💋Pery volajú "pobozkaj ma"💋


 

Ahojky, ahojky💋💋💋

Dnes by som Vám chcela napísať pár riadkov, o krásnych tekutých matných rúžoch na pery od anglickej značky Sleek MakeUp Matte Me.

Tento skvele pigmentovaný rúž, pôsobí na perách veľmi romanticky....aspoň vo farbách čo som si vybrala ja😊
Stačí naniesť tenkú vrstvu rúžu, chvíľku počkať a matný efekt je na svete. Z môjho pohľadu je farba rúžu intenzívna, veľmi zaujímavá, lákavá, dlhotrvajúca a pôsobí sexi. Rúž mi veľmi vyhovuje, oslovilo ma najmä to, že si ho ráno nanesiem a ešte večer rúž mám i napriek jedeniu, pitiu či bozkávaniu💋

Pre seba som zvolila 2 odtiene a to
💋Birthday Suit (béžovoružová)                    a
💋Shabby Chic (fialkovoružová)

Najprv som použila krásny odtieň fialkovoružovej. Táto farba sa mi veľmi páči, dodá líčeniu eleganciu ale aj štipku vášne.
💋Shabby Chic 💋

Druhý, ktorý sa mi zapáčil je béžovoružový. Dobre ladí s farbou mojej pleti, krásny, jemný, dodáva ženskosť.
💋Birthday Suit💋

Mne rúže dokonale vyhovujú, pery mi nevysušujú, páčia sa mi odtiene a rozmýšľam, že siahnem ešte po odtieni Petal (púdrovoružová).
Páči sa mi matný efekt, pre mňa niečo nové, zaujímavé, čím vyčnievam z davu a môžem sa napiť bez, toho aby som zanechala odtlačok svojich pier na poháry v reštaurácií💋

Pekný večer
Tatiana💋

Komentáre