V jedinečnosti je krása


Ahojte!

Každý deň sa stretávame s tým, že skoro každá žena povie čo na sebe neznáša a zmenila by to. Ale povedzme si, čo je na Vás krásne, významné a jedinečné. Čo na sebe zbožňujete a páči sa Vám. Určite nájdete aspoň kúsok tela, ktoré je pre Vás významné, nádherné, dokonalé a výnimočné.

Každá jedna žena, matka, dcéra, kamarátka a priateľka je niečím výnimočná. Niečím vo svojim vnútri ale aj vonku. Niečím, čo ľudia vždy vidia aj keď vy nie, pretože už poznáte každý kúsok svojho tela naspamäť. Každá jedna z nás sa cíti dobre či už nenalíčená, alebo s výrazným a krásnym make-upom, či už strapatá alebo s dokonalým účesom. Každá jedna z nás je VÝNIMOČNÁ.

Nezabudnite, že skutočná krása sa skrýva vo Vašej jedinečnosti.

A práve túto jedinečnosť chce vyzdvihnúť DM DROGÉRIA, ktorá od začiatku marca spustila súťaž  #vjedinecnostijekrasa.
V súťaži vyberú troch víťazov, ktorý vyhrajú kompletný styling od Barbory Yurkovič s oblečením od ZOOT v hodnote 1000€.
Ak sa budete chcieť zapojiť kliknete sem www.sutaz.activebeauty.sk  vyplňte krátky formulár a nahrajte fotku. Možno práve Vás vyberú a ukážu Vám, čo je na Vás krásne a jedinečné. Postarajú sa o dokonalý make-up a oblečiete si nádherné a kvalitné kúsky. 


Chcela som Vám dať vedieť o tejto súťaži, pretože aj ja sama na sebe hľadám chyby. Mnoho častí svojho tela neznášam a rada by som ich vymenila.....ale potom sa zamyslím a poviem si, či by som to bola skutočne ja. Ja taká akú ma poznáte. Vždy s úsmevom, naladená pozitívne, občas zadumaná no šťastná.
Občas len so špirálou a upraveným obočím. Občas s crazy líčením, alebo nevšedným rúžom. Občas nenamaľovaná a občas s dokonalým makeupom (teda aspoň pre mňa). No vždy s tým jedinečným, čo na sebe zbožňujem. Uhádnete čo mám na mysli?

Ak hádate, že výnimočné na mne sú moje modré oči máte pravdu!
Vždy sa snažím podtrhnúť práve toto...toto je moja silná stránka....toto je to, v čom som jedinečná a výnimočná od ostatných. Mám rada ešte svoje vlasy aj keď ich mám teraz dosť často zapnuté pretože Alžbetka by mi ich všetky vytrhala. Zbožňujem ich vôňu, kvalitu, farbu. Strašne rada sa o ne starám. Veď predsa je to naša koruna krásy❤
 Nechcela som Vás otravovať tým, čo na sebe nemám rada, ale napíšem. Nemám rada tvar ani nič čo je spojené s mojím obočím. Je to pre mňa jedna veľká katastrofa. Som zúfala, že mám krivé zuby a nemôžem sa na fotkách usmievať tak ako by som chcela. Neviem komu v rodine mám poďakovať za tie skvelé široké boky, lebo môj zadok je tým pádom pre mňa jedno veľké sci-fi. No mnohokrát si poviem, že to ku mne patrí a presne toto som ja. Snažím sa s tým žiť, aj keď mávam dosť často slabé chvíľky. Viem, že mám okolo seba ľudí, ktorí ma majú radi takú aká som. 

Dúfam, že som Vás neunudila a verím, že ste sa teraz na konci zamysleli, v čom ste jedinečná❤

Tatiana












Komentáre