Ultra Violet - farba roka 2018


Ahojte!

Dlhšie som sa neozvala, ale akosi nestíham, snažím sa venovať líčeniu, učeniu rôznych techník a samozrejme venovať sa malej. Ako prežívate toto studené počasie? Dnes je prvý jarný deň a ja mám pocit, že nám prichádzajú Vianoce. Ako ste na tom vy?

Rozhodla som sa preto napísať, aj keď trošku neskôr, ale predsa o farbe tohto roka ULTRA VIOLET, ktorá vystriedala minuloročnú zelenkavú.  Ja osobne fialovú veľmi nemám rada, mám doma asi dve fialové tričká, košeľu a sveter...teda nič moc, v interiéry ju veľmi nepoužívam. V líčení tiež využívam fialovú veľmi zriedka, ale práve včera mi pribudla do zbierky táto krásna paletka W7 IN THE NIGHT, ktorá ma donútila napísať Vám.


Ultra fialová sa stala farbou roka v decembri 2017. Vybrali ju potom, čo riaditeľ americkej spoločnosti vyhlásil, že je odrazom toho, čo potrebujeme v dnešnom svete.

Fialová sa stala symbolom originality, vynaliezavosti a vizionárskeho myslenie nie len v outfitoch, interiérovom dizajne, ale aj v líčení a farbe vlasov. Fialová bude s nami po celý tento rok všade. Je veľmi dôležité uvedomiť si, že fialová je veľmi silná farba a treba ju kombinovať veľmi opatrne, či už v dizajne ale aj v líčení. Je farbou tajomna, mágie, ale aj fantázie a duševných schopností. Farbou vesmíru a kvetov - fialiek a levandule.
Farbou inteligencie, luxusu a elegancie. V minulosti bola farbou kráľovskej hodnosti.

Treba si však dať pozor najmä pri líčení. Fialová patrí k ženským farbám pôsobí farebnejšie a živšie ALE S MIEROU. Farba roka ultra fialová patrí do kategórie studených odtieňov, ale vo všeobecnosti je to neutrálny odtieň.
Fialová patrí medzi najdramatickejšie a najvýraznejšie odtiene. Je vhodná najmä pre ženy so zelenými a bledo hnedými očami. Treba s ňou však pracovať opatrne a kombinovať ju s neutrálnymi farbami.
Fialová vyzerá aj veľmi dobre na perách pričom dokáže vytvoriť veľmi neortodoxný look. Veľmi dobre vyzerá aj na nechtoch. Treba vždy pamätať na jedno! Zdôrazňujeme len jednu časť tváre aby sme nepôsobili komicky a divadelne.

Na fotku som ešte použila svoj obľúbený šampón a balzam od AVONU pre bezchybný vzhľad vlasov, ktorý zbožňujem. Vlasy po ňom prekrásne voňajú, dajú sa jednoducho rozčesať a sú veľmi lesklé a pôsobia zdravým dojmom.
Ďalej je tam paletka tiež od značky W7, ktorú som si kúpila dávno, ale nepoužívam ju pretože je doslova nanič. 
Môj obľúbený matný tekutý rúž od Sleek Matte Me v odtieni Shabby Chic.


A tak som sa postupne dostala k mojej novej paletke. Je to značka W7 paletka sa volá IN THE NIGHT smokey shades. Túto paletku nájdete na stránke KRASOTIKA.SK 
 
Je v nezvyčajnom plechovom obale fialovej farby čo napovedá aké tiene sa v nej budú nachádzať. Tiene sú vložené v takom koženou obale, vyzerá to celkom fajn. V paletke vyzerajú tiene dostatočne pigmentované na pohľad vidno, že každý jeden má v sebe trblietky tzv. shimmer. Len tieň bologna shimmer nemá. Nachádzajú sa v nej studené odtiene fialovej a sivej.

Tiene podľa mňa nie sú dostatočne pigmentované tak ako pôsobia v paletke. Iba pár tieňov ako Wonderland, Lady Luck, Laura E a Gate Crash sú celkom farebne schopné. Prekvapilo ma, že práve tie fialové nie sú tým čo som očakávala. Tiene pri nanášaní prášia, čiže je vhodné najprv líčiť oči až potom ostatok tváre. 
Určite vyskúšam paletku ešte aj na mokro, ale na sucho tiene nie sú ničím okúzľujúcim. Niektoré tiene z tejto paletky budem využívať aj pri iných líčeniach, ale vytvoriť pár lookov s tými tieňmi bude dosť zložité. 

Máte doma túto paletku? Aké dojmy máte vy? Páči sa Vám?


Pekný aj studený prvý jarný deň

Tatiana

Komentáre