Nové riasy Essence


Ahojte!
Dnes by som vám chcela napísať pár riadkov o tom, ako som po prvýkrát použila umelé riasy pri líčení a zistila, aké to je s nimi a bez.


Na začiatok by som vám chcela popriať krásne sviatky 🎄 dúfam, že ste mali bohatého Ježiška 🎅🎁 a užili ste si deň naplno.

Tento krát som vám chcela ukázať, že aj opačne dymové líčenie vyzerá zaujímavo, sexi a teda ohromí to zrak ostatných. Používala som po prvý krát aj tekutú čiernu linku značky Revolution. Musím uznať linka je skvelá, pigmentácia super, dobrý štetček, podľa mňa za málo peňazí super kvalita.


Poviem vám líčenie som mala celkom šikovne, ale tie riasy?!?! Som sa teda natrápila ako začiatočníčke mi to trvalo hrozne dlho kým som si ich nalepila, upravila, prirovnala och😊 ale verím, že postupne to bude lepšie.

 Inak líčenie bez nich a s nimi je riadny rozdiel. Makeup s nimi vyzerá zaujímavejšie, dynamickejšie, je sexi, vyzívavejšie, dodá to makupu šmrnc....pre mňa to je teraz ako čerešnička na torte a veľmi sa mi to paci.


 Tieto riasy essence som kúpila v 101 Drogérii za necelé 4€ a sú super....krásna dĺžka, tvar a aj sa dobre nalepovali.....aj keď teda ja som si pripadala ako mantavá. Je pri nich aj lepidlo, ktoré má zaujímavé odlesky modrej ale po zaschnutí je priesvitné....ako inak.
Pridávam vám ešte použité produkty aby som na nič nezabudla.


Nesmiem ešte zabudnúť nevyzdvihnúť fixačný sprej od avonu MARK, ktorý používam pri každom líčení aj ako podkladovú bázu. Make-up vydrží dlho, lepšie sa nanáša, zvýrazní farby.

Teším sa na vaše komentáre, čo si myslíte o líčení.

Pekný večer

Tatiana

Komentáre