Januárový Arome balíček



Ahojte,

aj keď už je február prinášam vám recenziu na niekoľko produktov, ktoré som dostala z portálu arome.cz ktorý ma oslovil na spoluprácu. Poviem Vám bolo to pre mňa veľké prekvapenie, ale moc som sa tomu potešila a tak vám budem teraz každý mesiac prinášť recenzie na balíček, ktorý dostanem od dievčat z Arome.
Ak by vás zaujímalo na stránke nájdete veľké množstvo recenzií a to nielen na kozmetiku ale aj parfémy.
Januárový balíček bol plný perfektných produktov a ja som si testovanie užila naplno, tak a teraz poďme na to.

PRETTY ANIMALZ FLAMINGO MASK

Hydratačná textilná maska s motívom plameniaka obohatená o aloe vera a citrusy bola pre mňa miernym sklamaním.


Tým, že je hrubšia na miestach kde je potlačená sa mi dosť odliepala z tváre a stále som ju musela upravovať a to najmä v oblasti brady a nosa. I napriek tomu, že je dostatočne mokrá a dosť séra ešte ostane aj v obale. Masku som si dávala na 20 minút a počas nich som nemala žiadny nepríjemný pocit na tvári. Avšak po odstránení masky som mala celú tvár červenú najmä čelo, ktoré má potom začalo aj dosť štípať. Maska pleť i napriek tomu perfektne zhydratovala, krásne voňala a nemala som pocit napnutia. Začervenanie zrejme spôsobil nejaký extrakt v maske a tak som si musela potom zvyšok séra z tváre umyť.


Masku nájdete na stránkach profiskin.sk za 4,99€ a môžete si vyberať medzi množstvom masiek značky masqueBAR.

ARTDECO GENTLE JOJOBA SCRUB

Skin Yoga je moderný starajúca rad ARTDECO, vytvorená zo spojenia medzi mimoriadnym myslením a modernou vedou. Moderné zloženie receptúr ďalekého východu a efektívne účinné látky vytvára veľmi výnimočnú starostlivosť. Celá rada je obohatená o výťažky z ázijských rastlín a jej produkty voňajú exotický s jedinečne. 



Nová rada SKIN YOGA sa zameriava na čistenie a starostlivosť o pleť.
Peeling má jemnú kremovitú textúru s drobnými čiastočkami s jojobovým voskom, ktorý jemne odstraňuje nečistoty z pleti.
Čiastočky sú drobné takže je peeling vhodný aj pre citlivú pleť, avšak výrobca udáva, že je vhodný pre všetky typy pleti s čím ja súhlasím.


Peeling má celkom výraznú vôňu, po kvetinách, ktorá mi trošku prekáža, ale nie je to nič hrozné. Nanášajte si ho na vlhkú tvár a jemne krúživými pohybmi vyčistite. Keď som si pleť oplachovala mala som pocit akoby scrub na pleti vytvoril hydrofóbny film a úplne odpudzoval vodu. Pleť ostala jemná, bez začervenania, vyčistená, na dotyk príjemná, nemala som vôbec pocit ťahania a nemusela som si tvár dodatočne nakrémovať. Pri dotyku mám stále pocit nakrémovanej hydratovanej pleti a myslím, že za to môže ten jojobový olej.
Balenie má 50ml a cena peelingu je 19€. Na stránke elnino.sk som ho našla za 12€ a aj ďalšie produkty z tejto rady.


Ďalšie produkty, ktoré vám predstavím, sú na samoopaľovanie a čistenie pleti od značky Comodynes. Doteraz mi bola značka neznáma, ale jej produkty ma príjemne prekvapili. Firma Comodynes je známa svojimi obrúskami na odličovanie, s ktorými vstúpili na trh ako prvý. V ich portfóliu nájdete masky, samoopaľovacie produkty, obrúsky na čistenie pleti.



COMODYNES SELF TANNING

Obrúsok je celkom veľký a dosť mokrý takže s ním ponatierate veľkú časť tela. Ja som ich najprv skúsila na nohu, ale sú vhodné na telo aj tvár a pre všetky typy pleti. Prekvapila ma príjemná vôňa (ostala prevoňaná aj pokožka) a rýchla aplikácia.



