Novinky Revlon SoFierce


Ahojte,

po dlhej dobe sa Vám konečne ozývam a píšem na blog. Koniec a začiatok roka bol pre mňa dosť náročný, ale ak ma sledujete viete, že sa mi narodil synček takže na prvom mieste bol on a samozrejme museli sme si nájsť nejaký režim, aby som ja mohla začať fungovať tu.
A tak sa nám to podarilo a ja som si našla čas napísať Vám recenzie, ktorými vás budem teraz zaplavovať. Verím, že sa tešíte 😀

Dnes by som Vám rada predstavila novinky značky Revlon So Fierce, ktoré som dostala ešte minulý rok. Na mojom Instagrame ste už mohli vidieť špirálu, ale ceruzky som vám ešte nepredstavila tak poďme na ne.

Vinylové ceruzky na oči So Fierce

Dokonalá linka, ktorá vydrží celý deň bez toho aby sa rozmazala, drolila, či bez toho aby sa Vám odtlačila na viečko alebo vám počas dňa vybledla.
Konečne Vám môžem takú predstaviť!

Vinylové ceruzky sú krémové, na oku komfortné, vodeodolné s gélovou textúrou akurát mäkké, nelámu sa.
Práca s nimi je rýchla, jednoduchá a zaručí vám dokonalé líčenie. S linkami sa pracuje jednoducho ako s ceruzkou no ich výsledok na oku je ako po tekutej linke. Musím uznať, že dosť rýchlo zasychajú, takže ak chcete rozmazanú linku, či dokonalý tenký chvostík, musíte pracovať rýchlo.
Na oku skutočne držia veľmi dobre a ja mám vždy problém ju odlíčiť, takže poväčšine mám linky aj na druhý deň.


Vysoko pigmentované linky sú u nás dostupné v štyroch odtieňoch a to black, brown, charcoal a violet. Na zahraničných stránkach som ešte videla výraznú modrú a to je škoda, že tá u nás nie je a ešte krásnu bordovu. Avšak tieto sú perfektne použiteľné na každý deň.

(z ľava do prava odtiene black, violet, brown a charcoal) 

Linky su využiteľné aj do vnútorného oka a presne tak ich používam asi najčastejšie. Sú skutočne skvelé a som nesmierne rada, že ich mám. Jediná nevýhoda je však ich cena keďže na eshope Fann parfumérie tu ale aj v kamennej predajni ich nájdete jednu za 10€ čo skutočne za jednu ceruzku dosť. 

Revlon So Fierce maskara

Predĺžené riasy a objem. Presne to sľubuje nová maskara od Revlon a nie len sľubuje ona to aj splní


Riasenka So Fierce má silikónovú kefku, ktorá má zúženú špičku, rôzne dlhé štetinky, je skvelo ohybná a akurát dlhá, takže sa s ňou pracuje skutočne perfektne. 

Poradí si aj s najmenšími riasami. 
Kefka naberá primerané množstvo maskary a riasy pekne výtočí, rozdelí a predĺži od korienkov až po končeky.
Riasy nebudú zlepené, nerozmazáva sa a nedrolí pod oči. Vydrží celý deň bez pohnutia s dokonalo predĺženými a zvýraznenými riasami. Zloženie je obohatené o mix parafínov a voskov, ktoré vytvárajú na riasach lesk, vyživujú a posilňujú ich. 


Myslím, že na fotke vidno, že naozaj účel splnila. Cena riasenka je 10€ a aj keď je cena vyššia jej zloženie a aj výsledok je skvelý. 

Tak čo dali by ste sa zlákať na ceruzky alebo riasenku? 
Ak áno napíšte mi. 

Pekný večer 

Tatiana



Komentáre