The bodyshop v Arome balíčku


 Krásny veľkonočný piatok,

Ďalší mesiac je za nami a ja už mám za sebou aj marcové testovanie Arome balíčka. Tentokrát sme testovali produkty od značky THEBODYSHOP , ktoré som pred tým ešte neskúšala a tak boli pre mňa akousi novinkou.

Značka THEBODYSHOP je prírodná, vegánska a vegetariánska, má recyklovateľné obaly a ani jeden produkt nebol testovaný na zvieratách. Jej príbeh sa začal písať v 1976 v Brightone a postupne otvorili svoje predajne aj za hranice Anglicka. Majú širokú ponuku produktov na telo, tvár aj vlasy, no v ponuke nájdete aj kúsky dekoratívnej kozmetiky. 

MANDARÍNKOVÉ TELOVÉ MASLO SATSUMA


Myslím, že značka je známa najmä svojimi telovými maslami. Môžete si vyberať medzi mnohými a teda musím napísať, že toto mandarínkové je úžasné. 
Telové maslo má hustú, krémovú konzistenciu pričom pokožke dodáva úžasnú dávku hydratácie a výživných látok. Veľmi rýchlo sa vstrebáva a teplom pokožky sa rozpúšťa a rýchlo vsiakne. Absolútne pokožku nezaťažuje a vôbec neobmedzuje pri obliekaní. 

Radosť mať takýto produkt.

Keďže nájdete v zložení aj bambucké maslo, zanecháva pokožku hebkú, jemnú, plne hydratovanú a perfektne si poradí aj so suchými miestami na lakťoch a kolenách. 

Absolútne pokožku nedráždi, ani po holení ju práveže príjemne upokojí a dodá sviežu vôňu po mandarínke, ktorá dodá energiu. Je to obrovské 200ml balenie takže vám skutočne vydrží dlho, samozrejme len ak sa nestanete na ňom závislé. 

Masielko vám môžem len a len odporúčať. Jeho cena je 17€

ČISTIACA MASKA Z BAMBUSOVÉHO UHLIA Z HIMALÁJÍ 

Fantastická. 

Jedno slovo ktoré vystihuje túto úžasnú  masku. 

Detoxikáčná, hĺbkovo čistiaca, ktorá perfektne stiahne póry (úplne precízne) vyčistí pleť, zbaví prebytočného mazu aj čiernych bodiek, ale pleť zbytočne nevysuší. Postará sa o jemnú, vypnutú, hladkú pokožku, ktorá je skvelo vyčistená a vyživená so sviežim efektom. 

Obsahuje bambusové uhlie z Himalájí a lístky japonského zeleného čaju.

Vďaka lístkom môžete počas umývania pleť peelingovať (exfoliovať) a ešte premasírovať pričom ju zbavíte odumretých buniek. 

Na začiatku jemne štipka, chladí (potom to prejde) a úplne zaschne. Pri umavaní najprv pleť navhčím, trošku počkám aby maska zmäkla a  pleť som zbytočne nedráždila.

Má nádhernú výraznú mentolovú vôňu, ktorú počas zaschnutia ani necítiť. Táto maska si ma naozaj získala. Skvelé účinky, úžasné výsledky, perfektne zloženie a 100% prírodný produkt. 

Počas umývania je z nej trošku bordel ale to sa dá odpustiť keďže výsledky sú úžasné. Ja som už v polovici balenia a to mám to veľké 75ml. Môžete ju používať 2-3x týždenne a verím, že nebudete ľutovať.

Ak však máte citlivú pleť premyslela by som si jej použitie . Alebo skúsila len malé balenie poprípade dala na t-zónu. Skôr by som ju odporučila pre mastnú pleť, s rozšírenými pórmi. 

Nechápem prečo som doteraz nevyskúšala takúto ÚŽASNÚ masku.

Cena masky je 24€.

TEKUTÝ MATNÝ RÚŽ TAHITI HIBISCUS 

Matné rúže, kapitola sama o sebe, zo začiatku vyhľadávané, momentálne je ich trend trošku prebitý leskami. Keďže som ich už vyskúšala niekoľko mám vysoké nároky. 

Odtieň 016 nádherná studená výrazná malinovo červená farba vhodná pre studený typ žien, skvelá na leto, dodá perám šťavu a krásne ich zvýrazní. 

Rúž má nádhernú vôňu, veľmi príjemnú krémovo hydratačnú konzistenciu, pery nevysušuje, je ľahká a príjemná. Absolútne ju na perách necítite. Finiš je skôr zamatový nie úplne matný. A tu nastáva ten problém. 

Krytie je úžasné, v jednej vrstve, nefľakatí nežmolkavie, no po jedle vám na perách neostane nič. Keďže nezaschne úplne otláča sa, rozmazáva sa, nemôžete sa na ňu spoľahnúť pretože vám spraví "dokonalý" úsmev a zväčší nechcene pery. 

Tento produkt by som si ja už v inej farbe nekúpila.

Avšak zvyšné dva sú skvostné a súce vyskúšania.


Skúšali ste už niečo od značky The Bodyshop? Alebo čo vás zaujalo?


Pekný večer


Tatiana






Článok vznikol v spolupráci s Arome.cz formou bartru za čo veľmi pekne ďakujem.

Komentáre

  1. Ahoj The Body Shop mám velice ráda, nejvíce mne baví jejic limitované sady. Měla jsem téměř celou body řadu a masky jsou taky moc super. Dekorativka je ovšem pro mne zatím neprozkoumané území. Každopádně balíček se opravdu povedl. Krásné dny přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj dkaujem za krásny komentár, no rúže nie sú najlepšie, ale maska a masielko sa naozaj podarili. Keď som pozerala ich eshop ešte som tam našla niekoľko masielko ktoré by som skúsila. Vyzerajú lákavo. Pekný deň

      Odstrániť

Zverejnenie komentára