Giordani Gold....luxus od Oriflame


Ahojte!

Dúfam, že si užívate toto krásne počasie pretože ja áno, ale samozrejme nezaháľam a testujem produkty aby som Vám priniesla pár recenzií.

Dnes mám pre Vás článok o produktoch od Oriflame. Siahla som po produktoch Giordani Gold a to po krycom kréme a dvoch rúžoch. V Oriflame je práve táto značka tá "luxusnejšia" a samozrejme aj drahšia. Moje skúsenosti však hovoria, že je značka aj veľmi kvalitná a za tie peniaze aj stojí!
Ak ste si všimli produkty GG majú veľmi pekné prepracované obaly. Čierna so zlatou pôsobí naozaj luxusnejším a kvalitnejším dojmom.  Som nesmierne spokojná s produktami a tak Vám ich idem hneď predstaviť.

GIORDANI GOLD AGE DEFYING FOUNDATION 

Omladzujúci krycí krém GG som testovala dlhšie obdobie. Je to odtieň Light Ivory, ktorý je vhodný na opálenú pleť. Tento zdokonaľujúci krycí krém viditeľne zjednocuje tón pleti a dodáva jej mladistvejší a dokonalý vzhľad. Musím však napísať, že na tvári nevytvára masku a pôsobí veľmi prirodzene. Je to krém s príjemne vyzerajúcim zamatovym finišom.
Veľkou výhodou krycieho krému je aj SPF 8. Musím vyzdvihnúť aj nádherný obal, sklenenú matnú fľaštičku so zlatým prúžkom. Vyzerá to naozaj veľmi draho a luxusne.
Jedným veľkým plus či už pri make-upoch alebo krycích krémoch je, že sa dajú dávkovať pomocou pumpičky. Práca s krémom je čistá, aplikujete potrebné množstvo bez toho aby ste museli ostatok zotierať.
Krycí krém má 30ml a v katalógu ho nájdete za 17,90€ avšak momentálne je v akciovej cene.


Mne krycí krém sadol nie len odtieňom, ale aj kvalitou a aplikáciou. Musím dať veľké áno kvalite a výdrži. Krém sa nanáša veľmi dobre štetcom, má takú krémovitú hustejšiu konzistenciu ale pracuje sa s ním veľmi dobre. Samozrejme nie je problém ani s vrstvením.
Omladzujúci krycí krém má výraznú vôňu, no mne osobne to nejak nevadí a nemala som ani žiadny problém práve naopak, pri stretnutí a objatí sa ma pýtali známi akú používam vôňu takže to splnilo ešte jeden účel a to nádherné prevoňanie pleti.
Pridávam aj fotku, ako vyzerá po nanesení a prepudrovaní transparentným púdrom.


TEKUTÝ RÚŽ  NA PERY GIORDANI GOLD ICONIC ELIXIR

Ďalšie čo by som Vám chcela predstaviť sú tieto úžasné rúže s matným efektom, ktoré potešia každú ženu a nejedno oko muža. 
Rúže obsahujú sýte farby s intenzívnymi pigmentami. Luxusný tekutý rúž na pery mení svoje zloženie behom chvíle na matné a na perách vytvára nádherný vzhľad intenzívnej farby. Rúže obsahujú argánový olej, ktorý sa postará o dostatočnú hydratáciu Vašich pier a po nanesení nebudete mať pocit suchých a pnúcich pier. Farba sa nerozpíja a neusádza sa vo vráskach na perách. Rúže obsahujú SPF 15 čo je veľmi dobré a vhodné v lete. 
Nájdete ho v 8 odtieňoch sýtej farby od jemnej nude po tmavú burgundy. 


Ja mám tekutý rúž v dvoch odtieňoch a to naľavo RUBY RED a napravo CERISE PINK.
Som veľmi spokojná s rúžmi. Majú naozaj prekrásne sýte farby, dostatočnú výdrž (teda aspoň mne vyhovuje) a sú cenovo prijateľné. Rúže využívam veľmi často a to najmä teraz v lete, kedy toho make-upu veľa netreba. Tekuté zloženie rúžu sa veľmi dobre nanáša a vytvára dokonalý matný vzhľad.
Po nanesení treba chvíľu počkať kým rúž dôkladne zaschne. Môžte zvyšok odtlačiť do servítky alebo jemne prepúdrovať. Ja som nemala problém ani s lepením pier takže som ich zbytočne nepúdrovala.

Na fotkách naľavo Cerise Pink na pravo Ruby Red.

Testovala som odtieň Ruby Red. Nanášala som ho o 13:00 a takto vyzeral večer o 19:00. Mala som medzitým aj obed, kŕmila som malú a pila som. Samozrejme boli počas testovania aj bozky. Veľkým plusom je, že rúž sa neodtláča takže ani manžel ani dcérka neboli opusinkovaný.
Musím však napísať, že pri konzumácii tučného mastnejšieho jedla ide rúž dole rýchlejšie. Avšak celkovo rúž hodnotím veľmi dobre. Farba, výdrž, cena a kvalita stoja zato!


Poznáte tieto rúže? Máte nejaké doma? Napíšte mi Vašu skúsenosť budem rada.

Pekný večer

Tatiana🖤

Komentáre