Revlon Wonder Woman

 


Peknú adventnú nedeľu,

Dnes Vám prinášam jednu kratšiu recenziu na pár noviniek z dielne Revlon. Produkty Revlon mám veľmi rada a som šťastná že som svoju zbierku rozšírila aj o tieto produkty z limitovanej edície WONDER WOMAN. 

Celá edícia Wonder Woman je inšpirovaná DC komiksom Wonder Woman 1984. Ponúka celý rad textúr a tak môžete zažiariť a premeniť svoj vzhľad alebo ukázať svoju temnú stránku. 
Produkty tejto edície majú na obaloch krásne zlaté ikonické logo WW, ktoré je holografické a vytvára efekt okuzľujúcej modrozelenej a fialovej, ktoré dodáva produktom super hrdinské schopnosti. 
Komiks Wonder Woman je približne od roku 1942 vydávaný takmer nepretržite. 

Revlon chcel touto kolekciou zachytiť štýl a farby rokov 80 tych a tak pomôcť aj pri natáčaní a líčení. 
Mnoho produktov má červený detail, ktorý je práve špecifický pre hrdinku. Celá kozmetická kolekcia je výrazná rozšírená o paletku, o rúže, tiene na oči ale aj linky. 

Tak sa poďme pozrieť na produkty. 

TEKUTÁ OČNÁ LINKA WW84


Linka s krásnou pigmentáciou, v čiernej lesklej farbe, ktorá zaschne veľmi rýchlo, neobtláča sa a pracuje sa s ňou fajn. 
Hrot je taky akurát tvrdý a dá sa s ňou vytvoriť jemná, tenká a precízna linka alebo umožňuje vytvorenie hrubej linky.

Pracuje sa mi s ňou jednoducho a aj keď rada používam perá k tejto Colorstay sa vraciam rada. 

REVLON SUPER LUSTROUS THE LUSCIOUS MATTES LIPSTICK 


Ak ma už nejakú dobu sledujete, viete že rúže sú moja slabosť. Tentokrát je v ponuke aj táto úžasná klasická verzia rúžu s matno-zamatovým finišom. 
Nové dva odtiene, ktoré podľa mňa potešia každú ženu. 
Na perách sú úžasne komfortné, nevysušujú a vďaka jemným mikropigmentom dodajú perám intenzívnu farbu bez vysušenia. 


Ľahko sa s rúžmi pracuje a dokážete si aj pekne vykresliť pery. Ten matný dizajn pôsobí naozaj úžasne a musím povedať, že oba mam stále k dispozícii pretože tie odtiene sú krásne. 
Zloženie je obohatené o olej z agáve, moringový olej a cupuacu maslo ktoré pery vyživia a vyhladia. 


Odtieň 003 Amazon je tlmenejsj hnedý odtieň so štipkou červenej, veľmi pekná jesenná farba. 
Odtieň 002 Super Heroine je úžasna výrazná neutrálna červená, ktorá sekne každej žene. 

Rúže pekne na perách držia, vydržia aj ľahké jedlo pitie. Ja som spokojná. Ak však máte radšej tekuté verzie nech sa páči. 

REVLON WW ULTRA HD VINYL LIP POLISH & ULTRA HD MATTE LIP MOUSE 


O týchto rúžoch som vám písala v samostatnom článku na blogu takže sa tu nebudem opakovať. 
Jedine čo by som doplnila je ze matný červený odtieň Scorpion Red je dostupný len v tejto edícii WW. 
Keďže ja tieto rúže mám na Instagrame  si môžete o všetky štyri zasúťažiť. 

REVLON COLORSTAY GLAZE STICKS EYE SHADOW


Používate radi krémové očné tiene? Ja áno ale dôležitým faktorom je aby tiene nezachádzali do očnej ryhy. Novinku nájdete v dvoch nádherných odtieňoch. 
SAPPHIRE ktorý je tyrkysové modrý s nádhernými odleskami chromovej modrej. 
GILT v zlatej farbe s krásnymi zlatistými odleskami ktoré viečko prejasnia a zvýraznia. 
Majú príjemnú krémovú konzistenciu, viečko neškriabu ani ne ťahajú. 


Na opačnej strane je hubka, ktorú ja nepoužívam, môžete ju využiť na rozmazanie tieňa. 
S tieňmi sa pracuje skvelo, rýchlo a jednoducho. Môžete ich použiť na celé viečko alebo len na časť. 
Ja som smaragdovo tyrkysový odtieň využila v jednom líčení a bola som nadmieru spokojná, kvoli krásnej pigmentácii a odleskom. 


Páči sa vám nová kolekcia Wonder Woman alebo vás zaujalo len niečo? 

Prajem krásny večer 
Tatiana 




Za zaslanie produktov ďakujem Revlon.sk 










Komentáre