Sportique - sila prírody a bambuckého masla


Vitajte 

Pomaly k nám zavítala jeseň a s ňou aj špecifické problémy s pleťou. K takémuto počasiu sa nehodia len hrubé svetre a šály, ale aj kvalitné krémy, ktoré dokonale ochránia Vašu pokožku.
Opäť som dostala možnosť otestovať pre mňa niečo nové, neznáme.
Vyskúšala som prírodné produkty od firmy Sportique a presvedčila sa, že príroda je náš najlepší priateľ a firma nám ponúka vysoko kvalitné a účinné produkty.

Firma SPORTIQUE nenásilne podporuje zdravý životný štýl a zastrešuje vývoj a výrobu všetkých produktov (Sportique aj Deoguard).
Produkty sú vyrábané z čisto prírodných látok, v podobe bylín, rastlinných olejov a tukov bez ropných a syntetických surovín.
Produkty nie sú testované na zvieratách a nenájdete v nich žiadne živočíšne tuky. Nepoužívajú látky, ktoré predstavujú zdravotné riziko, nenájdete v produktoch SLES, konzervanty ani stabilizátory. Taktiež sa vyhýbajú parabénom a petrochemickým látkam.
Vôňa produktov je získaná z prírody a to vďaka bylinkám, voskom a kombináciou esenciálnych olejov.

Produktové rady na stránke sú rozdelené do troch oblastí a to športovú, wellness a produkty z rady Deo, ktorú vám predstavím v ďalšom článku.
Dnes by som Vám chcela predstaviť radu Wellness, v ktorej nájdete niekoľko produktov od bambuckého masla, krémov na ruky až šampóny na telo a vlasy.

100% BAMBUCKÉ MASLO
 S VÔŇOU MEDU

Maslo patrí do rady wellness a nájdete ho v šiestich prevedeniach na stránke tu
Doposiaľ som nemala v rukách čisté bambucké maslo KARITE, ktoré má prekvapilo najmä jeho hutnou pevnou konzistenciou. Je to však známka jeho kvality. Keď si ho naberiete do dlane teplom Vášho tela sa rozpustí a môžete ho použiť. Bambucke maslo má veľký podiel vitamínov, obsahuje prírodné liečivé vosky, vzácne rastlinné steroly, karitény, kyselinu škoricovú a nenasýtené mastné kyseliny. Jeho zloženie je dokonca vysoko podobné ochrannému filmu ľudskej pokožky, podporuje tvorbu kolagénu a zabezpečí pleti dostatočnú hydratáciu. 


 Dokonalá medová vôňa prevonia nie len Vašu pokožku, ale aj celú miestnosť, kde maslo používate. Poviem Vám na tejto vôni som doslova závislá. Tak nádhernú vôňu som dlho necítila a som vďačná firme Sportique, že som dostala do rúk niečo tak úžasné. Dizajn masla je zaujímavý a lákavý v plechovičke, je však také akurát do ruky a zmestí sa Vám do každej kabelky.


 Maslo má 75ml, ale vydrží Vám dlho keďže stačí málo a využijete ho na veľkú plochu.
Maslo má široké využite. Môžete ho využiť na urýchlenie hojenia rán a odrenín, má protizápalové vlastnosti a zmierňuje reumatické bolesti. Po rozpustení sa do pokožky rýchlo vstrebe, nezanecháva ju nepríjemne mastnú, práve naopak je vláčna, hydratovaná, prevoňaná, na dotyk jemná.


 Bambucké maslo sa postará aj o rastúce bruško budúcich mamičiek, pričom preniká hlboko do pokožky a tak zvyšuje jej elasticitu a pomáha predísť vzniku strii.
Ja maslo používam každý deň a natieram s ním nie len rastúce bruško, ale aj telo, suché miesta a tvár. Na brušku nemám nové viditeľné strie a staré nie sú červené a podráždené takže účinok je pozitívny.


Zloženie, hydratačné, upokojujúce a regeneračné účinky masla ma presvedčili o tom, že je vhodné aj pre jemnú detskú pokožku. Používam ho aj pri dcérke, každý večer na premastenie pokožky po kúpeli, ale aj pred prechádzkou na tvár, pery a ruky.
Za mňa je to úžasný multifunkčne využiteľný krém, ktorý si u nás získal čestné miesto a vrelo Vám ho odporúčam.

Krém na ruky s 25% obsahom bambuckého masla pomaranč


 Nepríjemný pocit pnutia, popukaná a suchá pokožka rúk, ktorá nevyzerá veľmi pekne. Myslím, že každá z nás sa snaží aby jej ruky, pokožka rúk a nechty vyzerali dobre. Každá z nás v tomto období zásobuje kabelku krémom, vďaka ktorému zostanú jej ruky krásne, svieže a hydatované.

Ja mám však pre vás tip na jeden, ktorý zatiaľ nemá konkurenciu a to som už vyskúšala mnoho mnoho krémov a produktov.


 V kréme na ruky je bambucke maslo zastúpené pomerom 25 % a spolu s rastlinnými olejmi a výťažkami sa postará o namáhané ruky.
Keďže bambucke maslo má schopnosť rýchlo preniknúť hornou vrstvou pokožky do hĺbky po nanesení ostávajú Vaše ruky jemné, hydratované, prevoňané bez mastného filmu. Pokožke poskytuje ochrannú vrstvu a zabezpečí ochranu pred baktériami. Urýchľuje regeneráciu kože, hojenie a upokojuje ekzematickú, citlivú a popraskané pokožku. Nájdete v ňom aj výťažky z bylín ako rozmarín, arnika a žihľava, ktoré majú antimikrobiálne účinky.



Krém má hustejšiu našľahanú konzistenciu, ale jednoducho a ľahko sa rozotiera a aj naberá z obalu. Ľahkými krúživými pohybmi sa vsiakne do pokožky a behom chvíle sú ruky jemné, hydratované a vláčne s príjemným pocitom.
Môžete si na stránke sportique.sk zvoliť z 8 variant vôní a verím, že si nájdete aj vy ten pravý.

Ak by som mala celkovo zhodnotiť kvalitu krémov dostanú odo mňa jednotku. Za mňa najlepšie prírodné krémy, ktoré som doposiaľ testovala. Teší ma nie len ich pozitívny účinok na moju pokožku, ale aj všestranné využitie a využitie na citlivú a detskú pokožku.
Plusom je čisté prírodné zloženie, bez chemikálií, vysoká kvalita, široký výber produktov a vôní , prijateľná cena a zaujímavé obaly.

Tak čo už ste si vybrali ten svoj? Pretože my máme v tom jasno.
Ak máte chuť vyskúšať produkty na stránke SPORTIQUE máte po zadaní kódu tatiana15 15% zľavu.


Budem rada ak mi napíšete či Vás produkty oslovili.

Ďakujeme firme SPORTIQUE za zaslanie produktov.

Prajeme pekný deň
Tatiana a Alžbetka ❤️

Komentáre

  1. Od Sportique jsem kdysi zkoušela okurkové tonikum a bylo skvělé, produkty s obsahem bambuckého másla vyhledávám , skvěle hydratují a dodají výživu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to súhlasím bambucke maslo je dokonale a lepšie som nemala 👍tak to ďakujem za tip 👍

      Odstrániť

Zverejnenie komentára