Cut crease

Ahojte!!

Dnes by som sa s vami chcela podeliť o pre mňa novinku....cut crease

Kedysi sa každá z nás snažila aby mala pekné prechody medzi jednotlivými odtieňmi, ktoré by boli minimálne viditeľné.Dnešná novinka cut crease je ale opakom.

 
   Cut crease je populárnou novinkou pre malé oči, ktoré vďaka dramatickému definovaniu očného záhybu zväčší oko a pomôže dosiahnuť profesionálny vzhľad pre zvláštnu udalosť.
    Využíva sa silný kontrast medzi tieňmi. Väčšinou sa dáva svetlý...bledý tieň na celé pohyblivé viečko a tmavý tieň do očného záhybu.


Ja som to dnes chcela vyskúšať tak som sa do toho pustila.
 Na očné viečko si ja nanášam make-up ako bázu. Najprv som šikmým štetcom vytvorila čiernu linku, ktorú som tieňovala a rozmazávala s hnedou  z paletky w7
Na pohyblivé viečko som najprv použila bledý odtieň z paletky Revolution.....odtieň soft a naň som nanášala odtieň new world......krásny trblietavý výborne pigmentujúci...úžasný💙


Ešte som to doplnila s ceruzkou Revlon Colorstay 2v1 angel kajal a pod oko som použila čiernu ceruzku od avon colortrend s hnedým tieňom.
Konečný výsledok som skúsila zafixovať fixačným a podkladovým sprejom na make-up Mark od Avonu....líčenie vydržalo do večera, make-up nebol pozotieraný ja hodnotím tento sprej veľmi pozitívne.

Pridávam aj foto použitej kozmetiky.

Dúfam, že sa vám článok páči

Tatiana

Komentáre

  1. Wau, to je zaujimavý sposob líčenia, ja som to ešte neskušala. Ale fakt sa mi zdá, že zväčšuje krásne oči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno aj ja mám taký pocit.....ale asi ostanem pri mojom dymovom....možno ešte raz skúsim :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára