Botanica Slavica 9 divov kvetov


Ahojte!
Dnes mám pre Vás článok  plný prírody, vôní a kvetov.
V poslednej dobe sa snažím testovať a prinášať Vám články, ktoré sú spojené s prírodou a kozmetika je čisto prírodná, bez pridanej chémie. Takáto kozmetika sa stáva čoraz väčším trendom a ľudia ju uprednostňujú. Sociálne siete sú plné práve takejto kozmetiky, ktorá sa teraz dostáva do popredia a tým valcuje produkty plné chémie, parabénov a zložiek, ktoré nám spôsobujú mnohé alergické reakcie, začervenania a problémy.

Veľmi som sa potešila, že sa mi naskytla príležitosť testovať kozmetiku BOTANICA SLAVICA, ktorá je práve prírodnou kozmetikou. Na stránke nájdete 3 rady tejto kozmetiky a to 9 divov kvetov, 9 divov bylín a 9 divov plodov. Jedinečné kombinácie deviatich zložiek prírody spojené do liečivých produktov na telo tvár a vlasy.

Celý príbeh ako vznikla táto kozmetika nájdete na stránke botanicaslavica.eu kde si môžete prečítať nádherný príbeh Lenky a Honzu.

Teraz by som vám veľmi rada predstavila dva produkty, ktoré som testovala z rady 9 divov kvetov. Vybrala som si pleťovú masku a pleťový čistiaci gél. Siahla som preto po tejto rade, pretože je vhodná pre normálnu až extrémne citlivú pleť. Každá rada je vhodná pre iný typ pleti takže si určite vyberiete🖤

Ako je už zjavné z názvu rada 9 divov kvetov bude obsahovať vo svojich produktoch extrakt z deviatich kvetín a to:

  • Lipa malolistá
  • Rumanček kamilkový
  • Nechtík lekársky
  • Púpava lekárska
  • Fialka voňavá
  • Sedmokráska obyčajná
  • Echinacea purpurová
  • Borák lekársky
  • Levanduľa lekárska
Ako prvé Vám predstavím

Botanica Slavica pleťová maska deväť divov kvetov


Maska je určená pre normálnu a citlivú pleť. Prečisťuje, hydratuje a upokojuje citlivú pleť so sklonom k dermatitíde, ekzémom a akné. Obsahuje žltý íl, ktorý regeneruje a revitalizuje pleť. Má schopnosť absorbovať škodlivé látky a detoxikovať pleť. Extrakt z deviatich bylín má ďalšie účinky a to napríklad regenerácia, protizápalový účinok, napomáha hojeniu, prečisťuje, zmierňuje zápal a opuch a mnoho ďalších.


Maska má hnedožltú farbu a nachádza sa v tmavohnedom sklenenom obale s veľmi peknou a na pohľad príjemnou a minimalistickou vinetou. Maska má 120ml a je hustejšej lepivej konzistencie. Má veľmi príjemnú aj keď mierne výraznú vôňu, avšak nie je to nič nepríjemné. Stále premýšľam, ktorá z kvetín dodáva maske tak zaujímavú arómu, ale neprišla som na to.


Ja som si masku dávala dvakrát do týždňa väčšinou podvečer. Práca s maskou nie je nijak náročná a pomocou štetca som si na tvár naniesla vždy primerané množstvo, pričom som sa snažila vyhnúť okoliu očí. Masku som nechala vyschnúť na pleti a vlažnou vodou opláchla až kým nebola tvár čistá.
Musím napísať, že zakaždým čo som si masku dávala som mala veľmi teplý pocit na tvári, bolo mi naozaj horúco (a to nie kvôli teplotám). Jednoznačne všetky zložky masky reagovali s mojou pleťou a myslím si, že mali aj výborný efekt. Po maske som mala vždy pleť jemnú, takú nadýchanú, prekrvenú, šťavnatú.  Mala som problém aj s vyrážkami, ktoré naozaj nevyzerali dobre ale ako som používala masku a pleťový čistiaci gél vyrážky boli do 4 dní úplne preč. Ja som s maskou nesmierne spokojná🖤


Ďalší úžasný voňavý produkt,  ktorý som mala možnosť otestovať je

Botanica Slavica pleťový čistiaci gél deväť divov kvetov 

Pleťový čistiaci gél sa taktiež nachádza v tmavom skle s pumpičkovým dávkovačom. Má 100ml a mliečnu farbu. Pri aplikácií na pleť je dosť tekutý takže treba dávať menšie množstvo. Čistiaci gél má veľmi príjemnú kvetinovú vôňu a naozaj Vám čistenie pleti len spríjemní. Je vhodný na každodenné jemné prečistenie pleti, ja som po ňom siahla vždy ráno, keďže aj vtedy je potrebné pleť vyčistiť. Obsahuje borákový olej, v ktorom sa nachádza kyselina gama-linolénová. 



Gél si aplikujete na navlhčenú pleť a jemne krúživými pohybmi vmasírujete a vytvoríte penu. Nemyslite si ale, že produkt Vám napení ako iné. Keďže v ňom nie sú pridané chemické látky, pena bude veľmi jemná. Následne si necháte gél pôsobiť a opláchnete. Gél očistí aj make-up, ale ak máte hrubšiu vrstvu tak odporúčam najprv iný produkt a týmto gélom pleť len dočistíte.
Ja som mala vždy po oplachnutí pleť vyditeľne hydratovanejšiu, jemnejšiu a na pohľad zdravšiu.


Určite neušlo Vašej pozornosti, že produkty maju krásny vintage obal. Na vinetách sú do detailov nakreslené kvetiny, čo záujme nejedno oko beauty maniačky.
Oceňujem, že produkty sa nachádzajú v sklenených obaloch, pretože to vyzerá veľmi pekne, čisto a precízne.
Veľmi sa mi páči, že každá rada je určená pre iný typ pleti a v rade nájdete produkty na tvár, vlasy aj telo.
Produkty som si veľmi obľúbila a zaradila som ich do svojej dennej rutiny.
Výsledky produktov sú presne také ako sľubujú a navyše sú šetrné k Vašej pleti.
Produkty od Botanica Slavica by nemali chýbať v zbierke žiadnej ženy. Odporúčam Vám ich a stojím si za každým jedným slovom, ktoré som napísala.
Veľmi sa teším, že som opäť mohla vyskúšať československé produkty a tak podporiť naše značky🖤
Ak Vás, ale nebaví všetko objednávať z internetu, nezúfajte. Produkty Botanica Slavica kúpite aj v kamenným predajniach DM DROGÉRIE.
Ďakujem za možnosť testovať Vaše produkty🖤🖤


Dúfam, že ste sa dostali až sem a prajem vám pekný večer alebo deň.

Tatiana🖤

Komentáre

  1. Všimla som si túto značku v DMke, no ešte som ju neskúšala. Najskôr by som sa pustila do ich tonerov alebo pleťových masiek.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára