Makeup tutoriál

Ahojte!

Na začiatok Vám prajem krásny večer a príjemné čítanie.
Keďže mi na instagrame prišlo niekoľko správ, či by som nemohla natočiť video ako líčim niečo takéto...cut crease rozhodla som na začiatok vyskúšať toto. 
Keďže mám dosť stres ešte líčiť naživo...aj to snáď bude onedlho....pridávam vám make-up tutoriál, ktorý som pre Vás dnes vytvorila. 

Už dlho som mala v pláne vytvoriť takúto koláž s líčením a konečne som sa odhodlala a je tu.

Na začiatok by som Vám chcela povedať, že som sa snažila urobiť jednoduchšie líčenie....možno to tak nevyzerá ale farby som použila najmä preto aby ste videli ako to vyzerá.

V prvom rada som si tvár nakrémovala. Nechala som krém vsiaknuť nejakých 15 minút. Potom si na tvár striekam fixačný sprej od Avonu a následne nanášam makeup pomocou hubky. Pri takomto líčení nanášam make-up iba v okolí očí niekedy aj cez viečko. Následne používam bázu pod očné tiene od Avon, ale môžte použiť aj make-up. Dôležité je si to celé zafixovať už na začiatku púdrom.

Začala som modrým tieňom na pohyblivom viečku, ale neťahala som ho až ku vnútornému kútiku. Snažila som sa ho naniesť po ohyb oka. Následne som do vnútorného kútika použila žltú, ktorú som zapracovala aby nebolo vidno prechod. Pokračovala som ostrou čiernou ceruzkou, ktorou som si vykreslila ohyb oka, ale trošku vyššie ako ho v skutočnosti mám. Túto ceruzku som tenkým štetcom a fialovým tieňom jemne blendovala, tieňovala do stratena k obočiu. Následne som na guľatý stetček dala rozjasňovač (alebo akýkoľvek bledý perleťový tieň) a blenodovala ním okolie pod obočím a ešte mierne fialovú aby nebola tak ostro ukončená.
Na spodok oka som použila ružový tieň, ktorý som ťahala vyššie k modrej, ktorú som si pred tým ešte poupravovala aby mi siahala ku spánku. Do vnútra som som zvolila čiernu linku a namaľovala riasy. Následne nalepila umelé.
A hotovo!

Ak by bolo použitých menej farieb určite by som zvolila aj čiernu linku. Určite také líčenie spravím aby ste videli, čo mám na mysli.
Technika cut crease je teraz najpopulárnejšou metódou alebo trendom líčenia. Preto som si ju pre Vás aj pripravila. Je to ostré oddelenie pohyblivého viečka od ohybu oka. Sú dva typy a to otvorený a polovičný cut crease.
Technika cut crease nie je vhodná pre ženy, ktoré majú malé oko - malý priestor medzi obočím a riasami a pre ženy s padnutými viečkami alebo s hlboko vloženými očami. 

A toto je môj výsledok. Dúfam, že sa Vám páči. Budem rada ak mi dáte vedieť, či je postup dostačujúci k vytvoreniu tohto typu líčenia. Samozrejme môžte použiť aj dve farby, je to na Vás.
 

Prajem Vám krásny večer.

Tatiana

Komentáre