Neve cosmetics Elegantissimi palette


Pekný deň,

Určite ste si všimli, že vďaka spolupráci  so stránkou absolutecosmetics.eu som svoju zbierku rozšírila o ďalšie krásne kúsky dekoratívnej kozmetiky. Jednou z nich je táto prekrásna paletka od Neve Cosmetics Elegantissimi Palette a ďalšiu Vám predstavím onedlho.

Neve Cosmetics je Talianska značka, ktorá vznikla v roku 2009 neďaleko Turína s cieľom vytvárať minerálnu kozmetiku. Neve Cosmetics vníma krásu ako čistú mágiu, ktorá zvyšuje jedinečnosť každého človeka.

Filozofia značky je založená na túžbe vytvárať efektívne, farebné a kreatívne produkty, pričom používajú jednoduché a čisté ingrediencie, ktoré nie sú testované na zvieratách.

Neve Cosmetics je pomerne mladá značka a preto som sa rozhodla vybrať si paletku práve tejto značky. Chcela som Vám ju priblížiť a ukázať, či za to stojí.

Vybrala som si Elegantissimi paletku. Nájdete ju priamo na stránke absolutecosmetics.eu za necelých 37€.


Je to nadčasová paletka, ktorá prekrásne zvýrazní Vaše oči. Paletka je dosť veľká, má elegantný ametystový obal z pevného plastu.
Celá paletka je magnetická, čiže si môžete tiene premiestňovať či už medzi sebou, alebo vložiť do inej paletky. Toto je podľa mňa veľké plus paletky.



V paletke sa nachádza 10 lisovaných tieňov neutrálnych a univerzálnych farbách. Panvičky, v ktorých sú tiene sú neskutočne veľké a tiene sú zlisované primerane, takže stačí jemne ťuknúť do tieňu.

Tiene majú zamatovú textúru a veľmi dobre sa s nimi na viečku pracuje. Sú vhodné na každú príležitosť a aj vek.
Tiene do seba veľmi dobre zapadajú a blendujú sa navzájom.
Určite si štetec pred aplikáciou na viečko treba oklepať, pretože tiene mierne prášia. Po oprášení však pigment ostáva na štetci.


Tiene majú naozaj veľmi peknú a silnú pigmentáciu. V paletke mi najviac vyrazila dych biela (coco) a čierna (black sheep) . 

 V paletke nájdete štyri tiene s leskom a ostatné sú matné.


Všetky tiene nájdete na spodnej strane paletky.
Tieň ETOILE má krásnu maslovitú farbu a vyzerá krásne aj ako highlighter.
Tieň BUTTERFLY je krásna prechodová farba vhodná aj na celé viečko.
Tieň BONBON je nádherná broskyňová farba.
Tieň PELUCHE je šedo-béžový priam duochromový.
Tieň CROISSANT je krásna perleťová farba s teplým podtónom.
Tiene sú naozaj krásne a veľmi dobre využiteľné. Ja som s paletkou vytvorila jeden výraznejší a jemnejší look.

 Výraznejší look som doplnila o fialovú glitrovú linku a nádherný fialový rúž Gerard Hydra Matte.

Gerard tekutý matný rúž Hydra Matte

Mala som možnosť vyskúšať niekoľko matných rúžov, ale túto značku som ešte nemala. 
Vybrala som si odtieň Wine Down 💜 neoslovil ma len odtieň ale aj dizajn rúžov. 
Rúž sa aplikuje veľmi jednoducho má menší aplikátor a dajú sa s ním pekne vykresliť pery. 
Zasychá celkom rýchlo a na perách má prekrásny matný efekt. Výdrž je celkom dobrá, vydrží aj jedlo aj pitie, neodtláča sa a nerozmazáva. Pery veľmi nesuší a mne teda sadol perfektne!!
Nájdete ho na stránkach absolutecosmetics.eu
Môžete si vybrať spomedzi 30tich odtieňov. 


A jemnejší look som zvolila takýto. Jemné cut crease, ktoré môžete nosiť nie len cez deň ale aj večer. Pri tomto líčenie som tieň Etoile využila ako highlighter.


Dúfam, že som Vám napísala všetko čo som chcela a aspoň trošku priblížila značku Neve.
Ak budete mať akékoľvek otázky napíšte mi.

Tatiana 🖤


Všetky produkty nájdete aj na FB stránke  AbsoluteCosmetics
či Instagrame absolutecosmeticseu

Komentáre