Farmasi....balíček plný kozmetiky


Pekný deň ,

už nejakú dobu mám doma produkty od Farmasi o ktorých by som vám chcela napísať. Značka je u nás už dlhšie a myslím, že už je známa medzi mnohými ženami. Ide o katalógový predaj kozmetiky, parfumov a produktov do domácnosti. Niekto takýto predaj odsudzuje niekto práve vyhľadáva.

Z mojej skúsenosti netreba hneď všetko zatratiť a občas aj niečo skúsiť. Ja mám doma niekoľko produktov práve z takéhoto katalógového predaja a som mnohonásobne spokojnejšia ako s kúpou v drogérii. Ja vás tu dnes samozrejme nebudem tlačiť do žiadnej kúpy, dnes mám pre vás pár tipov na dobrú dekoratívnu kozmetiku za skvelú cenu.

ROZJASŇÚJUCI MAKEUP A SÉRUM 2V1

Preferujem kvapátkové make-upy, pracuje sa mi s nimi dobre, vždy viem koľko si mám dať na pleť aj keď nie je vhodné aby ste sa pri dávkovaní dotýkali pleti, aby ste si do celého make-upu nezaniesli baktérie.


Serum foundation som chcela vyskúšať keďže mám aj zmatňujúcu verziu tohto makeupu a to VFX Pro Camera ready a ten je úplne TOP.
Tieto make-upy sú na vysokej úrovni a teda VYROVNAJÚ sa kvalitou aj drahším, aj keď cenovo sú priateľnejšie. Perfektne sedia a dopĺňajú sa s bázami z rovnakej rady o ktorých som vám písala už tu.


Make-up mám v najbledšom odtieni warm beige a ak sa vám bude dať a budete ho chcieť vyskúšať určite by bolo fajn mať nejaké testery.
Make-up neoxiduje, na pleti je veľmi príjemný a ľahký. Po zapracovaní s hubkou ma krásny zamatový finiš a pleť vyzerá pekne sviežo aj keď pre úplne suchú pleť ho neodporúčam. Samozrejme make-up používajte len s podkladovou bázou. S tou hydratačnou vyzerá naozaj skvelo. Na pleti nezalieza do vrások a ani ich nezvýrazňuje. Je redší ako ten zmatňujúci, no napriek tomu je krytie veľmi slušne, stredné až vysoké podľa vrstvenia. Ja som na Instagrame robila aj video, kde vidno jeho kryciu schopnosť. Pridávam vám aj link


Make-up nájdete v šiestich odtieňoch pričom prvý ma krásny neutrálny podtón. Cena make-upu je 10€. Nájdete ho na oficiálnej stránke
Odporúčam ho ženám s normálnou a zmiešanou pleťou, ale sadne aj ten mastnej. Očakávala som, že bude mať rozjasňújuci finiš čo má trošku sklamalo. 

BRONZOVÝ PÚDER SUN KISS

Tak toto áno, áno a ešte raz áno. Bronzre sa stali neoddeliteľnou súčasťou môjho make-upu. Niekedy nepoužívam ani kontúrovacie púdre, pretože bronzer splní ich funkciu.
Rovnako je to aj s týmto sun kiss.


Krásne pigmentovaný bronzer s úžasnou kokosovou vôňou, nefľakatí, nepráši, veľmi dobre sa s ním pracuje je jemnulinko namletý a dá sa skvelo vrstviť a tak pigmentáciu prispôsobíte svojím preferenciám. Prácu s ním zvládne aj začiatočníčka v líčení.
Farba je taká teplejšia, škoricová, ale sekne aj studenším typom keďže v lete je pokožka opálenejšia a vyzerá to inak ako v zime. Púder je matný s jemnulinkými odleskami. Skôr to pôsobí, ale tak prirodzene.


Púder je obrovský. Ja ani neviem akým zázrakom ho s potrebujem. Má až 21g a tá panvička je veľká ako moja dlaň. Skutočne obrovský bronzer za skvelú cenu, len 7€.
Ak chcete dodať svojej tvári krásny dotyk slnečných lúčov a dokonalú vôňu určite ho vyskúšajte, stojí za to.

METALICKÁ OČNÁ LINKA

Obyčajne denné líčenie môžete vyšperkovať a obzvlášťniť farebnými metalickými linkami. Nemusíte sa báť farieb vyzerá to skutočne skvelo. Ja mám túto metalickú výraznú zeleno-modrú v odtieni Turquoise. Je to krásna farba s krásnymi odleskami a na oku vyzerá skvelo.


Na fotkách nižšie vám pridávam aj líčenie. S linkou sa pracuje skvelo, má tenký štetček takže sa vám budú dať robiť aj precízne a tenké linky. Samozrejme môžete s metalickými linkami obzvláštnit aj nude líčenia. Nájdete ich v piatich metalických a piatich glitrových prevedeniach v katalógu tu

Ja mám doma aj tie metalické a teda musím napísať, že som s linkami spokojná. Používam ich veľmi rada. 


PIGMENTS

Nechápem prečo, ale tieto pigmenty už v katalógu nenájdete a ja som si teda vybrala len tento jeden och veľká škoda. Ani neviem koľko dostupných odtieňov bolo, ale zdá sa mi, že asi šesť.


Pigmenty sa používajú ak chcete niečo zvýrazniť, dodať tomu šmrnc, štipku extravagantnosti, odviazať sa, či niečím zvýrazniť líčenie. Ja som práve tento pigment používala do vnútorného kútika pri líčení na fotke vyššie. A vyzeralo to skvelo! Mnoho make-up artistitiek využíva pigmenty aj pri líčení neviest, na pohyblivé viečko aby im krásne zvýraznili a otvorili oko. 


Pigment je v krásnom bledom odtieni avšak po nanesení na nejaký tieň alebo len tak samostatne na viečko, prstom, má nádherné fialovo-modré odlesky. Je to proste lesk ako blesk. Spôsobí to wau efekt. Pigment má celkom fajn obal, sype sa cez také malé dierky, aj keď mne sa už niekoľkokrat stalo, že som si vysypala viac ako som chcela. Mám odtieň cosmic a teda je to skutočne škoda, že už v ponuke nie sú určite by som si esre nejaký vzala. 


MADAME PARFUME PRE ŽENY

Tentokrát som pri výbere siahla aj po parfumovanej vode. Je veľmi ťažké vybrať si správnu vôňu, vôňu, ktorá vám bude sedieť a ktorá vám bude vyhovovať.
Vôňa MADAME je zložená :

  • Vrch vône : mandarínka, citrón, malina a kvety pomarančovníka 
  • Srdce vône : jazmín, ylang-ylang, pižmo 
  • Základ vône : pižmo, jantár a pačuli

Na môj vkus je to výraznejšia vôňa, v ktorej cítim najmä citrusy a neviem prečo ale aj koreniny a toto mi dosť nesedí. Po chvíli ako pôsobí sa mení na príjemne sladkú jazmínovú vôňu.
Práve tento typ vôní mi skôr sedí k starším dámam.
Výdrž vône je fajn, z oblečenia zmizne až po oprati takže za mňa super. 


Na dnes by toho asi bolo dosť. Verím, že som vás niečím zaujala a dala pár tipov, čo sa oplatí vyskúšať. 
Za poskytnutie produktov ďakujem spoločnosti Farmasi. 

Prajem krásny deň. 

Tatiana 

Komentáre

Zverejnenie komentára