Garnier Botanic Therapy Ricinus oil & Almond


Ahojte!

Dnes mám pre Vás voňavú recenziu plnú produktov na vlasy. Pred nedávnom GARNIER priniesol na trh ďalšie produkty starostlivosti o vlasy a tak rozšíril radu Botanic Therapy, ktorá je inšpirovaná prírodou. Rada Botanic Therapy je inšpirovaná botanikou, jednou  z najstarších prírodných vied. Všetky produkty z tejto rady obsahujú špeciálne účinné prírodné zložky, vyživujúce oleje a výťažky z rastlín, kvetov a plodov, ktoré sú spracované tak aby si zachovali svoje blahodárne účinky.

Jednou zo šiestich receptúr rady Botanic Therapy je aj RICINUS OIL & ALMOND, ktorá je dokonalá pre slabé vlasy s tendenciou vypadávať. Ricínovy olej preniká do štruktúry vlasov a posilňuje ich zvnútra a mandle majú schopnosť vyživovať vlasy. Táto rada má veľmi zaujala keďže v poslednej dobe s vypadávajúcimi vlasmi bojujem aj keď to nie je také zlé ako na začiatku pred používaním vitamínov, o ktorých som Vám už písala.

No a teraz poďme postupne k produktom.

Šampón ricínový olej & mandle


Pôsobí veľmi priaznivo na zničené slabé vlasy, ktoré vypadávajú.
Vlasy sú po umytí jemné, príjemné na dotyk a prevoňané. Pôsobia veľmi zdravo a každým umytím sú silnejšie, hustejšie a menej vypadávajú.
Šampón má krémovitú konzistenciu, ktorá ma veľmi zaujímavú horčicovú farbu. Veľmi dobre pení a umyje vlasy precízne. Odporúčam ho všetkými desiatimi. Vlasy sú po umytí na pohľad vyživené a lesklé. Celá rada vonia naozaj nádherne a som nesmierne šťastná, že som mohla produkty vyskúšať. Vlasy po umytí ostávajú voňavé, svieže a lesklé niekoľko dní.

Kondicionér ricínový olej & mandle


Balzam alebo teda kondicionér používam spolu so šampónom aj maskou a som nesmierne spokojná.
Balzam si nanesiete na vlasy po celej dĺžke a potom zmyjete. Je to oplachová starostlivosť, ale časovo Vás to veľmi neobmedzí. Vlasy ostanú po použiží jemné, nezakudlené a veľmi dobre sa s nimi pracuje. Balzam má takú hustejšiu konzistenciu ale pracuje sa s ňou veľmi dobre. Balzam odporúčam ženám, ktoré majú unavené, slabé vlasy, ktoré vypadávajú a po umývaní sú vždy zakudlené a nepoddajné.

Maska na vlasy ricínový olej & mandle


Používam ju spolu so šampónom a je to úžasná bodka za celou starostlivosťou o vlasy. Vyhovuje mi veľkosť balenia aj konzistencia. Maska má takú hustú konzistenciu pracuje sa s ňou dobre a vlasy sú po nej príjemné, jemné, vyživené, pôsobia zdravo a majú nádhernú vôňu. Maska je oplachová, takže po 3-4 minútach ju treba opláchnuť. Medzi tým ako žena si stihnete určite umyť zuby či oholiť nohy. Pri nanášaní sa nezľaknite maska je taká mastnejšia ale vlasy mastné neostanú. S maskou som veľmi spokojná a odporúčam ju ženám, ktoré majú unavené, slabé vlasy, ktoré vypadávajú a potrebujú takéto lokálne ošetrenie. Po použití vidno zacelenie a vyživenie vlasov.


Celá táto rada je veľmi voňaná a prinesie Vám zážitok pri umývaní. Vlasy počas používania voňajú fakt skvelo a sú naozaj lesklé a vyživené. Tak ako som písala minule v článku o vitamínoch netreba zabúdať na výživu aj z vnútra. Nemôžem objektívne napísať či mi vlasy vypadávajú menej, pretože je to krátke obdobie ale na pohľad sú naozaj krásne a plné života.
Veľmi som si obľúbila takéto veľké sady produktov kedy nemusím používať niekoľko rôznych značiek ale všetko mám z jednej. Všetky produky z rady Botanic Therapy sú cenovo prijateľné takže na nich neminiete veľa peňazí ak ich budete mať chuť vyskúšať.

Používate aj vy produkty z jednej rady?

Pekný deň alebo večer

Tatiana❤

Komentáre