Po hodine už bolo na pokožke jemné opálenie, skutočne po troch hodinách bola pokožka opálená, nemala som žiadne fľaky, opálenie nie je hnedé, ale také jemné oranžovo zlatisté, veľmi pekne vidno rozdiel, ale stále to pôsobí prirodzene a zjednotene.
Pokožka po aplikácií neostala suchá ani napnutá (pred aplikáciou som sa nekrémovala) a teda ja som z obrúskov nadšená. Ak potrebujete rýchle opálenie, idete na nejakú akciu toto je vhodný produkt, alebo niekde cestujete je to malé a zmestí sa to do každej kabelky.
Viem, že je pri tom dosť veľký odpad, ale zase to nebudete používať každý deň. V balení nájdete 8 balíčkov a cena 10€ je úplne skvelá.


SELF TANNING SAMOOPAĽOVACIA RUKAVICA

Jedna skvelá vec, ktorá vám zaručí dokonale opálenie. Opaľovacia rukavica.


V balíčku nájdete celkom veľkú rukavicu, ktorá je dostatočne napustená sérom na samoopaľovanie. Opäť je produkt krásne voňavý a musím napísať, že sa mi s rukavicou pracovalo skvelo. Rukavica je z príjemného materiálu, pokožku tela nedráždi ani neškriabe takže sa nemusíte báť ak máte citlivú pokožku.
Odporúčam vám veľmi s rukavicu netlačiť a pracovať rýchlo, aby ste na jedno miesto nedali viac séra ako na druhé. Myslím, že môžem napísať že to je veľkou nevýhodou pretože ak nerozotriete sérum rukavicou rovnomerne, vytvoria sa vám fľaky. Ak máte suchú pokožku myslíte skôr na hydratáciu a potom siahnite po rukavici. Dbajte na dostatočne vysušenie aby ste si neurobili fľaky na oblečení.

(fotené na dennom svetle po 4 hodinách od aplikácie)

Ja musím povedať, že som fľaky nemala a teda podarilo sa mi nazrieť veľkú časť tela, ruky nohy, a aj trup kde už som však cítila, že je rukavica suchšia. Pokožka bola po vystúpení opálenia krásna zlatistá, príjemná na dotyk vôbec nepôsobila sucho.
Za mňa veľké ÁNO, ak potrebujete niekde vyzerať dobre alebo máte šaty ktoré odhaľujú väčšiu časť tela a nechcete byť ako vápenka.


OBRÚSKY EASY PEELING


Firma Comodynes ponúka exfoliačné obrúsky na tvár, ktoré Vašu pleť vyčistia dokonale do hĺbky. Dôkladne ju zbavia všetkých nečistôt a pri pravidelnom používaní sú aj viditeľné póry stiahnuté a menšie. Obrúsok je príjemne vlhký a na jednej strane dosť drsný. Tou stranou si pleť vyčistite, ale veľmi netlačte skutočne stačí jemne. Pokožka tváre je veľmi rýchlo vyčistená a prekrvená ja jemne pritláčam len v oblasti nosa a brady. Druhá strana je jemnejšia a tou už vyčistenú pleť jemne zotriem a upokojím. 


Pleť je na pohľad čistá, zdravo vyzerajúca, zregenerovaná a príjemne voňavá. Určite obrúsky neodporúčam pre citlivú pleť!! U nás doma ním podľahol aj môj muž a to je už čo povedať. Chválil najmä to, že nemusí stať v kúpeľni nad umývadlom a potom ešte tvár umývať. Jednoduché, rýchle a precízne vyčistenie pleti to si praje každý. Obrúsky sú skvelé aj na cestovanie, malé balenie, ktoré sa zmestí kdekoľvek.

Obrúsky odporúčam všetkými desiatimi. V balení nájdete 8 obrúskov za cenu 10€ čo je skutočne skvelá cena.

Zaujala Vás nejaká novinka či produkt z januárového Arome balíčku?
Ak áno budem rada keď mi napíšete.

Prajem pekný večer

Tatiana

Komentáre

  1. Mňa teda zaujalo, ako si zareagovala po tej maske. Vždy je super čítať viac rôznych recenzií. Palec nahore :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je to skutočne zaujímavé čo sa stalo ale nebolo to naozaj pre mňa a to nemá vám vôbec problém

      Odstrániť

Zverejnenie komentára