Revlon zažiar a buď zvodná


Pred mesiacom nám Revlon predstavil opäť pár noviniek. Tentokrát sa jedná o dva produkty a to lícenku a rozjasňovač.
Oba produkty sú tentokrát v tekutej forme a ja sa teším, že si konečne doplním kufrík o takéto produkty.
Na začiatku by som vytkla jedinú vec a tou je, že produkty mohli byť aj s pipetkou, bolo by to nie len hygienickejšie ale lepšie by sa tým pracovalo a nanášalo. Nie je to však negatívum, ktoré by zmenilo môj pozitívny názor na produkty.

Tekuté produkty môžu byť výraznejšie, intenzívnejšie a preto treba s nimi pracovať s ľahkou rukou.


Produkty vás však nezaujmú len ich skvelými vlastnosťami, ale aj celkom veľkými aplikátormi. Pri oboch je to taká akoby penová mištička takže v strede je mierna priehlbina. Pracuje sa s tým fajn aj keď vyššie som napísala, že je to jediné mínus, ktoré na produkte vidím.

CHEEK FLUSHING TINT LÍCENKA


Poviem vám pravdu, že ja nie som veľký fanúšik líceniek ale teda občas do nich stiahnem. Ako som však vyskúšala tieto ľahučké lícenky od Revlon zamilovala som si ich.
Lícenky nájdete v dvoch odtieňoch, sú dosť tekuté, majú ľahunkú konzistenciu a sú primerane pigmentované, aj keď takto na ruke vyzerajú výrazne.
Pracuje sa s nimi perfektne a veľmi jednoducho sa na pleti roztierajú a zapracovávajú do make-upu. Môžete ich použiť už aj do zapúdrovaného make-upu, vôbec mi make-up nerozbili ani nepoposúvali. Ak vám, ale ujde ruka, dá sa jednoducho prepúdrovať alebo trošku zapracovať hubkou a upravíte tak ich intenzitu.

(hore červenkastý odtieň POSEY a dole neónovejší FLASHY ) 

Lícenky nájdete v dvoch odtieňoch nájdete ich v predajniach fann momentálne za akciovú cenu 8€.
Možno si kladiete otázku môžem lícenky použiť aj ja?
Samozrejme, vôbec sa nemusíte báť, že by ste ich nevedeli použiť alebo zapracovať. S ich aplikátorom sa pracuje dobre, ale trošku si ho pred použitím obtrite. Veľký dôraz však treba klásť na odtieň. Ak ste bledší typ, blondínka s modrými očami pracujte opatrne a použite lícenku v odtieni Flashy. Žiadna z vás nechce vyzerať ako Marfuška z Mrázika. Ak ste však tmavšia brunetka siahnite po lícenke v odtieni POSEY.
Je už na vás či na rozmazanie použijete prsty alebo štetce. Určite však lícenky neroztierajte, ale akoby vklepkávajte a tak ich rozpracujete do stratena.


Vďaka lícenkám budete mať v tvári jemne červenkastý avšak sexi zdravo vyzerajúci rumenec. 
Za mňa je toto must have produkt, ktorý sa Revlon veľmi podaril. 

ENDLESS GLOW ROZJASŇOVAČ

Ako každá make-up maniačka aj ja mám miernu závislosť a slabosť na rozjasňovače. Rada skúšam nové a hľadám pre seba tie správne. Áno píšem hľadám pretože rôzne farebné odlesky nesedia každému typu a podtónu pleti. 


Rozjasňovače dodajú vašim líčeniam niečo extra. Napovie to ľuďom, že sa zaujímate o  kozmetiku, že viete v nej chodiť a vyznáte sa. Treba však občas myslieť na príslovie: "Menej je niekedy viac." pri takto pigmentovaných rozjasňovačoch to platí sto násobne. I napriek ľahkej krémovej konzistencii môžete urobiť krok vedľa.
Ak chcete pleť len jemne prejasniť použite rozjasňovač radšej pod make-up.
Rozjasňovače Endless glow nepotrebujú ani vrstviť. Sú skutočne skvelé, výrazné a treba mať pri nich ľahučkú ruku. Opäť ako aj pri lícenkách je na vás či ich rozpracujete prstami alebo štetcom.

(bližšie k zápästiu odtieň CITRINE a pod ním odtieň TOPAZ) 

Oba odtiene sú skutočne nádherné. Odtieň Citrine je bledší vhodný skôr pre bleduľky, má krásne odlesky a na pleti pôsobí skôr do broskyňovo-zlata. Odtieň Topaz je vhodnejší pre tmavší typ pleti alebo už opalenú pokožku. Tu sa s aplikáciou báť nemusíte. Chcela by som len podotknúť, že rozjasňovač vie urobiť aj neplechu. Ak máte v oblasti lícnych kostí nejaké nedokonalosti vyhnite sa mu. Zvýrazní všetko to, čo by ste inak skrývali. 


V tomto líčení som použila rozjasňovač v odtieni Citrine a teda nešetrila som čo je aj vidno. Sú úžasné a vrelo vám ich odporúčam. Taktiež ako aj lícenky sú momentálne na stránkach fann.sk v akciovej cene.


V tomto líčení som rozjasňovač Topaz využila ako tieň. Rozjasňovala som celú tvár takže toto bolo také jednoduché nahé orejasnené líčenie.

Napíšte mi či vás novinky zaujali. A co teda vy a lícenky či rozjasňovače. Áno alebo nie?

Peknú sobotu

Tatiana

Komentáre