Svieža s prírodnou značkou DEOGUARD


 Vitajte!

Dnes sa opäť vrátim k prírodnej kozmetike, ktorú som vám spomenula pár dní dozadu.

Ak ste si všimli tak na dezodorantoch, ktoré Vám dnes chcem predstaviť nie je písané SPORTIQUE ale DEOGUARD. Je to len z dôvodu, že výrobu zastrešuje firma Sportique, ale tá si produkty rozdelila do troch už spomínaných rád a to športovú, wellness a deo, ktorá dostala názov DEOGUARD.
To len na začiatok krátke vysvetlenie aby ste sa vedeli v produktoch zorientovať.
V tejto rade nájdete len prírodné tuhé deodoranty alebo deodoranty v spreji.


 Som rada, že som mohla vyskúšať produkty aj z rady DEOGUARD a tak si konečne spraviť mienku o prírodných deodorantoch keďže som nemala s nimi žiadnu skúsenosť. Tuhé deodoranty a deodoranty v spreji nájdete v rôznych voňavých variáciách a myslím, že si určite vyberie každá z vás.
Všetky nájdete na stránke tu a opäť môžete využiť zľavu 15% s kódom tatiana15. 

DEOGUARD TUHÝ DEODORANT DIVÁ RUŽA

Každý produkt, ktorý som skúšala som si vyberala inej vône. Spočiatku som si nevedela vybrať vôňu deodorantov, ale nakoniec sa mi to podarilo (som hrozne nerozhodná).

Deostick je vhodný pre ľudí s citlivou a podráždenou pokožkou. V jeho zložení nenájdete žiadne hliníkové zložky, ktoré spôsobujú mnoho problémov, neobsahuje parabény, silikóny ani palmový olej.


 V zložení nájdete horčík, ktorý je minerál nevyhnutný pre normálne fungovanie nášho tela. Ako jeden z mála minerálov sa dokáže vstrebávať do tela cez pokožku a tak napomáha aj lepšiemu vstrebaniu deodorantu a jednoducho si ho doplníte aj do tela.
Divá ruža spolu s bylinnými extraktami, rastlinným maslom a olejmi zabraňuje rastu baktérií.


 Deodorant sa používa ľahko, spočiatku sa mi prvá vrstva naniesla ťažšie (pozor na chlpy v podpazuší :) ) potom už deodorant zmäkol a ide to jednoducho. Na oblečení nezanecháva fľaky a zabráni nežiaducemu poteniu pričom počas celého dňa nemáte pocit si podpazušie pretierať. Deo divá ruža má jemnejšiu vôňu, ale cítite ju a nepôsobí vtieravo, skôr máte pocit sviežosti.

DEOGUARD PRÍRODNÝ DEODORANT V SPREJI S VÔŇOU JAZMÍN A IBIŠTEK

Prírodný deodorant v spreji má dlhodobejší účinok ako ten v tyčinke. Zvolila som vôňu jasmín a ibištek. Deodorant má dosť silnú vôňu, cítim aj jemne alkohol.
I napriek tomu zabráni nežiaducemu poteniu počas dňa, rýchlo sa vstrebáva do oblasti podpazušia a nezanecháva ju lepkavú ani mokrú bez podráždenia ci štípania. Na oblečení nenájdete žiadne fľaky. Vôňa postupne vyprchá ale pocit sviežosti ostáva pričom zápach z potu deodorant pohltí.


Sprej aplikujete vďaka dávkovaču jednoducho a výhodou je že v ňom nenajdete hnacie plyny. Má 100 ml a podľa mňa vydrží pomerne dlhšie ako normálne deodoranty pretože stačí naozaj jedno streknutie.

Celkovo som s deodorantami spokojná. Veľkým plus je ich prírodné zloženie bez nežiaducich látok a hliníka. Nie sú testované na zvieratách a sú vhodné aj pre vegánov.
Celkový dizajn produktov je veľmi pekný, zaujímavý a nie príliš prečačkaný.

Skúšali ste už nejaký prírodný deodorant? Zaujali vás tieto?

Pekný večer Tatiana

Komentáre