Zdravá kuchyňa s BENU


              Začiatok svojej recenzie by som rada venovala poďakovaniu Modrému koníku a lekárňam Benu, že mi dali možnosť testovať zdravé produkty Alnavit a Alnatura. Ďakujem im, že vniesli do našej kuchyne zdravie a povzbudili ma k zmene. Veľmi som sa tešila z balíčka a nevedela sa dočkať testovania.


Voňavá krabica s produktami je doma. Testovanie môže začať.


:leaves:Produkty ALNAVIT:leaves:

*produkty sú vysokokvalitné a vyrobené v súlade s prírodou
*FREE FROM – bez lepku a laktózy, PURE+ - rad produktov zahrňuje širokú škálu produktov pre každú príležitosť (smoothie, smoothie prášok na desiatu, chleby a cereálie)

Alnavit celozrnné penne Bio

Výborné!! Skvelá zmena. Cestoviny boli chutné, varila som ich okolo 10 minút nerozvarili sa a zjedli sa úplne všetky. Použila som ich do zeleninovo tuniakového šalátiku. Obaja sme si veľmi pochutili a najedli sa do sýta.


Zeleninovo-tuniakový šalát:

*Alnavit celozrnné penne Bio
*kukurica, paradajka, olivy
*biely jogurt
*mozzarella a tvrdý syr-ementaler
*tuniak v citrónovo-bylinkovom oleji

Paradajky, olivy, tvrdý syr a mozzarellu nakrájame. Pridáme cestoviny, kukuricu, jogurt a na vrch posypeme tuniačika. 



Alnavit bio kaša superovocie chia a kakao


                Tak na túto kašu som sa obzvlášť tešila. Kašu som si pripravila podľa návodu k raňajkám. Keďže som ju nechala odstáť, dosť mi zhustla. Chuťovo dobrá, avšak, kto má rád sladké touto kašou si neulahodí. Pridala som si do nej med, banán a kocku 70% čokolády. Kaša sa stala mojou raňajšou kamarátkou.


Alnavit bio pohánkový chlieb

Áno. Áno. Tento chlebík je naozaj chutný. Prestala som jesť pečivo a vyskúšala som už mnoho chlebíkov takéhoto druhu. Za mňa je naozaj výborný. Veľmi rada si ich dávam na raňajky s nátierkou a zeleninou.


Tuniaková nátierka s olivami

*2konzervy tuniaka vo vlastnej štave
*čierne olivy
* 2PL kečupu
*soľ, korenie
*originál maslo 
*1/2 cibuľky

Všetko spolu pomixujeme pridáme aj trošku šťavy z tuniaka. Necháme odstáť a môžeme podávať.

Alnavit bio zmes múky

Vôbec som netušila čo vymyslím z tohoto bieleho pokladu. Ale nakoniec som zvolila to najjednoduchšie a to čo každému chutí:relaxed:Bábovku:relaxed:




Bábovku som robila presne podľa receptu len som si pridala zmes orechov, hrozienka a mango želé z balíčka.


Musím napísať, že múka mi pripomína konzistenciou hladkej múky. Od dňa kedy som múku použila, ju používam aj do varenia. Určite si ešte múku zadovážim a niečo napečiem. Jedinou nevýhodou je malé pol kilové balenie.



:leaves:Produkty ALNATURA:leaves:

*rozmanitá škála biopotravín
*produkty neobsahujú biely cukor a všade tam, kde je to možné používa namiesto neho sirup, med alebo trstinový cukor
*všetky výrobky Alnatura sú bez umelých farbív a konzervačných látok, aróm z prírodných surovín a nemodifikovaného škrobu

Alnatura čaj z feniklu, anízu a rasce


Lahodná vôňa anízu ma omámila už pri otvorení balíčka. Pomyslela som si to bude lahodný čajík:tea:a tak aj bolo. Ešte prvé čo mi napadlo pri tejto krásnej vôni bol detský krém Pupik:blush:


Krabička obsahuje 50 nálevových sáčkov:tea: čo je veľká výhoda, že sa tak rýchlo neminie. Blahodárne účinky týchto bylín, ktoré pomáhajú pri nadúvaní sa odzrkadlili aj na mne, kedže s týmto som mala veľký problém. Každodenne používanie zmenilo môj nepríjemný pocit nafúknutia a plnosti čriev. Pre mňa veľká pomoc.


Preto čajík dostal čestné miesto v mojej skrinke čajíkov.


Alnatura malinové gumené želatínkyAlnatura sušené mango


Sušené ovocie je jednou z alternatív zdravých sladkostí. Vždy si pochutím a viem sa uspokojiť s hrsťou ovocia. Avšak toto mango ma veľmi sklamalo. Bolo veľmi tvrdé, nedalo sa užuvať, boleli ma až zuby. V bábovke mi príjemne zmäklo a dalo sa zjesť ale inak za mňa nie.

Ooo a želatínky.... Milujem gumenné cukríky, milujem želé. Pre mňa zdravý variant sladkého. Chutili mi veľmi a boli aj výborné v bábovke. 


Alnatura ryžové vločky♡ 

Pre nás oboch TOP PRODUKT!!! Kaša z nich bola famózna... Už sme si kúpili aj ďalšie balenie... Nie je nič lepšie ako takáto kaša na večeru.  


Pripravujem tak, že zohrejem mlieko, doň nasypem vločky tak od oka aby z toho vznikla kaša. Po prevreti odstavím a nechám postáť. Na vrch dám mletú škoricu a ovocie podľa chuti. VYNIKAJÚCA ZDRAVÁ POCHÚŤKA.


Okrem toho, že vločky neobsahujú lepok, nenachádza sa v nich ani sodík, čo z nich robí skvelú potravinu pre tých, ktorých trápi vysoký krvný tlak. Obsahujú vitamíny skupiny B, E, magnézium, fosfor, selén, zinok a draslík.

Tak a týmto uzatváram zdravý týždeň s produktami Alnavit a Alnatura. Určite som si z testovania odniesla svojich favoritou.

Ďakujem ešte raz Modrému koníku a Lekárni Benu.



Tatiana

Komentáre