Zvýraznenie modrej


Ahojte💙

Dnes som sa cítila skvelo.
Parádne som si zacvičila, bola plná energie a s úsmevom na tvari.

Musela som použiť svoje obľúbené produkty a obľúbený typ líčenia. Vždy som mala problém urobiť si schopnú linku, ale myslim si, že je to postupne lepšie a lepšie.


Dnes som nechcela len čiernu linku ale aj niečo, čo krásne vytiahne farbu mojich očí.
Používala som ceruzky na oči z avonu color trend a to odtiene midnight blue a turquoise.

Som taká spokojná, že som našla niečo pre seba a určite odporúčam každej, ktorá ma problém si urobiť pravidelnú linku.
Pre mňa TOP🔝
TEKUTÁ LINKA NA OČI VO FIXE MEGA EFFECTS

 Výhodou linky
*jemné a výrazné línie
*využitie šikmého hrotu
*lepšia manipulácia
*čisté línie
*krajší tvar linky


Dúfam, že sa Vám líčenie páčilo.

Produkty
avonczsk
Ceruzka na oči color trend
Tekutá linka na oči MARK

Pekný večer

Tatiana💙

Komentáre