám prinášam túto krásnu ženskú vôňu, zo stránky krasnevone.sk 
Ak poznáte stránku, viete že majú v ponuke vône, dámske aj pánske, ktoré sú inšpirované známymi drahými značkami a parfémami. 

Vo vôni cítite vzrušujúcu hru tónov kvetín a ovocia, ktoré sa postupne uvoľňujú a tak zanechávajú úžasný zážitok. Vôňa pôsobí veľmi charizmaticky, šarmantne a sexi. 

Oui de SAPHIR je sofistikovaná ženská vôňa, ktorá podčiarkne vašu ženskosť a podtrhne vaše vlastnosti. 

Je to vôňa inšpirovaná známym parfémom SI GIORGIO ARMANI 

Zloženie vône

HLAVA :    listy čiernej ríbezle 
SRDCE :     frézia a ruža 
ZÁKLAD : ambroxan, drevite tóny, pačuli a                        vanilka 

Vôňa má naozaj obrovský 200ml flakón, ale na stránke ju kúpite aj v menšej verzii a cena sa pohybuje od 4€. Ja mám vôňu SI veľmi rada takže mne osobne sedí veľmi. Ak by som mala porovnať jej výdrž a vôňu s originálom sú veľmi veľmi podobné, možno táto vôňa je miernejšie ovocnejša ale rozdiel je naozaj minimálny. Keď sa postupne uvoľňujú zložky, ani necítite rozdiel. 

S mojim kódom BY_TATIANAA10 máte na slovenskej aj českej stránke zľavu 10% a  kód zatiaľ nemá časové obmedzenie.

Ďalšie produkty v balíčku boli vhodné práve na toto slnečné obdobie. Treba myslieť na našu pokožku a preto nikdy nezabúdajte na opaľovacie produkty s vhodným SPF faktorom. Tentokrát budú od značky Nivea. 


A tak ako nezabúdate na svoje ratolesti nezabúdajte ani na svoju pleť a pokožku tela. 

OLEJ NA OPAĽOVANIE PODPORUJÚCI ZHNEDNUTIE OF 20


Vďaka suchému vodeodolnému oleju podporíte krásne bronzové opálenie vašej pokožky, pričom bude vyzerať sviežo aj keď mastný pocit na pleti úplne nevymizne. Nie je to ale na pleti nepríjemné a ani vám to nazamastí oblečenie. 
Obsahuje prírodné oleje ktoré podporujú vznik melanínu. Vďaka tomu ostáva pokožka pritažlivejšia pre slniečko a dlhšie hnedá. Nie je to však produkt so samoopaľobacím efektom. 

Olejček ma celkom výraznú vôňu, ja tam dosť cítim aj alkohol. Avšak i napriek tomu ho teraz používam a myslím, že aj SPF 20 (nízky faktor) na tieto pomery stačí samozrejme ak nejdete k moru. 

Plusom pri olejčeku je aj aplikácia sprejom, pričom rozptyl je veľmi úzky a tak nepostriekate všetko dookola. 

PLEŤOVÝ KRÉM NA OPAĽOVANIE PROTI VRÁSKAM Q10 OF50

Musím povedať, že tento krém na opaľovanie na tvár od Nivea ma veľmi prekvapil. Pred ním som skúšala iný tiež SPF na tvár a teda s ním som spokojná veľmi nebola. 


Krém má vysoký stupeň ochrany OF 50, čo je pre pleť a bluduľku ako ja skvelé. Chráni ju pred UVA a UVB žiarením, je vodeodolný a vďaka koenzýmu Q10 sa aj hĺbkovo o pokožku stará. Koenzým napomáha pri boji proti jemným linkám a vráskam. 

Krém má ľahkú konzistenciu, skvelo sa vstrebáva a nezanecháva nepríjemne mastný pocit na pleti. Je ľahký a nezaťažuje pleť a ani neupcháva póry. Má veľmi jemnú príjemnú vôňu. Pokožku naozaj chráni pred spálením a tým aj pred predčasným starnutím a vznikom pigmentových škvŕn. 

Na pokožke je po natretí jemný glow, ale nepôsobí ťažko ani mastne. Cena krému je okolo 6€ čo je podľa mňa na SPF výhodná cena. 

Tubička je malá ale môžem pokojne povedať, že vám na pleť stačí menej. 

Tento mesiac si ma produkty získali. Naozaj ich používam pravidelne. Snáď využijete aj môj zľavový kódik na krasnevone. 

Budem rada ak mi napíšete či používate SPF ochranu na pleť. 


Krásny deň Tatiana 








Za produkty ďakujem stránke arome.cz v rámci dlhodobej spolupráci. 


Komentáre