Re-Loaded paletky


Ahojte! Pekný večer
Dnes som si pre Vás pripravila takú menšiu recenziu na paletky od MAKEUPREVOLUTION RE-LOADED, ktoré určite poznáte a predpokladám, že aj viaceré používate.
Ja si ich postupne dopĺňam, kupujem a samozrejme veľkou výhodou pre Slovensko je aj to, že ich začali predávať v našich Dm-kách. Paletky kúpite aj na pinkpanda.sk a aj na notino.sk takže máte naozaj veľký výber ako sa k nim dostať.

Všetky tieto RE-LOADED paletky majú 15 tieňov s naozaj veľkými panvičkami a kúpite ich za skvelé ceny do 6€ čo je podľa mňa smiešna cena za tak kvalitnú a vysoko pigmentovanú paletku. Ako prvú tu mám pre Vás

VISIONARY paletku

Táto paletka je vhodná pre ženy, ktoré milujú fialovú farbu.
Práve takáto farba nádherne zvýrazní zelené a hnedé oči. V paletke sa nachádza 15 tieňov z toho  väčšina sú odtiene hnedej, štyri sú trblietavé, ktoré sú mastnejšie a pracuje sa s nimi veľmi dobre. Tiene sa dajú pekne vrstviť takže dosiahnete požadovanú intenzitu aj keď veľa netreba pretože pigmentácia je skutočne úžasná.
Páči sa mi, že paletka je taká zemitejšia. Celú paletku oživil fialový tieň v strede, ktorý sa dá naozaj krásne využiť.


ICONIC DIVISION paletka

Paletka Division je najvhodnejšou paletkou na jeseň akú mám. Všetky farby úžasne hrajú s farbami jesene a ja ju teda využívam najmä vtedy. 
Isto viete, že paletka je veľmi podobná palete tieňov od Anastasia Beverli Hils Subculture. Nemôžem ich porovnávať keďže ju nevlastním no mne zatiaľ stačí aj táto a možno časom sa mi naskytne príležitosť porovnať ich.


Tiene sa dajú vrstviť bez toho aby úplne zmizli z viečka alebo fľakatili. Tiene sú také polomastné teda aspoň mne tak pripadajú, stačí štetec veľmi jemne oklepať a ani neprášia. V tejto paletke zbožňujem ten burgundy tieň s metalickou zlatou.
V paletke nájdete 3 metalické tiene no jeden hneď prvý v pravom hornom rohu (biely) sa veľmi do paletky nehodí pretože má fialovkasté odlesky, ktoré sa s tieňmi v tejto paletke zle kombinuje.
V paletke je veľa horčicových tieňov a nájdete tam aj zelené či hnedé. Popravde mi tam chýba nejaká pekná červená, burgundy farba.


NEWTRALS 2 paletka

Vysoko pigmentovaná paletka, ktorá v sebe ukrýva teplé odtiene pre všetky milovníčky červenej.
V paletke sú aj matné aj trblietavé tiene s ktorými vytvoríte nádherné líčenia. Jedinou nevýhodou tejto paletky je, že neobsahuje tmavší odtieň, ktorý by sa hodil na stmavšenie kútika alebo vytvorenie dymového líčenia. Paletka sa nedá používať samostatne, ale vždy v kombinácií s nejakou inou no i napriek tomu ju mám rada a využívam jej nádherné odtiene červenej. 


Aj na swatoch môžete vidieť jej farebné zloženie. Nájdete tam aj hnedé, či prechodové tiene, ktoré určite využijete na nejde o líčenie.
V paletke je šesť metalických tieňov, ktoré sú naozaj veľmi kvalitné a nemusíte ich ani používať na vlhko. Krásne maslovité tiene. Matné tiene prášia, ale ak do paletky len jemne ťuknete nemusíte štetec oklepávať. 


Celkovo som s paletkami od Makeuprevolution veľmi spokojná a veľmi rada ich používam. Cena/kvalita je pri nich neskutočná a podľa mňa nie sú vhodné len pre začiatočníčky v líčení ale aj šikovné vizážistky, ktoré s nimi vykúzlia neuveriteľné looky. Ak by ste si chceli objednať alebo si pozrieť všetky kliknite na stránku makeuprevolution.cz kde ich najdete všetky pohromade. Paletky majú pigmentáciu hodnú oveľa drahších paletiek a verím, že ak doma žiadnu nemáte a zakúpite si ju nebudete ľutovať.
Ak doma nejakú máte dajte mi vedieť do komentárov ako ste s nimi spokojné.

Pekný večer

Tatiana🖤

Komentáre