Novinky od Mary Kay


Ahojte!

Mám tu pre Vás pár noviniek značky MaryKay.
Pred Vianocami prišli na trh s novinkami na obočie a mne ich pár poslali aby som ich otestovala a predstavila Vám ich.

Obočie bolo pre mňa veľkým kameňom úrazu a vždy som mala veľký problém či už vykresliť ho, použiť správny produkt alebo farbu. Našla som však šikovnú vizážistku (Maťka @beauty_by_marka na Instagrame), ktorá mi veľmi, ale veľmi pomohla so správnym tvarom, vykreslením a aj farbou a všetko sme to zvládli cez fotky a správy na Instagrame.

Teraz by som Vám však veľmi rada predstavila pár produktov nie len na obočie. Určite niekedy napíšem článok, ktorý budem venovať len obočiu a jeho úprave no teraz o týchto zázrakoch.

Pri úprave obočia každá žena zvolí to, čo jej najviac vyhovuje. Je mnoho produktov od tieňov, fixiek, ceruziek až pomády a dlhotrvajúce gély. Ja rada využívam pomádu a to nie len na seba ale aj pri líčení druhých. Tu mám ale pre Vás toto.....

Gél na obočie

Či už chcete obočie tvarovať, usmerniť, zahustiť, vyplniť alebo potrebujete všetko dohromady, gél na obočie s obsahom vláken je univerzálnym riešením pre celkovo upravenejšie obočie, vďaka ktorému sa budete cítiť krásna.


Gél má odolné zloženie, ktoré nie len vydrží dlho ale aj chĺpky zafixuje a obočie s ním bude vyzerať krásne a prirodzené.
Po tomto gély môžete siahnuť či už máte obočie riedke, tenké alebo nevýrazné.
Môžete si vybrať zo 4 odtieňov hnedej.

S drobnou kefkou sa pracuje veľmi dobre, rýchlo a precízne. Gél na obočie obsahuje čiastočky mikroskopických vlákeniek, ktoré obalia chĺpky obočia, a tým ich zahustia. 


Dostala som dva odtiene gélov na obočie...jeden je Brunett a druhý Dark Brown.
Skúšala som vykresliť si s ním obočie a naozaj vyzeralo veľmi pekne a prirodzene avšak farebné mi vôbec gély nesadli, pretože sú na mňa veľmi teplé. V ten deň som však nešla nikam a musím povedať, že výdrž gélu je fakt super.

(Odtiene zdola brunet a hore dark brown)

Musím zhodnotiť, že pri správnom odtieni by som gél využívala denne, najmä na rýchlu dennú a prirodzenú úpravu. Veľmi sa mi páči aj kefka, výdrž a konzistencia. Naozaj sa mi s ním pracovalo dobre. Kúpite ho za 16€ ale myslím, že Vám vydrží naozaj dlho.

Tenká kontúrovacia ceruzka na obočie

Ďalšou úžasnou novinkou je táto ceruzka. Keď som ju rozbalila ostala som prekvapená aký má tenučký obal ale potom ako som ju otvorila pochopila som. 

Tenká kontúrovacia ceruzka na obočie vám umožní vykresliť optimálny tvar obočia s detailnou presnosťou


Ceruzka má veľmi tenký minihrot,
ktorý netreba strúhať a vďaka nemu vykreslite jemné chĺpky, optimálny tvar obočia či už chcete jemné alebo výrazné obočie. Nezáleží na tom, aké máte v tomto ohľade know-how a skúsenosti, ceruzka Vám bude písať sama a vy budete krásna a spokojná. 


Kontúrovacie ceruzky nájdete v 5 odtieňoch od svetlej hnedej až po tmavú hnedú priam čiernu. Cena ceruzky je tiež 16€, čo je popravde za ceruzku dosť vysoká cena. 

(Detail ako píšu ceruzky) 

Ja mám ceruzky v dvoch odtieňoch a to Brunette a Dark Blonde. Sú to pre mňa veľmi svetlé odtiene takže ich používať nemôžem.

Lash love maskara

V balíčku som si našla aj túto perfektnú lash love maskaru, ja používam čiernu, riasy nejak veľmi nevytočí ale je precízna a je pre mňa dôležité, že ich nezlepí a rýchlo schne. 
Dostala som ju v odtieni I ♡ plum a na crazy líčenia je ako stvorená. 


Má nádhernú fialovú metalickú farbu a aj keď nie je veľmi vhodná na bežné denné nosenie k nejakému nezvyčajnému looku by sa hodila.

At play lesklý tekutý rúž

Ak ste už čítali moje recenzie na tieto rúže At play ( recenzia na rúže At play) viete, že som s nimi bola veľmi spokojná. Nie je to niečo na bežný deň, aspoň tento odtieň, ale určite je skvelý k lookom, ktoré sú výrazne, večerné. Nemusíte sa báť, vtedy sa ten lesk stratí a vyzdvihne to eleganciu. Rúž má opäť malý aplikátor, s ktorým sa pracuje veľmi dobre a naberie primerané množstvo produktu. 


Na týchto rúžoch zbozňujem práve ten zvláštny mokrý pocit na perách a vôňu. Výdrž je taká priemerná, veľmi mastné jedlo rúž už nezvládne.

Ja som rúž zakombinovala do takéhoto výrazného looku a poviem Vám, bolo mi ľúto dať ho dole. Rúž mám v odtieni Champagne a je naozaj úžasný. Je to taká zlato bronzová veľmi pekná teplá farba.


Páči sa Vám look oživený tymto rúžom? Alebo to nie je vaša šálka kávy?

Ak máte chuť píšte mi komentáre a ja na konci týždňa niekoho vyžrebujem a pošlem mu gély na obočie a ceruzku.

Pekný večer Tatiana🖤

Komentáre

Zverejnenie komentára